RE: چرا چنین است؟؟............... خداحافظ
سلام سپیده ی عشق
عزیزم اینو بدون که در این تالار کسی از کسی برتر نیست و همه چه تازه واردین و چه آنهایی که مدت زیادی از حضورشان در تالار می گذرد و با نام های مختلف مثل عضو فعال ، همراه سازنده، عضو همراه، عضو پیشرو یا حتی کارشناس افتخاری و.... نامگذاری شده اند از احترام خاص خودشان برخوردارند و به نظر من که اصلا بحث کی بهتره ، کی بهتر نیست مطرح نمی باشد و شما دوست خوبم اصلا ناراحت این چیزها نباش و فقط و فقط خودت باش وسعی کن از کسی تقلید نکنی و حرفهای خودت را بزنی ومطالب تازه تر ایجاد کنی تا آنچنان که دوست داری ودلخواهت است مورد توجه باشی. تازه یادت نره که همه ی این به قول خودت پیشکسوت ها یه روزی تازه وارد بودن و برای رسیدن به چیزی که می خواستن تلاش کردن و وقت گذاشتن وهمت و صبر به خرج دادن حتی خود ما (من و تو) . مگه یه روزی تازه وارد نبودیم ، ببین الان کجاییم عزیزم.. پس رنجیده خاطر نباش وبه جاش مطالعه ی بیشتری کن و پست های جدیدتر و پر محتواتر از اون پیشکسوتها ایجاد کن تا به اونچه مورد دلخواهت هست برسی ان شاءالله.
موفق باشی

شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی
تو را با لهجه ی گلهای نیلوفر صدا کردم
تمام شب برای باطراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم...
علاقه مندی ها (Bookmarks)