
نوشته اصلی توسط
sarkesh
سلام بچه ها.
می خواستم بگم امروز 40 روز عهدم با خدا تکمیل شد، یعنی از وقتی اومدم همدردی. رها شدم.
مدت ها بود در خودم نمیدیدم موفق بشم. اما خدا بهم لطف کرد.
از خدا ممنونم لطفشو بر من تمام کرد.
از شما هم بی اندازه سپاسگزارم که بهم انگیزه ی یه شروع مجدد دادین. همچنین مؤسسین و مدیران تالار که بی چشمداشت کمک میکنند.
انشاءاللّه که این عهد با دعای شما جاودانه شه. (به نفعتونه، کمتر مزاحمتون میشم، به خاطر خودتون میگم.

)
باز هم تشکر از همگی.

اگر چه توی تالار بیشتر از غم و غصه ها و سختی های زندگیها می نویسیم و از همدیگه کمک و همدردی می خوایم،
ولی گاهی هم پیش می آد که با خبرهای خوبی مثل این، اشک شوق می ریزیم.
واقعا و از ته دلم برات خوشحال شدم و اینجا نوشتم که
دعا کنم انشالله این عهد و موفقیت چهل روزه، چهل ساله و همیشگی بشه. 
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)