سلام
ممنون آقای فرهنگ از پاسختون
منظورم از ظاهر این نبود که قد و وزن و چهره و ... عالی باشه بلکه متوسط یا خوبه
گفتم که خواستگارها رو مناسب ندیده یعنی با توجه به خصوصیات خودش در حد خودش نبوده یا اصلا تناسب نداشتن.
میخوام بدونم آقا پسرها نسبت به دختری که شرایط بدی هم نداره اما دیر ازدواج کرده یا حتی ممکنه ازدواج نکنه چه دیدی دارند؟





پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)