RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

نوشته اصلی توسط
بی دل
دنیای جالبه نه؟
من دیشب تا صبح کابوس سالاد ماکارونی ماست مالی شده دیدم، اونوقت گلنوش از ذوقش اینهمه برای این سالادت سینه چاک کرد! چقدر ما آدمها سلائقمون متفاوته

:) خوب واسه شما هم یه پیشنهاد ویژه دارم! شلتوک برنج را تهیه کنید و آن را مانند چایی دم کنید و آبش را بر روی برنج بریزید ( در واقع کته میشود) هم مزه ی خوبی به برنج می ده هم کلی خاصیت داره از جمله این که برخی فلزهای مورد نیاز بدن مانند روی را تامین می کنه و ریزش مو را هم کم می کنه. اینم یه پیشنهاد پست مدرنی :)

نوشته اصلی توسط
بی دل

نوشته اصلی توسط
بچه مثبت

بیچاره شیرازی ها! با این تقلید لهجه تون!
البته من شیرازی نیستم. :)
زدی تو ذوق کودک درونم اشک بچه رو درآوردی!
حالا دست کودکمو گرفتم آوردم با والدت حسابی دعوا کنم. البته والدت رو خوب نمیشناسم میترسم مستبد و زورگو باشه، بهتره با همون بالغ محترم با دیالوگ حلش کنیم:
ببین بچه مثبت گرامی! عرضم به حضور انورتون که شما شیرازی نیستی وگرنه اگر بودی یکعدد مدال شهروند افتخاری شیراز بر گردن بی دل مینداختی بابت این لهجه اورجینال شیرازی! بله!
نمی خواد از والد درون من بترسید! والد درون من نه مستبده و نه زورگو البته تا زمانی که عصبانی نشه!
اما کودکم من هفت سال توی شیراز زندگی کردم و شیراز و لهجهی شیرازی را خیلی خوب میشناسم. شما با این تقلید لهجه تون تنها نشانی که میشه بهتون داد نشان سیمرغ طلایی ضدحال به شیرازی هاست
بله !
مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى (پیامبر اکرم ص )
علاقه مندی ها (Bookmarks)