به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 25 از 35 نخستنخست ... 51516171819202122232425262728293031323334 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 241 تا 250 , از مجموع 348
  1. #241
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط آرام دل نمایش پست ها
    سلام
    جناب فرهنگ گرامی
    ایشون زود عصبانی میشند کمی حساسند حساسم


    تیپ اسپرت دارند اسپرت


    قدشون بلنده هیکلشون هم متوسطه...... هر دو متوسط


    مذهبی نیستند(ریششون رو تا ته میتراشند) ولی ریش بهتون بیشتر میاد! وقتی بلند می شه صورتم به خارش می افته.


    کمی مغرورند(دعوام نکنیا!!) ..... مغرور.بعدن دعوات می کنم.


    مهربانند اما زیاد بروز نمیدند مهربونیم


    دلسوز هستند. .... دلسوزیم


    وضع مالی خوبی دارند. .... بنز و تویوتا نداریم.


    فرزند اول هستند یه خواهر دارند. .... تکم


    اهل تفریح و سفر هستند(رفیق باز نیستی که!!)آفرین به شرطی که به همدردی دسرسی داشته باشم.
    شیک لباس میپوشند به مد اهمیت میدند یه چیزی که ضایع نباشه،اندازم باشه.
    کمی آشپزی بلدند شاید البته (شور شد غذاتون!!) بعضی غذاها رو فقط دستپخت خودمو می خورم.
    اعتماد به نفس بالایی دارند..... به نفسم اعتماد دارم،حتی شب که خوابم خودش میاد و می ره.


    با گذشت هستند. ..... نه زیاد


    کوهنوردی و دوچرخه سواری رو دوست دارند. ...... دوست دارم ولی ندارمشون


    شاگرد نسبتا خوبی بودند


    دستخطشون تقریبا خوب. ......... عالیه کسی نمی تونه بخونه.


    خودشون تحصیل کرده اند و تو خانواده تحصیل کرده بزرگ شدند


    پسر حرف گوش کنی هستند(آفرین حرف بزرگترا رو گوش کن پسر خوب) اگر ازم تعریف کنن گوش می دم.
    امیدوارم با اونی که شایسته شماست ازدواج کنید (و صاحب فرزندان صالح بشید) هاااا این خوبه بلخره یه حرف حساب زدی.ازدواج کنم،خودم شایستش می کنم.
    حلقش برلیانه الماسه چیه!! (بابا مایه دار!) حلقه ندارم.


    جاهایی مزاح کردم امیدوارم دلخور نشید بزرگوار دقیقن با انگشت نشون بده.

    این سبد گل هم تقدیم شما، گل باشید اما عمرتون مثل گل نباشه. ..... اینکه گلاش مصنوعیه چرا گلدون نیوردی؟
    می گم یه نفر جا مونده،نگو دلارام بوده.


  2. 6 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 07 شهریور 93), meinoush (شنبه 08 شهریور 93), paiize (جمعه 07 شهریور 93), terme00 (شنبه 08 شهریور 93), آرام دل (جمعه 07 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 10 شهریور 93)

  3. #242
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    پس تصویرمن چی؟؟؟؟؟
    چراهیچکی منونمیبینه
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  4. 3 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    meinoush (شنبه 08 شهریور 93), فرهنگ 27 (جمعه 07 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 10 شهریور 93)

  5. #243
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط paiize نمایش پست ها
    سلام
    جناب فرهنگ بی حوصله نی ست_انتقاد نمی پذیره_مهربونه_زیادنمیخنده_باخودش یه مشکلاتی داره که هنوزبرطرفش نکرده چون تنبلی میکنه_بااینکه مخفیه امااز24ساعت20ساعتش توی همدردیه....
    یه خطونصفی شد خیلی زیادشدنه؟
    آره


  6. 4 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 09 شهریور 93), meinoush (شنبه 08 شهریور 93), آرام دل (دوشنبه 10 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 10 شهریور 93)

  7. #244
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    فرهنگ خیلی خلاصه مینویسی. بعدا که ازدواج کنی مجبوری استعداد پرگویی نهفته در عمق وجودتو تقویت کنی :)

    خوب حالا چه خبر؟ الان نوبت کیه ؟

  8. 4 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 09 شهریور 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 09 شهریور 93), آرام دل (دوشنبه 10 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 10 شهریور 93)

  9. #245
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    باتشکراز ‏فرهنگ ۲۷ براشون آرزوی خوشبختی وآرامش میکنم

    ازالان نوبت تصاویرشما ازآقای khaleghezey هست.بینم چکارمیکنید



    چون خانم [SIZE=]3مصباح الهدی [/SIZE] تاپررنگ بود دراین تایپیک پست ارسال کرد،موقعی که من لیست روتهیه میکردم شارژ او وخانم [SIZE=3] شیدا [/SIZEروبه اتمام بود اسمش رو وسط لیست گذاشتم که شایدتا این موقع شارژبشه،باتوجه به اینکه مطمئنا ایشون مایل هستند نقدهای شماروببینند بانقدهای سازنده او وخانم شیدا روهم دراین چهار روز نقد کنید،اگه پررنگ شدند تا آخر دوره فرصت دارند جوابهاشون روارسال کنند.یا حداقل نگاه میکنن که برداشت بقیه ازشون چطوره شاید بعضی نقدهای شمابراشون مفیدبود.
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
    ویرایش توسط ammin : یکشنبه 09 شهریور 93 در ساعت 13:35

  10. 4 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 09 شهریور 93), meinoush (یکشنبه 09 شهریور 93), آرام دل (یکشنبه 09 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 10 شهریور 93)

  11. #246
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آقا من در جواب دادن مشکل برام پیش اومده توی هم میوفته نوشته هام!!برای همین یکم طول میکشه جواب دوستان رو بدم دیرتر میشه پیشاپیش عذرخواهی میکنم از همگی عزیزان(فکر کنم چند روز دیگه درست بشه)
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  12. 5 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 09 شهریور 93), meinoush (یکشنبه 09 شهریور 93), terme00 (سه شنبه 11 شهریور 93), آرام دل (یکشنبه 09 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 10 شهریور 93)

  13. #247
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    جناب خاله قزی گرامی
    ایشون 30 سال سن دارند،متاهلند،یه دختر ناز دارند
    ،شمالی اند(تااینجاشو عمرا اگه کسی بلد بوده باشه!!)
    و اما اصل مطلب ...
    زود عصبانی میشند اما آتیششون زودی خاموش میشه
    مغرور نیستند
    وضع مالیشون الان فکر نمیکنم زیاد تعریفی داشته باشه (آخه تازگیا خونه ساختند)ولی در کل متوسطه
    اعتماد به نفس بالایی دارند
    دوستان زیادی دارند
    قد و هیکلشون متوسط رو به بالا
    کینه ای نیستند
    مهربان و دلسوزند
    دستخطشون متوسطه
    شاگرد اول بودن البته از آخر

    شوخ طبع هستند
    مذهبی هستند
    انشاالله همه لحظاتتون پر از شادی باشه و همیشه سلامت باشید




    سلام خانوم مصباح الهدی عزیز نازنین خودم
    مذهبی اند و محجبه(چقدر هم وقتی حجاب میکنی ناز میشی گلم)

    اعتماد به نفس بالایی دارند
    فوق العاده عاطفی هستند
    زودرنج و کینه ای نیستند
    تو خانواده تحصیل کرده بزرگ شدند
    خطشون خوبه
    بی نهایت دلسوز و مهربان هستند.
    شاگرد خوبی بودند

    مخلصیم آبجی.
    انشاالله ازدواج موفقی داشته باشی و هیچ وقت سر دوراهی گیر نکنی
    ارادت خاصی بهتون دارم خواهرم




    سلام خانوم شیدا عزیز دلم.

    اوایل که پست شما رو میخوندم فکر میکردم اخلاق تندی دارید اما رفته رفته متوجه شدم خیلی هم مهربانید
    دلسوزند
    راستش تا الان من هنوز نمیدونم شما متاهلید یا مجرد!
    بچه ها رو دوست دارند
    مغرور نیستند
    اعتماد به نفس بالایی دارند
    فکر میکنم زود عصبانی میشند
    دسپختشون خوبه
    مدرن هستند
    تو مذهبی بودن مطمئن نیستم پنجاه پنجاه شاید (چی گفتم!!)
    تک دخترند و دو تا برادر دارند
    شیک پوش هستند
    30_32 سالشونه
    قهوه خیلی دوست دارند
    شیدا خانوم بهترینها رو براتون آرزو دارم خواهر دوست داشتنی و گل من.
    ویرایش توسط آرام دل : یکشنبه 09 شهریور 93 در ساعت 14:20

  14. 6 کاربر از پست مفید آرام دل تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 09 شهریور 93), meinoush (یکشنبه 09 شهریور 93), parsa1400 (یکشنبه 09 شهریور 93), terme00 (سه شنبه 11 شهریور 93), مصباح الهدی (دوشنبه 10 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 10 شهریور 93)

  15. #248
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    خاله قزی آش رشته خوب درست میکنه. نذر هم داره گاه گاهی آش مجانی می رم خونه اشون می خورم یادم نیست نذرش واسه چی بود؟؟؟
    لپ هاشم گل گلیه مهربونه چایی اشم به راهه حجابشم کامله معمولا اما اگه موقع کار یه کم روسریش بره عقب مشکلی نیست دیگه خاله است
    :))) اعتراضی داری؟؟

    خوب
    فکر کنم حرکات بدنش یه کم زیاده یعنی احتمالا بین سمعی بصری لمسی جنبشی میشه جزو گروه جنبشی
    ابعاد زن و مرد وجودش به نسبت در تعادلن. احتمالا خانمش هم ابعاد زن و مرد وجودش به نسبت در تعادله.
    حتی شاید از نظر ظاهری هم با هم هماهنگ باشن. حتی اختلاف قدی چندانی هم نداشته باشن
    شده با هم راه برین بگن که چقدر به هم شبیه هستین؟

    شاید بعضی وقتا نق نقو شه
    غذا بلده گاهی هم واسه اینکه خانمشو خوشحال کنه اشپزی می کنه
    فکر کنم شوخی هاشو راحت بتونه برسونه به شوخی های مرتبط به جتسی ( احتمالا همه مردایی که شوخ طبعم باشن راحت می تونن اینطور شوخی کنن) که اونوقت لپای من گل گلی میشه

    مسایل مالی براش مهمه
    احتمالا اگه دعواش بشه با کسی یه پای قضیه همین مسایل مالیه. وگرنه کلا زیاد دعوایی نیست با کسی درگیر نمیشه
    اما با این حال چون دلش مهربونه می شه نرمش کرد و پولاشو یه دفعه ای سر یه چیزی هزینه کنه
    مثلا احتمالا هیاتای مراسم مذهبی کلی پولشو می گیرن با روی گشاده

    شمالیه اما نمی دونم چرا فکر می کنم سبزه است

    خاطرات خوشی احتمالا از خاله اش داره :) یا یه خاله ی قزی براش مهم و عزیز بوده

    گفته بود رانندگی هم نمی کنه
    دوچرخه سواری می کنه پس تو شمال

    پست های مشاوره ای خوبی می ذاره معمولا
    از خود صاحب تاپیک بیشتر حرص می خوره واسه مشکل صاحب تاپیک :)

    رنگایی که دوست داره.... نارنجی رو دوست داره

    سر کارش که هست یا داره تلفنی حرف می زنه یا همدردی میاد بقیه اش اگه مشتری باشه بهشون رسیدگی می کنه

    ادم دلسوزیه

    بابای مهربونیه

    احتمالا همسر خوبی هم هست


    ---
    اومدم تو ویرایش یه چیزایی اضافه کنم دیدم یکی پست بعدیه منو لایک کرده اما منو نه. گفتم اهه این کیه که اومده منو جا انداخته بعدیمو اما لایک زده؟؟؟
    بعد ویرایشم اومدم ببینم اسمش چیه دیدم مینوشه !! :) ))

    ویرایش توسط meinoush : یکشنبه 09 شهریور 93 در ساعت 15:07

  16. 5 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 09 شهریور 93), parsa1400 (یکشنبه 09 شهریور 93), terme00 (سه شنبه 11 شهریور 93), آرام دل (دوشنبه 10 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 10 شهریور 93)

  17. #249
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 03:38]
    تاریخ عضویت
    1392-8-02
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    1,121
    سطح
    18
    Points: 1,121, Level: 18
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsSocial1 year registered
    تشکرها
    441

    تشکرشده 556 در 137 پست

    Rep Power
    27
    Array
    سلام با اجازه آقای مدیر پویا من تصویر فرهنگ و بگم، چون فکر کردم تا آخر امروز مال ایشونه!!!

    جناب فرهنگ 27

    30 سالشه.

    مجرده!!(یعنی چشم بسته دارم غیب میگم)

    (البته از وقتی یادم میاد ایشون و امید65 در فکر ازدواجن، بجنبید دیگه)

    برا ازدواج دچار دور باطل شده هی میگه سال دیگه

    انتقاد پذیریش کمه، تا ی جایی تحمل میکه

    با پدر و مادرش رودرواسی داره

    به عکاسی پورتره علاقه داره

    تیپش اسپرته

    رفاه مادی داره

    ارشد داره

    مهارتهای کامپیوتریش زیاده

    خیلی خلاصه مینویسه، مورد ازش دیدم کلمه هم خلاصه کرده!!
    دیوان حافظ رو بدی بهش تو 2 صفحه خلاصه بهت تحویل میده

    عصبی بشه یکم تحمل میکنه بعد با داد حرفاشو میگه

    کم تحمله

    جدیه

    رنگای سبز، آبی، صورتیو دوستداره




    خاله قزی

    واما مرد 30 ساله تالار، بخوام به روش خودش تصویر بسازم، خیلی مرد خوبیه...

    29 سالشه

    سن 30 سالگیو دوستداره(چون همش میگه سی سالمه متاهلم ی دخترم دارم)

    رفت و آمدو دوستداره

    خودکنترلیش بالاست

    مرد قدر شناسیه

    اسم دخترشو، خانومش انتخاب کرده

    از زندگی خانوادگیش خیلی راضیه

    موهاش کم پشته(تو بنایی همش ریخته)

    قدش از متوسط یکم کمتره

    سید هست

    اسمش مصطفی ست!!(نمیخواد این مورد رو تایید یا رد کنید فقط حدسمو گفتم)

    تو مغازه مشتری نداشته باشه تو نت هست.

    در انجمنهای مختلفی عضو هست

    خونسرده

    دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه







    با آرزوی سعادت و نیکبختی برای شما
    قَالَ وَ مَن يَقْنَطُ مِن رَّحْمَةِ رَبِّهِ إِلَّا الضَّآلُّونَ﴿حجر۵۶
    کیست که مأیوس شود از رحمت پروردگار به جز گمراهان

  18. 6 کاربر از پست مفید شهراز تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 09 شهریور 93), meinoush (یکشنبه 09 شهریور 93), parsa1400 (یکشنبه 09 شهریور 93), terme00 (سه شنبه 11 شهریور 93), آرام دل (دوشنبه 10 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 10 شهریور 93)

  19. #250
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط آرام دل نمایش پست ها
    سلام سلام بانو
    جناب خاله قزی گرامی
    ایشون 30 سال سن دارند،متاهلند،یه دختر ناز دارند درسته تا اینجاشو که خودم لو دادم
    ،شمالی اند(تااینجاشو عمرا اگه کسی بلد بوده باشه!!) شمال استان گلستان شهر گرگان ولی اصلیتم برای شهر بیارجمند هستش نزدیک شهر شاهرود استان سمنان
    و اما اصل مطلب ...
    زود عصبانی میشند اما آتیششون زودی خاموش میشه نه عصبانی خیلی کم میشم ولی توی جو قرار بگیرم یکم جوگیر میشم
    مغرور نیستند کاملا درسته
    وضع مالیشون الان فکر نمیکنم زیاد تعریفی داشته باشه (آخه تازگیا خونه ساختند)ولی در کل متوسطه درسته
    اعتماد به نفس بالایی دارند میشه گفت تقریبا
    دوستان زیادی دارند نه اهل رفیق بازی نیستم همشم پشت کامپیوترم توی مغازه چپیدم
    قد و هیکلشون متوسط رو به بالا کاملا درسته
    کینه ای نیستند بله اینم درسته
    مهربان و دلسوزند اینم درسته
    دستخطشون متوسطه قبلا دوست داشتم دکترش ولی فقط خطش بهم رسدیه حتی خودمم بعضی وقتها نمی تونم بخونم دستخطمو
    شاگرد اول بودن البته از آخر شاگرد وسط رو به پایین دیپلم زوری هستم

    شوخ طبع هستند بله درسته
    مذهبی هستند
    انشاالله همه لحظاتتون پر از شادی باشه و همیشه سلامت باشید




    سلام خانوم مصباح الهدی عزیز نازنین خودم
    مذهبی اند و محجبه(چقدر هم وقتی حجاب میکنی ناز میشی گلم)

    اعتماد به نفس بالایی دارند
    فوق العاده عاطفی هستند
    زودرنج و کینه ای نیستند
    تو خانواده تحصیل کرده بزرگ شدند
    خطشون خوبه
    بی نهایت دلسوز و مهربان هستند.
    شاگرد خوبی بودند

    مخلصیم آبجی.
    انشاالله ازدواج موفقی داشته باشی و هیچ وقت سر دوراهی گیر نکنی
    ارادت خاصی بهتون دارم خواهرم




    سلام خانوم شیدا عزیز دلم.

    اوایل که پست شما رو میخوندم فکر میکردم اخلاق تندی دارید اما رفته رفته متوجه شدم خیلی هم مهربانید
    دلسوزند
    راستش تا الان من هنوز نمیدونم شما متاهلید یا مجرد!
    بچه ها رو دوست دارند
    مغرور نیستند
    اعتماد به نفس بالایی دارند
    فکر میکنم زود عصبانی میشند
    دسپختشون خوبه
    مدرن هستند
    تو مذهبی بودن مطمئن نیستم پنجاه پنجاه شاید (چی گفتم!!)
    تک دخترند و دو تا برادر دارند
    شیک پوش هستند
    30_32 سالشونه
    قهوه خیلی دوست دارند
    شیدا خانوم بهترینها رو براتون آرزو دارم خواهر دوست داشتنی و گل من.
    سپاس از شما

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط meinoush نمایش پست ها
    خاله قزی آش رشته خوب درست میکنه. نذر هم داره گاه گاهی آش مجانی می رم خونه اشون می خورم یادم نیست نذرش واسه چی بود؟؟؟ آشپزی اصلا و ابدا بلد نیستم!!اتفاقا اصلا اهل نذری دادن نیستم
    لپ هاشم گل گلیه مهربونه چایی اشم به راهه حجابشم کامله معمولا اما اگه موقع کار یه کم روسریش بره عقب مشکلی نیست دیگه خاله است لپام اصلا گل گلی نیست.چای خورم نیستم.اتفاقا از این قرتی ها هستم روسریم تا نصفه عقبه
    :))) اعتراضی داری؟؟ نه مگه میشه به تو یکی اعتراض کرد

    خوب
    فکر کنم حرکات بدنش یه کم زیاده یعنی احتمالا بین سمعی بصری لمسی جنبشی میشه جزو گروه جنبشی نه اتفاقا قبلا بود ولی الان دیگه همش پشت سیستم هستم
    ابعاد زن و مرد وجودش به نسبت در تعادلن. احتمالا خانمش هم ابعاد زن و مرد وجودش به نسبت در تعادله. فکر کنم همینیه که تو گفتی
    حتی شاید از نظر ظاهری هم با هم هماهنگ باشن. حتی اختلاف قدی چندانی هم نداشته باشن همقد هستیم همسرم چند سانت کوچیکتره ولی قدش بلنده
    شده با هم راه برین بگن که چقدر به هم شبیه هستین؟ اتفاقا خیلی شبیه هم نیستیم من شیطونم و همسرم کمالگرا

    شاید بعضی وقتا نق نقو شه اوووووووه این یکی رو خوب اومدی بعضی وقتها غیرقابل تحمل میشم از بس نق میزنم
    غذا بلده گاهی هم واسه اینکه خانمشو خوشحال کنه اشپزی می کنه اصلا و ابدا چندشم میشه غذا بپزم من فقط توی کار خوردن غذا هستم
    فکر کنم شوخی هاشو راحت بتونه برسونه به شوخی های مرتبط به جتسی ( احتمالا همه مردایی که شوخ طبعم باشن راحت می تونن اینطور شوخی کنن) که اونوقت لپای من گل گلی میشه اصلا و ابدا از اینجور شوخی ها خوشم نمیاد خیلی خیلی کم شوخی جنس میکنم اگه یکی هم شوخی اینجوری کنه خوشم نمیاد

    مسایل مالی براش مهمه نه خیلی مهم نیست اتفاقا برام
    احتمالا اگه دعواش بشه با کسی یه پای قضیه همین مسایل مالیه. وگرنه کلا زیاد دعوایی نیست با کسی درگیر نمیشه نه توی قضیه مالی عصبانی میشم ولی دعوا نه
    اما با این حال چون دلش مهربونه می شه نرمش کرد و پولاشو یه دفعه ای سر یه چیزی هزینه کنه واسه شیکمم هزینه میکنم اونم با همسرم و دخترم باشم وگرنه تنهایی نه
    مثلا احتمالا هیاتای مراسم مذهبی کلی پولشو می گیرن با روی گشاده اصلا اینم اشتباه گفتی

    شمالیه اما نمی دونم چرا فکر می کنم سبزه است سبزه بانمک

    خاطرات خوشی احتمالا از خاله اش داره :) یا یه خاله ی قزی براش مهم و عزیز بوده این حدستم اشتباه بودش اسم آیدیو پسرخالم دومادمونم هست گفت منم گذاشتم روی آیدی یاهو دیگه شد اسم دومم
    گفته بود رانندگی هم نمی کنه
    دوچرخه سواری می کنه پس تو شمال اصلا و ابدا

    پست های مشاوره ای خوبی می ذاره معمولا
    از خود صاحب تاپیک بیشتر حرص می خوره واسه مشکل صاحب تاپیک :) کاملا درسته

    رنگایی که دوست داره.... نارنجی رو دوست داره دوسش دارم ولی بنفش صورتی بیشتر سبز پررنگ چون سیدم هستم قشنگه

    سر کارش که هست یا داره تلفنی حرف می زنه یا همدردی میاد بقیه اش اگه مشتری باشه بهشون رسیدگی می کنه
    همش پشت سیستم هستم سرکار
    ادم دلسوزیه درسته

    بابای مهربونیه اینم درسته

    احتمالا همسر خوبی هم هست خانومم باید بگه ولی شوهر خوبیم البته باید بهتر بشم مخصوصا غر زدنم و کم کردن حساسیت


    ---
    اومدم تو ویرایش یه چیزایی اضافه کنم دیدم یکی پست بعدیه منو لایک کرده اما منو نه. گفتم اهه این کیه که اومده منو جا انداخته بعدیمو اما لایک زده؟؟؟
    بعد ویرایشم اومدم ببینم اسمش چیه دیدم مینوشه !! :) ))

    دستت درد نکنه زحمت کشیدی با اینکه اکثر جوابهایی هم که دادی غلط بودن
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  20. 6 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 09 شهریور 93), fariba s (دوشنبه 10 شهریور 93), meinoush (یکشنبه 09 شهریور 93), terme00 (سه شنبه 11 شهریور 93), آرام دل (دوشنبه 10 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 10 شهریور 93)


 
صفحه 25 از 35 نخستنخست ... 51516171819202122232425262728293031323334 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تصویر ذهنی شما از این کاربر چیست؟ (3)
    توسط بی نهایت در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 175
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 بهمن 96, 09:56
  2. تصویر ذهنی شما از این کاربر چیست؟ (2)
    توسط فرشته مهربان در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 51
    آخرين نوشته: شنبه 31 تیر 96, 20:00
  3. تصویر اشتباه من در ذهن دیگران!
    توسط mina450 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اسفند 92, 12:16
  4. ...تصویر عشق...
    توسط فرانک1389 در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 بهمن 89, 09:04
  5. حافظه تصویری
    توسط msp در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 بهمن 87, 18:30

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.