تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
پس تصویرمن چی؟؟؟؟؟
چراهیچکی منونمیبینه![]()
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
khaleghezey (یکشنبه 09 شهریور 93), meinoush (شنبه 08 شهریور 93),آرام دل(دوشنبه 10 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 10 شهریور 93)
تشکرشده 7,555 در 2,378 پست
فرهنگ خیلی خلاصه مینویسی. بعدا که ازدواج کنی مجبوری استعداد پرگویی نهفته در عمق وجودتو تقویت کنی :)
خوب حالا چه خبر؟ الان نوبت کیه ؟
khaleghezey (یکشنبه 09 شهریور 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 09 شهریور 93),آرام دل(دوشنبه 10 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 10 شهریور 93)
تشکرشده 6,549 در 1,838 پست
باتشکراز فرهنگ ۲۷ براشون آرزوی خوشبختی وآرامش میکنم![]()
ازالان نوبت تصاویرشما ازآقای khaleghezey هست.بینم چکارمیکنید![]()
چون خانم [SIZE=]3مصباح الهدی [/SIZE] تاپررنگ بود دراین تایپیک پست ارسال کرد،موقعی که من لیست روتهیه میکردم شارژ او وخانم [SIZE=3] شیدا [/SIZEروبه اتمام بود اسمش رو وسط لیست گذاشتم که شایدتا این موقع شارژبشه،باتوجه به اینکه مطمئنا ایشون مایل هستند نقدهای شماروببینند بانقدهای سازنده او وخانم شیدا روهم دراین چهار روز نقد کنید،اگه پررنگ شدند تا آخر دوره فرصت دارند جوابهاشون روارسال کنند.یا حداقل نگاه میکنن که برداشت بقیه ازشون چطوره شاید بعضی نقدهای شمابراشون مفیدبود.
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
ویرایش توسط ammin : یکشنبه 09 شهریور 93 در ساعت 13:35
khaleghezey (یکشنبه 09 شهریور 93), meinoush (یکشنبه 09 شهریور 93),آرام دل(یکشنبه 09 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 10 شهریور 93)
تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
آقا من در جواب دادن مشکل برام پیش اومده توی هم میوفته نوشته هام!!برای همین یکم طول میکشه جواب دوستان رو بدم دیرتر میشه پیشاپیش عذرخواهی میکنم از همگی عزیزان(فکر کنم چند روز دیگه درست بشه)
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
تشکرشده 1,855 در 418 پست
سلام
جناب خاله قزی گرامی
ایشون 30 سال سن دارند،متاهلند،یه دختر ناز دارند
،شمالی اند(تااینجاشو عمرا اگه کسی بلد بوده باشه!!)
و اما اصل مطلب ...
زود عصبانی میشند اما آتیششون زودی خاموش میشه
مغرور نیستند
وضع مالیشون الان فکر نمیکنم زیاد تعریفی داشته باشه(آخه تازگیا خونه ساختند)ولی در کل متوسطه
اعتماد به نفس بالایی دارند
دوستان زیادی دارند
قد و هیکلشون متوسط رو به بالا
کینه ای نیستند
مهربان و دلسوزند
دستخطشون متوسطه
شاگرد اول بودن البته از آخر
شوخ طبع هستند
مذهبی هستند
انشاالله همه لحظاتتون پر از شادی باشه و همیشه سلامت باشید
سلام خانوم مصباح الهدی عزیز نازنین خودم
مذهبی اند و محجبه(چقدر هم وقتی حجاب میکنی ناز میشی گلم)
اعتماد به نفس بالایی دارند
فوق العاده عاطفی هستند
زودرنج و کینه ای نیستند
تو خانواده تحصیل کرده بزرگ شدند
خطشون خوبه
بی نهایت دلسوز و مهربان هستند.
شاگرد خوبی بودند
مخلصیم آبجی.
انشاالله ازدواج موفقی داشته باشی و هیچ وقت سر دوراهی گیر نکنی
ارادت خاصی بهتون دارم خواهرم
سلام خانوم شیدا عزیز دلم.
اوایل که پست شما رو میخوندم فکر میکردم اخلاق تندی دارید اما رفته رفته متوجه شدم خیلی هم مهربانید
دلسوزند
راستش تا الان من هنوز نمیدونم شما متاهلید یا مجرد!
بچه ها رو دوست دارند
مغرور نیستند
اعتماد به نفس بالایی دارند
فکر میکنم زود عصبانی میشند
دسپختشون خوبه
مدرن هستند
تو مذهبی بودن مطمئن نیستم پنجاه پنجاه شاید (چی گفتم!!)
تک دخترند و دو تا برادر دارند
شیک پوش هستند
30_32 سالشونه
قهوه خیلی دوست دارند
شیدا خانوم بهترینها رو براتون آرزو دارم خواهر دوست داشتنی و گل من.![]()
ویرایش توسط آرام دل : یکشنبه 09 شهریور 93 در ساعت 14:20
khaleghezey (یکشنبه 09 شهریور 93), meinoush (یکشنبه 09 شهریور 93), parsa1400 (یکشنبه 09 شهریور 93), terme00 (سه شنبه 11 شهریور 93), مصباح الهدی (دوشنبه 10 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 10 شهریور 93)
تشکرشده 7,555 در 2,378 پست
خاله قزی آش رشته خوب درست میکنه. نذر هم داره گاه گاهی آش مجانی می رم خونه اشون می خورم یادم نیست نذرش واسه چی بود؟؟؟
لپ هاشم گل گلیه مهربونه چایی اشم به راهه حجابشم کامله معمولا اما اگه موقع کار یه کم روسریش بره عقب مشکلی نیست دیگه خاله است
:))) اعتراضی داری؟؟
خوب
فکر کنم حرکات بدنش یه کم زیاده یعنی احتمالا بین سمعی بصری لمسی جنبشی میشه جزو گروه جنبشی
ابعاد زن و مرد وجودش به نسبت در تعادلن. احتمالا خانمش هم ابعاد زن و مرد وجودش به نسبت در تعادله.
حتی شاید از نظر ظاهری هم با هم هماهنگ باشن. حتی اختلاف قدی چندانی هم نداشته باشن
شده با هم راه برین بگن که چقدر به هم شبیه هستین؟
شاید بعضی وقتا نق نقو شه
غذا بلده گاهی هم واسه اینکه خانمشو خوشحال کنه اشپزی می کنه
فکر کنم شوخی هاشو راحت بتونه برسونه به شوخی های مرتبط به جتسی ( احتمالا همه مردایی که شوخ طبعم باشن راحت می تونن اینطور شوخی کنن) که اونوقت لپای من گل گلی میشه
مسایل مالی براش مهمه
احتمالا اگه دعواش بشه با کسی یه پای قضیه همین مسایل مالیه. وگرنه کلا زیاد دعوایی نیست با کسی درگیر نمیشه
اما با این حال چون دلش مهربونه می شه نرمش کرد و پولاشو یه دفعه ای سر یه چیزی هزینه کنه
مثلا احتمالا هیاتای مراسم مذهبی کلی پولشو می گیرن با روی گشاده
شمالیه اما نمی دونم چرا فکر می کنم سبزه است
خاطرات خوشی احتمالا از خاله اش داره :) یا یه خاله ی قزی براش مهم و عزیز بوده
گفته بود رانندگی هم نمی کنه
دوچرخه سواری می کنه پس تو شمال
پست های مشاوره ای خوبی می ذاره معمولا
از خود صاحب تاپیک بیشتر حرص می خوره واسه مشکل صاحب تاپیک :)
رنگایی که دوست داره.... نارنجی رو دوست داره
سر کارش که هست یا داره تلفنی حرف می زنه یا همدردی میاد بقیه اش اگه مشتری باشه بهشون رسیدگی می کنه
ادم دلسوزیه
بابای مهربونیه
احتمالا همسر خوبی هم هست
---
اومدم تو ویرایش یه چیزایی اضافه کنم دیدم یکی پست بعدیه منو لایک کرده اما منو نه. گفتم اهه این کیه که اومده منو جا انداخته بعدیمو اما لایک زده؟؟؟
بعد ویرایشم اومدم ببینم اسمش چیه دیدم مینوشه !! :) ))
![]()
ویرایش توسط meinoush : یکشنبه 09 شهریور 93 در ساعت 15:07
khaleghezey (یکشنبه 09 شهریور 93), parsa1400 (یکشنبه 09 شهریور 93), terme00 (سه شنبه 11 شهریور 93),آرام دل(دوشنبه 10 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 10 شهریور 93)
تشکرشده 556 در 137 پست
سلام با اجازه آقای مدیر پویا من تصویر فرهنگ و بگم، چون فکر کردم تا آخر امروز مال ایشونه!!!
جناب فرهنگ 27
30 سالشه.
مجرده!!(یعنی چشم بسته دارم غیب میگم)
(البته از وقتی یادم میاد ایشون و امید65 در فکر ازدواجن، بجنبید دیگه)
برا ازدواج دچار دور باطل شده هی میگه سال دیگه
انتقاد پذیریش کمه، تا ی جایی تحمل میکه
با پدر و مادرش رودرواسی داره
به عکاسی پورتره علاقه داره
تیپش اسپرته
رفاه مادی داره
ارشد داره
مهارتهای کامپیوتریش زیاده
خیلی خلاصه مینویسه، مورد ازش دیدم کلمه هم خلاصه کرده!!
دیوان حافظ رو بدی بهش تو 2 صفحه خلاصه بهت تحویل میده
عصبی بشه یکم تحمل میکنه بعد با داد حرفاشو میگه
کم تحمله
جدیه
رنگای سبز، آبی، صورتیو دوستداره
خاله قزی
واما مرد 30 ساله تالار، بخوام به روش خودش تصویر بسازم، خیلی مرد خوبیه...
29 سالشه
سن 30 سالگیو دوستداره(چون همش میگه سی سالمه متاهلم ی دخترم دارم)
رفت و آمدو دوستداره
خودکنترلیش بالاست
مرد قدر شناسیه
اسم دخترشو، خانومش انتخاب کرده
از زندگی خانوادگیش خیلی راضیه
موهاش کم پشته(تو بنایی همش ریخته)
قدش از متوسط یکم کمتره
سید هست
اسمش مصطفی ست!!(نمیخواد این مورد رو تایید یا رد کنید فقط حدسمو گفتم)
تو مغازه مشتری نداشته باشه تو نت هست.
در انجمنهای مختلفی عضو هست
خونسرده
دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه
با آرزوی سعادت و نیکبختی برای شما![]()
قَالَ وَ مَن يَقْنَطُ مِن رَّحْمَةِ رَبِّهِ إِلَّا الضَّآلُّونَ﴿حجر۵۶﴾کیست که مأیوس شود از رحمت پروردگار به جز گمراهان
تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)