RE: واسه سبکتکین
عزیزم شوهرت کسی رو نداره که بهش خیلی اعتماد داشته باشه و یا بطور خلاصه قبولش داشته باشه و براش به نوعی احترام قایل باشه ؟؟ نمی دونم استادش و یا بزرگتری توی اقوامشون که شخص معتمدش باشه .نمی دونم این راه رو امتحان کردی یا نه ولی شاید اون شخص بتونه از یه طریقی بهتر به ذهنش نفوذ کنه و ذهنیتش رو تغییر بده.تا فرصت داری همه تلاشت رو بکن.اونوقت بعدش اقلا عذاب وجدان نداری که کاری از دستت اومده و انجامش ندادی.البته پیدا کردن و اعتماد کردن به اون شخص هم خیلی مساله مهمیه .اگه خوب دقت نکنی ممکنه مشکلت رو با بی درایتی از این بغرنج تر بکنه.
تو همه تلاشت رو با خلوص نیت انجام بده تا اقلا پیش دادگاه خودت در آینده محکوم نباشی و ضمن اینکه همه تلاشت رو می کنی نتیجه رو واگذار کن به خدا و به اون توکل کن و خودت رو برای پذیرش هر چیزی آماده کن.
نگران نباش عزیزم .خدا بزرگه و هواتو داره چه شوهرت باشه و چه نباشه..از این دید به مساله نگاه کن...
[size=medium]بهترین راه برای پیش بینی آینده خلق آنست.[/size][size=large][/size]
علاقه مندی ها (Bookmarks)