سلام
طاعات و عبادات قبول
الان میشه شرکت کرد یا دیر شده؟؟
تشکرشده 30 در 12 پست
سلام
طاعات و عبادات قبول
الان میشه شرکت کرد یا دیر شده؟؟
.saber. (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), khaleghezey (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), paiize (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93)
تشکرشده 6,499 در 1,515 پست
پریناز جان شرکت کن.1 شب بیشتر نگذشته.می تونی دو بار بخونی.به نظر من یکیش را الان بخون.دومیش را بعد اذان مغرب.
چون از نظر قمری و شرعی یک روز از اذان مغربشروع میشه تا اذان مغرب بعدی. یعنی مثلا الان اذان مغرب را که بگن جمعه حساب میشه!!!!
موفقباشی![]()
اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرطبدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای
یا ضامن بی ضامن ها...!!!
حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛
کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟
با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه
.saber. (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), khaleghezey (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93),پریناز67(پنجشنبه 11 اردیبهشت 93)
تشکرشده 30 در 12 پست
مصباح الهدی ممنونم گلم
پس من سوره حشر رو شروع میکنم به خوندن تا چهل روز
انشاالله حاجت دل همه براورده بشه
منم از دعای خیرتون بی نصیب نذارید
امشب به یاد همه شما بزرگواران هستم
خداوندا
درهای رحمت تو همواره به روی خواهندگان باز است و دست عطایت گشاده بندگان تو هر زمان که صدایت کنند،پاسخ میدهی و اگر خالصانه آرزو کنند،می بخشی
امشب اما شب دیگری است؛
شب آرزوهاست
دعای خیر همه را براورده بفرما![]()
.saber. (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), khaleghezey (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), reihane_b (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93)
تشکرشده 6,499 در 1,515 پست
بچه ها امشب شب آرزوهاست.
بیاید امشب واقعا از ته دلمون دعا کنیم.
امشب صلوات خاصه امام رضا را همگی با هم بخونیم.ترجیحا بعد نماز مغرب.و از امام رضا بخواهیم که برامون امشب دعا کنند.
اگر دوست داشتین می تونید برای حس بهتر به حرم امام رضا زنگ بزنید.مستقیم به بارگاه متصل می شه: 05112003334
خیلی خیلی التماس دعا دارم
اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرطبدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای
یا ضامن بی ضامن ها...!!!
حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛
کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟
با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه
تشکرشده 7,555 در 2,378 پست
متاسفانه با وجودی که خیلی تلاش کردم اما نتونستم زیاد ارامش داشته باشم در درونم این دو روز. خیلی کم. البته شادی هم نه. دیشب یه کمی اخرش گریه کردم الانم اماده ام واسه یه کم گریه دیگه! در مورد قضاوت نکردنم سعی کردم و تذکر دادم به خودم ولی هنوز فکرم سریع می ره رو قضاوت باید حتما تذکر بدم به خودم.
.saber. (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), khaleghezey (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), صبوری (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93)
تشکرشده 2,293 در 573 پست
سلام
ببخشید من سوال داشتم!خیلی در جریان تاپیک نبودم، و این همه پست هم نتونستم بخونم!
چطور سوره یا دعا رو انتخاب میکنید؟
مگه نباید 40 نفر باشید واسه 40 شب؟ خب شما که الان بیشتر شدید! (البته بیشتر خوندن دعا ضرری نداره ولی خب واسم سواله که 40 شب و 40 نفر کسی میدونه قضیه ش چیه؟)
و اینکه من دیر رسیدم!؟!
- - - Updated - - -
التماس دعا
.saber. (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), khaleghezey (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93)
تشکرشده 2,768 در 697 پست
1)بانو دختر 7(سوره حمد با تفسير)93/2/10
2)دختر بيخيال عزيز(دعايتوسل)93/2/11
3)فريبا جان(دعايمعراج)93/2/12
4)واحد عزيز(دعايتوسل)93/2/13
5)صالحه عزيز(سوره مباركه حشر)93/2/14
6)بانو كامليا94(سوره واقعه)93/2/15
7)بانو del(دعایمکارم الاخلاق)93/2/16
8)شيده عزيز(آيه الكرسي)93/2/17
9)شيدا جان(آيه الكرسي) 93/2/18
10)پاييز68 عزيز (آيه الكرسي)93/2/19
11)خانوم مصباح الهدي (دعاي يستشير)93/2/20
earth(12 عزيز(دعاي نور)93/2/21
13)مينوش جان(تمرين عدم قضاوت و تلاش براي آرامش)93/2/22
14)بانو بهار_68 (حديث كسا)93/2/23
15)خانوم باران بهاري11 (دعاي سيزدهم صحيفه سجاديه)93/2/24
16)بانو بي نهايت (سوره ملك)93/2/25
violet(17 عزيز(آية الكرسي)93/2/26
18)خانوم شميم بهار(حدیث کسا)93/2/27
19)جناب .saber.(دعای مجیر)93/2/28
20)هانيه_66 عزيز(سوره ی یاسین)93/2/29
21)خانوم ستايش 92(دعای آیات اسم اعظم)93/2/30
22)بانو زندگي موفق(آیه الکرسی)93/2/31
sama_t(23 عزيز( مناجات حضرت امیرالمومنین)93/3/1
24)خانوم ستاره سربي( زیارت عاشورا)93/3/2
25)خانوم آسماني_68(آيه الكرسي)93/3/3
26)جناب عباس پور(دعاي پانزدهم صحيفه سجاديه)93/3/4
27)جناب پژمان1348(سوره واقعه)93/3/5
28)شهراز عزيز( دعای جامع دنیا و آخرت)93/3/6
29)جناب خاله قزي(سوره حمد و سوره توحيد)93/3/7
30)مهتاااب عزيز( دعای هجدهم صحیفه سجادیه)93/3/8
31)پرينو جان( ناد علی)93/3/9
32)جناب باران13(آیه الکرسی)93/3/10
33)بانو heaven65(سوره ياسين)93/3/11
34)پريا22 عزيز(هنوز انتخاب نكردند)93/3/12
35)انيسا خانوم(هنوز انتخاب نكردند)93/3/13
36)خودم به نيابت از پونه عزيز(ناد علي ) اين شب متعلق به پونه جان است.93/3/14
37)جناب**سهيل**(آيه الكرسي)93/3/15
38)مهنيسا ي عزيز(دعای بیست و دوم صحیفه سجادیه)93/3/16
39)خانوم صبا _2009 (هر روز 4 صفحه قرآن )93/3/17
40)سارا124 عزيز(دعاي معراج)93/3/18
(41)خودم(روزي كه متعلق به من هست رو براي گره گشايي از زندگي abi.bikaran عزيز دعا كنيد.)(دعايي كه فردي كه اون شب بهش تعلق داره انتخاب كرده)93/3/19
42)جنابammin(دعاي معراج)93/3/20
43)يلدا خانوم(آيه الكرسي)93/3/21
44)خانوم دريا 88(آخر سوره حشر(لو انزلنا))93/3/22
45)خانوم دريا 88 به نيابت از خواهرشون1(آخر سوره حشر(لو انزلنا))93/3/23
46)خانوم دريا 88 به نيابت از خواهرشون2(آخر سوره حشر(لو انزلنا))93/3/24
47)earth عزيز به نيابت از برادرشون(آيه الكرسي)93/3/25
48)خانوم فرناز 123(آيه الكرسي)93/3/26
49)پريناز 67(سوره حشر)
50)ريحانه _ب(هنوز انتخاب نكرده)
سلام دوستان .
امروز93/2/11 هست و روزي كه براي كنكوري جمع يعني دختر بيخيال عزيز دعا ميكنيم...
دختر بيخيال ما دوستان همدردي به يادتيم و برات دعا ميكنيم موفق باشي اگر موفقيت زندگيت در قبولي در اين كنكور هست حتما حتما قبول بشي.
وظيفه تو تلاش كردن و كاري كه از دست ما بر مياد دعا كردن هست .
تلاشت رو بكن و نتيجه رو واگذار كن به خود خدا .
دوستان امشب شب ليله الرغائب هست مواظب آرزو هاتون باشيد.
بچه ها امشب شب آرزوهاست.
بیاید امشب واقعا از ته دلمون دعا کنیم.
امشب صلوات خاصه امام رضا را همگی با هم بخونیم.ترجیحا بعد نماز مغرب.و از امام رضا بخواهیم که برامون امشب دعا کنند.
اگر دوست داشتین می تونید برای حس بهتر به حرم امام رضا زنگ بزنید.مستقیم به بارگاه متصل می شه: 05112003334
خیلی خیلی التماس دعا دارم
براي نمايش در سايز اصلي بر روي نوشته كليك كنيد ، مشخصات تصوير هست 1882 در1016 پيكسل .
دوستان يادتون نره خانواده و نزديكان خودتون رو دعا كنيد و اگر حقي از شما ضايع كردند ببخشيدشون.
- - - Updated - - -
متاسفانه با وجودی کهخیلی تلاش کردماما نتونستم زیاد ارامش داشته باشم در درونم این دو روز. خیلی کم. البته شادی هم نه. دیشب یه کمی اخرش گریه کردم الانم اماده ام واسه یه کم گریه دیگه! در مورد قضاوت نکردنم سعی کردم و تذکر دادم به خودم ولی هنوز فکرم سریع می ره رو قضاوت باید حتما تذکر بدم به خودم.
مهم تلاشت هست و اينكه از تلاش دست برنداري و هميشه اميدوار باشي.
سلام
ببخشید من سوال داشتم!خیلی در جریان تاپیک نبودم، و این همه پست هم نتونستم بخونم!
چطور سوره یا دعا رو انتخاب میکنید؟
مگه نباید 40 نفر باشید واسه 40 شب؟ خب شما که الان بیشتر شدید! (البته بیشتر خوندن دعا ضرری نداره ولی خب واسم سواله که 40 شب و 40 نفر کسی میدونه قضیه ش چیه؟)
و اینکه من دیر رسیدم!؟!
- - - Updated - - -
التماس دعا
سلام ريحانه جان ما احتمالات رو هم در نظر گرفتيم اينكه چند نفر شايد موفق نشند اون شب دعا كنند. و همينطور چون اعلام كرده بوديم دهم شروع ميشه ما صبر كرديم .
اسمت رو گذاشتم امشب دو تا بخون هر دعايي كه خودت انتخاب كني جلوي اسمت ميذارم.
هم براي دختر 7 و هم براي دختر بيخيال.
- اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري
http://www.hamdardi.net/thread-32764.html
خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
که جواب برخی دعاهایم؛
«صبر» و «انتظار» است ...
ویرایش توسط صبوری : پنجشنبه 11 اردیبهشت 93 در ساعت 19:26
*Yalda* (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), reihane_b (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93)
تشکرشده 2,293 در 573 پست
صبوری جان چی بخونم؟؟
میشه اون پستی که در مورد انتخاب سوره یا دعا توضیح دادید لینکش رو بذارید تا بخونم،تا دیگه نخوام دوباره مزاحم وقتتون بشم و جدا توضیح بدید.
ممنون
تشکرشده 2,768 در 697 پست
سلام ريحانه جان .
يك بار ديگه توضيح ميدم هم شما هم بقيه دوستان كه مراجعه ميكنند متوجه بشن .
ما الان يك گروه 50 نفره هستيم كه هر كدوم خودمون دعا يا سوره اي از قران انتخاب كرديم.
هر روز يك بار اوني رو كه انتخاب كرديم ميخونيم و در هر روز از خدا ميخوايم نيت قلبي فردي كه در اون تاريخ اسمش اومده براورده بشه
مثلا امروز
2)دختر بيخيال عزيز(دعاي توسل)93/2/11
وقتش دقيق دقيق نبود مهم نيست مثلا شهراز جان گفتن قبل از خواب ميخونند اصلا اشكال نداره مهم نيت و دعاي دسته جمعي هست
و در كنارش هر فردي رو كه حس كرديم اون شب ميتونيم ببخشيم وبعد دعاش كنيم دعا ميكنيم(از افرادي كه در دنياي واقعي ميشناسيد و باهاشون تعامل داريد)
براي خودت اصلا لازم نيست دعا كني چون بقيه دوستان برات دعا ميكنند
هر شب تمام ياران همدردي و بلاخص گروه و بويژه فردي كه اون روز در كنار اسمش تاريخ خورده دعا ميكنيم.
هر شب هم يك بار صلوات خاصه از اذان مغرب تا آخر وقت شرعي خونده ميشه (اين صلوات انتخابي هست)
دوستان در اين مجموعه نه حقي ضايع ميشه و نه حقي برگردن كسي ميمونه
فكر نميكنم در دنياي مجازي يك دعاي دسته جمعي رو بهتر از اين بشه اداره كرد اگر بازم ايرادي وارد هست با جان و دل مي پذيرم و اصلاح ميكنم.
- اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري
http://www.hamdardi.net/thread-32764.html
خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
که جواب برخی دعاهایم؛
«صبر» و «انتظار» است ...
ویرایش توسط صبوری : پنجشنبه 11 اردیبهشت 93 در ساعت 19:40
reihane_b (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93)
تشکرشده 2,293 در 573 پست
ممنون صبوری عزیز بابت توضیحات
منم دعای 23 صحیفه سجادیه میخونم برای سلامتی همه دوستان عزیز
من میتونم بگم نوبت من که شد واسه خانواده م مخصوص دعا کنن؟ (خودم نه)، ممنونم
انشاله دعاهاتون قبول درگاه حق![]()
.saber. (جمعه 12 اردیبهشت 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)