امروز نرفتم دانشگاه .باید میرفتم واسه پوروپوزالم ولی اینقدر مشغله فکری اومده سراغم که نمیدونم روز و شبم کی هست.
دلم میخواد فقط تنها باشم...
تشکرشده 851 در 242 پست
امروز نرفتم دانشگاه .باید میرفتم واسه پوروپوزالم ولی اینقدر مشغله فکری اومده سراغم که نمیدونم روز و شبم کی هست.
دلم میخواد فقط تنها باشم...
فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …
abi.bikaran (پنجشنبه 15 اسفند 92), del (چهارشنبه 14 اسفند 92), khaleghezey (چهارشنبه 14 اسفند 92), shabnam z (چهارشنبه 14 اسفند 92), toojih (سه شنبه 13 اسفند 92), میشل (پنجشنبه 15 اسفند 92), مصباح الهدی (سه شنبه 13 اسفند 92), بی نهایت (چهارشنبه 21 اسفند 92), صبوری (چهارشنبه 14 اسفند 92)
تشکرشده 901 در 185 پست
سلام
من اومدم دوباره...حال عجيبي دارم.دلم كرفته...دلم مي خواد تنها باشم...تنهاي تنها...اخراي اين ماه اشتراكم تموم ميشه...ديكه تو اين تابيك نمي تونم بنويسم.من عاشق اينجام...وقتي خيلييييي خوشحالم يا ناراحت دوست دارم اين جا بيام.ولي از اين به بعد نمي دونم جي كار كنم.معلوم هم نيست تابستونم مي يايم ايران يا نه...بنابراين قرار بر اين است كه من بدون اين تابيك يك جيزيم بشه.
نمي دونم جرا ولي تو اين لحظه دلم مي خواد فقط به خودم فحش بدم.دلم مي خواد يكي منو دعوا كنه بكه بس كن مسخره بازيهاتو..اين قدر بجه ننه بازي در نيار اينقدر ننال...
از بيكاري خستم...خييييييييييلي خستم...دنبال كار تو مغازه ميكردم قبولم نمي كنند جون هنوز زبانم خوب نيست....
احساس مي كنم خونه مادر شوهرم زندانيم...هميشه از زن خانه دار بودن بدم مي اومد.دوست داشتم سرم شلوغ باشه...ادم اكتيو باشم با برنامه ولي اين جا اصلا تشويق نمي شم.مادر شوهرم دو ماه خونه رو ول كرده سبرده به من كه مادر خونه باشم.ولي من نمي خوام از الان مادر خونه باشم هنوز خيلي زوده....
واز همه بدتر شوهرم...كم تر از يك ماه ديكه سالكرد ازدواجمونه...28 اسفند هم تولدش...يك ساااااااال كذشت.تو اين يك سال خاطرات جر و بحثامون بيشتر از خاطرات خوشيمونه.دلم مي خواد با يك جيز قشنك سوربرايزش كنم ولي نمي دونم جه طور...اصلا ذوق ندارم...دلم مي خواد سال جديد يك اغاز جديد برامون باشه.دلم خيلي جيزها مي خواد...ولي بهشون نمي رسه
دلم مي خواد شجاع باشم و اين قدر جلو خالم منفعل نباشم.دلم مي خواد اين قدر از اشنا شدن با جاهاي جديد و ادماي جديد نترسم...دلم مي خواد خونه خودمون مستقر بشم و اينقدر از اين جا به اون جا نرم....دلم عشق و دوست داشته شدن مي خواد
همه اينا الان مثل غمبرك رو دلم نشسته ...خدايا من دوست دارم كمكم كن
خداي من خداييست كه اگر سرش فرياد كشيدم به جاي اينكه با مشت به دهانم بزند،
با انگشتان مهربانش نوازشم مي كند و مي گويد ميدانم جز من كسي نداري !!!
abi.bikaran (پنجشنبه 15 اسفند 92), del (پنجشنبه 15 اسفند 92), khaleghezey (پنجشنبه 15 اسفند 92), meinoush (شنبه 17 اسفند 92), paiize (پنجشنبه 15 اسفند 92), rozaneh (پنجشنبه 15 اسفند 92), shabnam z (پنجشنبه 15 اسفند 92), toojih (پنجشنبه 15 اسفند 92), میشل (پنجشنبه 15 اسفند 92), بی نهایت (چهارشنبه 21 اسفند 92), ستیلا (پنجشنبه 15 اسفند 92), شایسته89 (شنبه 17 اسفند 92)
تشکرشده 851 در 242 پست
امروز شده بودم کوزت
اخه به این مامانم چی بگم.بهش میگم مامان به پسرهات و همسر گرامیت بگو بهت کمک کنن برمیگرده میگه پس دختر بزرگ کردم واسه چی...
تا بیام جوابشو بدم دوباره برمیگرده میگه ستیلا سالی یکبار یه کمکی به من میکنی اینقدر غر میزنی..فردا که رفتی خونه خودت چکار میکنی.
راستش از این حرف مامان جان ترس برم داشت...راست میگه اخه من میتونم خانه داری کنم
قیافه ام به همه چی میخوره به جز اشپزی و خانه داری...تازه اگه شاغل هم باشم که ترکوندم
وای چه راه سختی در پیش دارم ...![]()
فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …
khaleghezey (پنجشنبه 15 اسفند 92), meinoush (شنبه 17 اسفند 92), paiize (پنجشنبه 15 اسفند 92), sara 65 (شنبه 17 اسفند 92), shabnam z (شنبه 17 اسفند 92), toojih (پنجشنبه 15 اسفند 92), ویدا@ (یکشنبه 18 اسفند 92), میشل (پنجشنبه 15 اسفند 92), مدیرهمدردی (جمعه 16 اسفند 92), بی نهایت (چهارشنبه 21 اسفند 92)
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
سلام.
خانم دل عزیزخوشحالم که برگشتید.دلمون واسه نوشته های مفیدوراه گشاتون تنگ شده بود.
کاش بیشتربیایدتالار.
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
تشکرشده 851 در 242 پست
خیلی ناراحتم...هرچند اشتباه از من نبود ولی از اینکه جوابشو دادم خیلی ناراحتم.اخه مگه همه ما انسان نیستیم .مگه بهمون نمیگن شیعه .اما این چه شیعه ای هست که خیلی راحت پشت سر بقیه به دروغ و تهمت حرف میزنه.
ازش میگذرم چون نمیتونم کسی رو که پشت سرم غیبت میکنه نبخشم و اون دنیا بخواد به خاطر من مجازات بشه.ولی ای کاش میدونست اشتباه میکنه...
ای کاش....
امشب بدجور دلم گرفته...
دوستای خوب همدردی برام دعا کنید.
فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …
تشکرشده 2,695 در 688 پست
خدایاااا دلم نه عشق میخواد نه احساسات قشنگ
نه ادعاهای بزرگ نه...بزرگهای پر ادعا...
دلم یک دوست میخواد که بشه باهاش حرف زد
و بعد پشیمان نشد !
خدایااا تنهایی من رو دریاب!
خدایاااااا خسته ام! دیگه نای ماندن ندارم!
مرا با حقیقت
بیازار
اما،
هرگز با دروغ
آرامم نکن.
faghat-KHODA (شنبه 17 اسفند 92), khaleghezey (شنبه 17 اسفند 92), meinoush (شنبه 17 اسفند 92), rozaneh (یکشنبه 18 اسفند 92), sara 65 (شنبه 17 اسفند 92), shabnam z (یکشنبه 18 اسفند 92), toojih (شنبه 17 اسفند 92), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 25 اسفند 92), ویدا@ (یکشنبه 18 اسفند 92), میشل (شنبه 17 اسفند 92), بی نهایت (چهارشنبه 21 اسفند 92), دختر مهربون (شنبه 17 اسفند 92), ستیلا (شنبه 17 اسفند 92), شیدا. (سه شنبه 20 اسفند 92)
تشکرشده 2,912 در 637 پست
میگن مادر مثل مداد میمونه
هر لحظه تراشیده شدن و تموم شدنش رو میبینی
اما پدر مثل خودکار میمونه
شکل ظاهریش تغییر نمیکنه
فقط یکدفعه میبینی که دیگه نمی نویسه
تا هستند قدرشونو بدونیم![]()
نمی دانم چه کرده ام
اما
می دانم به تو نیاز مندم
khaleghezey (یکشنبه 18 اسفند 92), shabnam z (یکشنبه 18 اسفند 92), toojih (سه شنبه 20 اسفند 92), پرنده غريب (دوشنبه 19 اسفند 92), ویدا@ (سه شنبه 20 اسفند 92), میشل (سه شنبه 20 اسفند 92), بی نهایت (چهارشنبه 21 اسفند 92), ستیلا (یکشنبه 18 اسفند 92), شیدا. (سه شنبه 20 اسفند 92)
تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
سپاس از جناب روزنه
خیلی زیبا بود با اینکه چندین بار خونده بودمش ولی چه فایده فدات شم سهم ما از روز مرد یه جورابه و یه زیرپوش تازه پولشم بایست خودمون بدیم
امروز روز جهانی زن هستش(البته دیروز بود)ولی خیلیش مهم نیست دیروز بود یا امروز به همسر و خواهر و مادرتون پیامک بدین خیلی خشوحال میشن.من یکی که همسر و مادرزن و خواهرام پیامک دادم خیلی حس خوبی داشتم آبجی بزرگم ازم تشکر کرد از اینکه بیادش بودم
گلپسرا یادتون نره پیامک بدین.
راستی یادم رفت امروز رنگ پرچمم زرد شده فکر کنم رفتم توی قسمت fire class ایول بخودم امیدوار شدم![]()
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
ویرایش توسط khaleghezey : یکشنبه 18 اسفند 92 در ساعت 12:51
تشکرشده 2,768 در 697 پست
میدانی...
بعضـی ها را هرچه قدر بـخوانی ... خسته نمیشوی !
بعضـی ها را هرچه قدر گوش دهی ... عادتــــ نمیشوند !
بعضـی ها هرچه تکرار شوند ... باز بکرند و دستــ نـخورده !
دیده ای ؟!... ... شنیده ای ؟!بعضـــی ها بی نهایتـــ ــ ـند !
مـــــثل مـــــادر
- اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري
http://www.hamdardi.net/thread-32764.html
خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
که جواب برخی دعاهایم؛
«صبر» و «انتظار» است ...
khaleghezey (یکشنبه 18 اسفند 92), shabnam z (یکشنبه 18 اسفند 92), toojih (سه شنبه 20 اسفند 92), پرنده غريب (دوشنبه 19 اسفند 92), ویدا@ (سه شنبه 20 اسفند 92), میشل (سه شنبه 20 اسفند 92), بی نهایت (چهارشنبه 21 اسفند 92), ستیلا (یکشنبه 18 اسفند 92), شیدا. (سه شنبه 20 اسفند 92)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
آرزوهای من برای شما دوستان خوبم.......
برایتآرزو میكنم. روزهای شــــاد
، فوقالعاده و
داشته باشی.
خیلی خودت رو بامشغول نكن؛
مواظب خودت باش؛ برای خودت
قشنگقشنگ بخـــر.
امیدوارم از آسمون براتبباره كه بتونی باهاش یه
یا شایدم
بخری و هیچوقت به
نیاز زیادی نداشته باشی؛
فقطباش و
برو.
راستی... فكر خوبی كهو
بیشتر بخوری ولی زیــــاد نخور
؛
هیچوقت با دوستتنكن و از اینكه بگی
خجالت نكش.
از لحظههای رمانتیكتلذت ببر؛
بهترین آرزوها رو برای خودت وت آرزو دارم......
O.o°•♥خـــٌـدایــا راز دل با تــو چـہ گویَـم ڪِہ تــو خــود راز دِلــــی ♥•°o.O
http://gifportal.ru/data/smiles/cveta-674.gif
ویرایش توسط ویدا@ : سه شنبه 20 اسفند 92 در ساعت 08:26
abi.bikaran (سه شنبه 20 اسفند 92), khaleghezey (سه شنبه 20 اسفند 92), rozaneh (سه شنبه 20 اسفند 92), S.H.I.D.E.H (پنجشنبه 22 اسفند 92), shabnam z (سه شنبه 20 اسفند 92), toojih (سه شنبه 20 اسفند 92), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 25 اسفند 92), پرنده غريب (سه شنبه 20 اسفند 92), میشل (سه شنبه 20 اسفند 92), بی نهایت (چهارشنبه 21 اسفند 92), ستیلا (سه شنبه 20 اسفند 92), شیدا. (سه شنبه 20 اسفند 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)