
نوشته اصلی توسط
بی دل
در بیانات مدیر عظمی حضرت اباالفضل خان جل جلاله در باب مزاح آمده بود که در کلام با ذکور امساک بورزیم و در راستای بیانات گهربار معظم له، از پذیرایی هرگونه آقایان دو لپ خور معذوریم سخت!
ایضا معظم له میفرمایند که در همکلامی با جامعه ذکور ادبیاتی رسمی بلغور نماییم ما نیز از این امر غفلت نورزیده و برای خشنودی و رضای معظم له تمکین نمودیم در حد خودکشی! باشد که در نتیجه این عمل صالح رستگار شویم
در واقع در این سایت تشخیص مرد و زن بودن کاربران کاری بس ریسک پذیر است پس بی دل جان شرط احتیاط بر این است که با همه کاربران در همین حد رسمی بحرفی و مزاج کنی تا بلککم رستگار شوی.
هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
علاقه مندی ها (Bookmarks)