به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 25 از 50 نخستنخست ... 515161718192021222324252627282930313233343545 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 241 تا 250 , از مجموع 497
  1. #241
    Banned
    آخرین بازدید
    جمعه 06 آذر 94 [ 00:45]
    تاریخ عضویت
    1393-1-10
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    1,419
    سطح
    21
    Points: 1,419, Level: 21
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 17.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 30 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    طاعات و عبادات قبول
    الان میشه شرکت کرد یا دیر شده؟؟

  2. 3 کاربر از پست مفید پریناز67 تشکرکرده اند .

    .saber. (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), khaleghezey (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), paiize (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93)

  3. #242
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    پریناز جان شرکت کن.1 شب بیشتر نگذشته.می تونی دو بار بخونی.به نظر من یکیش را الان بخون.دومیش را بعد اذان مغرب.
    چون از نظر قمری و شرعی یک روز از اذان مغربشروع میشه تا اذان مغرب بعدی. یعنی مثلا الان اذان مغرب را که بگن جمعه حساب میشه!!!!
    موفقباشی
    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  4. 3 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    .saber. (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), khaleghezey (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), پریناز67 (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93)

  5. #243
    Banned
    آخرین بازدید
    جمعه 06 آذر 94 [ 00:45]
    تاریخ عضویت
    1393-1-10
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    1,419
    سطح
    21
    Points: 1,419, Level: 21
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 17.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 30 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مصباح الهدی ممنونم گلم
    پس من سوره حشر رو شروع میکنم به خوندن تا چهل روز
    انشاالله حاجت دل همه براورده بشه
    منم از دعای خیرتون بی نصیب نذارید
    امشب به یاد همه شما بزرگواران هستم

    خداوندا
    درهای رحمت تو همواره به روی خواهندگان باز است و دست عطایت گشاده بندگان تو هر زمان که صدایت کنند،پاسخ میدهی و اگر خالصانه آرزو کنند،می بخشی
    امشب اما شب دیگری است؛
    شب آرزوهاست
    دعای خیر همه را براورده بفرما

  6. 4 کاربر از پست مفید پریناز67 تشکرکرده اند .

    .saber. (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), khaleghezey (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), reihane_b (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93)

  7. #244
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array


    بچه ها امشب شب آرزوهاست.


    بیاید امشب واقعا از ته دلمون دعا کنیم.


    امشب صلوات خاصه امام رضا را همگی با هم بخونیم.ترجیحا بعد نماز مغرب.و از امام رضا بخواهیم که برامون امشب دعا کنند.


    اگر دوست داشتین می تونید برای حس بهتر به حرم امام رضا زنگ بزنید.مستقیم به بارگاه متصل می شه: 05112003334


    خیلی خیلی التماس دعا دارم



    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  8. 6 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    .saber. (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), khaleghezey (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), reihane_b (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), پریناز67 (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), صبوری (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), صبا_2009 (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93)

  9. #245
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    متاسفانه با وجودی که خیلی تلاش کردم اما نتونستم زیاد ارامش داشته باشم در درونم این دو روز. خیلی کم. البته شادی هم نه. دیشب یه کمی اخرش گریه کردم الانم اماده ام واسه یه کم گریه دیگه! در مورد قضاوت نکردنم سعی کردم و تذکر دادم به خودم ولی هنوز فکرم سریع می ره رو قضاوت باید حتما تذکر بدم به خودم.

  10. 3 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    .saber. (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), khaleghezey (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), صبوری (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93)

  11. #246
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    ببخشید من سوال داشتم!خیلی در جریان تاپیک نبودم، و این همه پست هم نتونستم بخونم!
    چطور سوره یا دعا رو انتخاب میکنید؟
    مگه نباید 40 نفر باشید واسه 40 شب؟ خب شما که الان بیشتر شدید! (البته بیشتر خوندن دعا ضرری نداره ولی خب واسم سواله که 40 شب و 40 نفر کسی میدونه قضیه ش چیه؟)

    و اینکه من دیر رسیدم!؟!

    - - - Updated - - -

    التماس دعا

  12. 2 کاربر از پست مفید reihane_b تشکرکرده اند .

    .saber. (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), khaleghezey (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93)

  13. #247
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    1)بانو دختر 7(سوره حمد با تفسير)93/2/10

    2)دختر بيخيال عزيز(دعايتوسل)93/2/11

    3)فريبا جان(دعايمعراج)93/2/12

    4)واحد عزيز(دعايتوسل)93/2/13

    5)صالحه عزيز(سوره مباركه حشر)93/2/14

    6)بانو كامليا94(سوره واقعه)93/2/15

    7)بانو del(دعایمکارم الاخلاق)93/2/16

    8)شيده عزيز(آيه الكرسي)93/2/17

    9)شيدا جان(آيه الكرسي) 93/2/18

    10)پاييز68 عزيز (آيه الكرسي)93/2/19


    11)خانوم مصباح الهدي (دعاي يستشير)93/2/20

    earth(12 عزيز(دعاي نور)93/2/21

    13)مينوش جان(تمرين عدم قضاوت و تلاش براي آرامش)93/2/22

    14)
    بانو بهار_68 (حديث كسا)93/2/23

    15)خانوم باران بهاري11 (دعاي سيزدهم صحيفه سجاديه)93/2/24

    16)بانو بي نهايت (سوره ملك)93/2/25

    violet(17 عزيز(آية الكرسي)93/2/26

    18)خانوم شميم بهار(حدیث کسا)93/2/27

    19)جناب .saber
    .(دعای مجیر)93/2/28

    20)هانيه_66 عزيز(سوره ی یاسین)93/2/29

    21)خانوم ستايش 92(دعای آیات اسم اعظم)93/2/30

    22)بانو زندگي موفق
    (آیه الکرسی)93/2/31

    sama_t(23 عزيز( مناجات حضرت امیرالمومنین)93/3/1

    24)خانوم ستاره سربي( زیارت عاشورا)93/3/2

    25)خانوم آسماني_68(آيه الكرسي)93/3/3

    26)جناب عباس پور(دعاي پانزدهم صحيفه سجاديه)93/3/4

    27)جناب پژمان1348(سوره واقعه)93/3/5

    28)شهراز عزيز( دعای جامع دنیا و آخرت)93/3/6

    29)جناب خاله قزي(سوره حمد و سوره توحيد)93/3/7

    30)مهتاااب عزيز(
    دعای هجدهم صحیفه سجادیه)93/3/8

    31)پرينو جان( ناد علی)93/3/9

    32)جناب باران13(آیه الکرسی)93/3/10

    33)بانو heaven65(سوره ياسين)93/3/11

    34)پريا22 عزيز(هنوز انتخاب نكردند)93/3/12

    35)انيسا خانوم(هنوز انتخاب نكردند)93/3/13

    36)خودم به نيابت از پونه عزيز(ناد علي ) اين شب متعلق به پونه جان است.93/3/14

    37)جناب**سهيل**(آيه الكرسي)93/3/15

    38)مهنيسا ي عزيز(دعای بیست و دوم صحیفه سجادیه)93/3/16

    39)خانوم صبا _2009 (هر روز 4 صفحه قرآن )93/3/17

    40)سارا124 عزيز(دعاي معراج)93/3/18

    (41)خودم(روزي كه متعلق به من هست رو براي گره گشايي از زندگي abi.bikaran عزيز دعا كنيد.)(دعايي كه فردي كه اون شب بهش تعلق داره انتخاب كرده)93/3/19

    42)جنابammin(دعاي معراج)93/3/20

    43)يلدا خانوم(آيه الكرسي)93/3/21

    44)خانوم دريا 88(آخر سوره حشر(لو انزلنا))93/3/22

    45)خانوم دريا 88 به نيابت از خواهرشون1(آخر سوره حشر(لو انزلنا))93/3/23

    46)خانوم دريا 88 به نيابت از خواهرشون2(آخر سوره حشر(لو انزلنا))93/3/24

    47)earth عزيز به نيابت از برادرشون(آيه الكرسي)93/3/25

    48)خانوم فرناز 123(آيه الكرسي)93/3/26

    49)پريناز 67(سوره حشر)

    50)ريحانه _ب(هنوز انتخاب نكرده)


    سلام دوستان .

    امروز93/2/11 هست و روزي كه براي كنكوري جمع يعني دختر بيخيال عزيز دعا ميكنيم...

    دختر بيخيال ما دوستان همدردي به يادتيم و برات دعا ميكنيم موفق باشي اگر موفقيت زندگيت در قبولي در اين كنكور هست حتما حتما قبول بشي.

    وظيفه تو تلاش كردن و كاري كه از دست ما بر مياد دعا كردن هست .

    تلاشت رو بكن و نتيجه رو واگذار كن به خود خدا .

    دوستان امشب شب ليله الرغائب هست مواظب آرزو هاتون باشيد.



    بچه ها امشب شب آرزوهاست.


    بیاید امشب واقعا از ته دلمون دعا کنیم.


    امشب صلوات خاصه امام رضا را همگی با هم بخونیم.ترجیحا بعد نماز مغرب.و از امام رضا بخواهیم که برامون امشب دعا کنند.


    اگر دوست داشتین می تونید برای حس بهتر به حرم امام رضا زنگ بزنید.مستقیم به بارگاه متصل می شه: 05112003334


    خیلی خیلی التماس دعا دارم


    براي نمايش در سايز اصلي بر روي نوشته كليك كنيد ، مشخصات تصوير هست 1882 در1016 پيكسل .






    دوستان يادتون نره خانواده و نزديكان خودتون رو دعا كنيد و اگر حقي از شما ضايع كردند ببخشيدشون.


    - - - Updated - - -

    متاسفانه با وجودی که
    خیلی تلاش کردم
    اما نتونستم زیاد ارامش داشته باشم در درونم این دو روز. خیلی کم. البته شادی هم نه. دیشب یه کمی اخرش گریه کردم الانم اماده ام واسه یه کم گریه دیگه! در مورد قضاوت نکردنم سعی کردم و تذکر دادم به خودم ولی هنوز فکرم سریع می ره رو قضاوت باید حتما تذکر بدم به خودم.

    مهم تلاشت هست و اينكه از تلاش دست برنداري و هميشه اميدوار باشي.


    سلام
    ببخشید من سوال داشتم!خیلی در جریان تاپیک نبودم، و این همه پست هم نتونستم بخونم!
    چطور سوره یا دعا رو انتخاب میکنید؟
    مگه نباید 40 نفر باشید واسه 40 شب؟ خب شما که الان بیشتر شدید! (البته بیشتر خوندن دعا ضرری نداره ولی خب واسم سواله که 40 شب و 40 نفر کسی میدونه قضیه ش چیه؟)

    و اینکه من دیر رسیدم!؟!


    - - - Updated - - -


    التماس دعا


    سلام ريحانه جان ما احتمالات رو هم در نظر گرفتيم اينكه چند نفر شايد موفق نشند اون شب دعا كنند. و همينطور چون اعلام كرده بوديم دهم شروع ميشه ما صبر كرديم .


    اسمت رو گذاشتم امشب دو تا بخون هر دعايي كه خودت انتخاب كني جلوي اسمت ميذارم.

    هم براي دختر 7 و هم براي دختر بيخيال.







    • اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري


    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html


    خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
    که جواب برخی دعاهایم؛
    «صبر» و «انتظار» است ...





    ویرایش توسط صبوری : پنجشنبه 11 اردیبهشت 93 در ساعت 19:26

  14. 3 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    *Yalda* (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), reihane_b (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93)

  15. #248
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    صبوری جان چی بخونم؟؟
    میشه اون پستی که در مورد انتخاب سوره یا دعا توضیح دادید لینکش رو بذارید تا بخونم،تا دیگه نخوام دوباره مزاحم وقتتون بشم و جدا توضیح بدید.
    ممنون

  16. #249
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    سلام ريحانه جان .

    يك بار ديگه توضيح ميدم هم شما هم بقيه دوستان كه مراجعه ميكنند متوجه بشن .

    ما الان يك گروه 50 نفره هستيم كه هر كدوم خودمون دعا يا سوره اي از قران انتخاب كرديم.

    هر روز يك بار اوني رو كه انتخاب كرديم ميخونيم و در هر روز از خدا ميخوايم نيت قلبي فردي كه در اون تاريخ اسمش اومده براورده بشه

    مثلا امروز

    2)دختر بيخيال عزيز(دعاي توسل)93/2/11

    وقتش دقيق دقيق نبود مهم نيست مثلا شهراز جان گفتن قبل از خواب ميخونند اصلا اشكال نداره مهم نيت و دعاي دسته جمعي هست

    و در كنارش هر فردي رو كه حس كرديم اون شب ميتونيم ببخشيم وبعد دعاش كنيم دعا ميكنيم(از افرادي كه در دنياي واقعي ميشناسيد و باهاشون تعامل داريد)

    براي خودت اصلا لازم نيست دعا كني چون بقيه دوستان برات دعا ميكنند

    هر شب تمام ياران همدردي و بلاخص گروه و بويژه فردي كه اون روز در كنار اسمش تاريخ خورده دعا ميكنيم.

    هر شب هم يك بار صلوات خاصه از اذان مغرب تا آخر وقت شرعي خونده ميشه (اين صلوات انتخابي هست)

    دوستان در اين مجموعه نه حقي ضايع ميشه و نه حقي برگردن كسي ميمونه
    فكر نميكنم در دنياي مجازي يك دعاي دسته جمعي رو بهتر از اين بشه اداره كرد اگر بازم ايرادي وارد هست با جان و دل مي پذيرم و اصلاح ميكنم.





    • اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري


    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html


    خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
    که جواب برخی دعاهایم؛
    «صبر» و «انتظار» است ...





    ویرایش توسط صبوری : پنجشنبه 11 اردیبهشت 93 در ساعت 19:40

  17. کاربر روبرو از پست مفید صبوری تشکرکرده است .

    reihane_b (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93)

  18. #250
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    ممنون صبوری عزیز بابت توضیحات
    منم دعای 23 صحیفه سجادیه میخونم برای سلامتی همه دوستان عزیز
    من میتونم بگم نوبت من که شد واسه خانواده م مخصوص دعا کنن؟ (خودم نه)، ممنونم

    انشاله دعاهاتون قبول درگاه حق

  19. کاربر روبرو از پست مفید reihane_b تشکرکرده است .

    .saber. (جمعه 12 اردیبهشت 93)


 
صفحه 25 از 50 نخستنخست ... 515161718192021222324252627282930313233343545 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مشورت در برقراری مجدد یک ارتباط دوستانه از نوع سالم
    توسط mahbang در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 بهمن 90, 21:50
  2. دوستش دارم.دوباره شروع کنم یا ........؟
    توسط پریماه در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 دی 89, 16:24
  3. خلاقيت از نوع فرهنگي...
    توسط parnian1 در انجمن گسترش خلاقانه افکار و احساسات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 بهمن 88, 16:46
  4. تشكر از دوستام توي موضوع خودكشي
    توسط 1371125 در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 اردیبهشت 87, 21:42

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.