به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 25 از 125 نخستنخست ... 515161718192021222324252627282930313233343545556575 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 241 تا 250 , از مجموع 1246

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    این دفعه اومدم خودم اعتراف کنم.به دو چیز!

    یکی غلط های املاییم که هیچکی ظاهراً متوجه نشده! اون هم دو جا!
    خب خودم خطای خودم رو میگم!

    مضطرب نه مظطرب!

    حاضر نه حاظر! (البته این اشکال تایپی بود باور کنید)


    و اما اعتراف دومم!

    همون اعتماد به نفسی که بعضیا میگن خوبه بعضیا میگن خوب نیست! برام کار در آورد!

    آخه یکی نبود بگه ریحانه کی تو رو میشناسه که با اعتماد به نفس اومدی تو تصویر ذهنی!!!!!!
    ولی دوستان اشکال نداره.الان معرفی میکنم
    اینجانب "ریحانه" هستم!

    الان میتونید حداقل برید تصویر ذهنی بگید اسمش ریحانه هست خوووووووووب...

    راستی چه زمان ضایعی هم اوم
    دم ! بعد بی دل جان،که سرشناس تالاره!


    شوخی کردم.اینا همش خاطره میشه!

    مراقب باغ باشید دوستان پررنگ
    ویرایش توسط reihane_b : شنبه 29 تیر 92 در ساعت 14:54

  2. 9 کاربر از پست مفید reihane_b تشکرکرده اند .

    omid65 (شنبه 29 تیر 92), rozaneh (دوشنبه 31 تیر 92), taraneh89 (شنبه 29 تیر 92), ویدا@ (شنبه 29 تیر 92), نازنین آریایی (شنبه 29 تیر 92), بی دل (شنبه 29 تیر 92), باران بهاری11 (دوشنبه 31 تیر 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 03 مرداد 92), صاعد (شنبه 29 تیر 92)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array
    نمیدونم دلجو جان من این چیز میزا حالیم نیست! با ترانه داشتید راجع به آش دادن به اعضا حرف میزدید من هم به آنتنم خورد.

    الانم دیگه اینقدر خشانت به خرج دادن نداره عزیزم! کلش میخوای یه قابلمه آش مهمونمون کنی، حالا خوبه نگفتیم آش برا استارتر، چلو ماهیچه و یکی دو جور خورش و کباب برای مین کورس، و دسر و اینا هم دیگه باران بهاری و ترانه و اینا استادن چه میدونم: تیرامیسو و کیک ژله ای و میوه ای و کاپوچینو و...

    ما به همین آش هم قانعیم. کلا یک همچین آدمهای کم توقعی هستیم ما.

    ریحانه جان!
    اینروزها هم اعضا گیر و گرفتار ماه رمضونند هم اینکه اگر شما رو درست نشناختیم، کم کاری از ما بوده که حضورمون در تالار محدود میشه به خوندن یکی دو تا پست از تاپیکهای مشکل دار.

    یک زمانی ما شب و روز لحاف تشکمون توی تالار پهن بود. یادم هست بی بی میگفت شما خودتون غذا نمیخورید که هیچ! آیا همسرانتون هم چیزی نمی خوردند که پا شید برید براشون یک چیزی بپزید؟

    یعنی اینقدر ما برای تالار وقت میگذاشتیم. اگر هم شناختی هست مربوط به اون دوران ماقبل تاریخ میشه که ما کلا تعطیل بودیم.

    وگرنه الان اونقدر گرفتاریها زیاد شده که یک کلاس باید برامون بگذارند که کمی خودمون رو یاد خودمون بیارند!

    ضمن اینکه بقول خودت حالا سوای اینکه اینها همش خاطره میشه، نظرات ملت هم زیاد کلا در مورد آدم عوض میشه. و خیلی نمیشه روی این تصویرها سرمایه گذاری کرد. بالاخره اینجا یه دنیای مجازیه و روی چیزهایی که اینجا می نویسیم مردم نظر میدن.

    یادم هست روزهای اولیکه اومده بودم اینجا، اعضا میرفتند به من رتبه میدادند و مینوشتند که من خیلی اهل شعر و ادبیاتم! خیلی عمیق ام و...

    الان اگه نگاه کنی به من توصیه کرده بودند که با ادبیات رسمی تر و... حرف بزنم.

    اینجوریه دیگه. خودشو زیاد نقران نکن حالا.

    بی دلی در همه احوال خدا با او بود
    او نمی دیدش و از دور خدایا میکرد


  4. 7 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (شنبه 05 مرداد 92), reihane_b (یکشنبه 30 تیر 92), taraneh89 (شنبه 29 تیر 92), ویدا@ (شنبه 29 تیر 92), بی نهایت (شنبه 29 تیر 92), باران بهاری11 (دوشنبه 31 تیر 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 03 مرداد 92)

  5. #3
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    وای بی دل جون این پست های اخیر بخصوص کادر مدیریت هر آدم دیگه ای بود را اسپند رو آتیش می کرد اما خوب به خاطر شخصیت منحصر به فردت
    در همین چند تا جمله پراکنده نمود پیدا کرده.

    اما ما نمردیم و دیدیم بی دل هم با این که خیلی با دل هست اما یه جا هایی هم کم دل می شه. دل تو دل شدا.

    جدای از شوخی خیلی ها روت زونن دختر ندیدی چطور تا اسمت را گذاشتند تو تاپیک ذهنیت از قدیمی و جدید تا غریب و آشنا اومدند تصویر ذهنی گفتند؟

    البته تصویر ذهنی که نه بیشتر نقد می کردند.
    من جا داره از صعه صدرتون تشکر کنم بماند یه جایی کوچولو از دستت در رفت اما در کل خیلی خوب بود

  6. 4 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    taraneh89 (شنبه 29 تیر 92), ویدا@ (یکشنبه 30 تیر 92), بی دل (شنبه 29 تیر 92), باران بهاری11 (دوشنبه 31 تیر 92)

  7. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array
    بی نهایت جان من هم جا داره از لطف و تعریف اغراق آمیزت تشکر کنم

    من کلا از دستم زیاد در میره.

    سارا میگفت من یک آدم معمولی ام. من میگم من از یک آدم معموای هم معمولی ترم. با همه خریت هایی که یک آدم معمولی تر از معمولی میتونه بکنه. یه جاهایی توپ هم تکونم نمیده. یه جاهایی با یک تلنگر بهم میریزم.

    یه جاهایی از در و دروازه هم رد نمیشم یه جاهایی از سوراخ سوزن هم رد میشم.

    ++++++++


    امروز انگار خاک مرگ پاشیدن تو تالار.

    چقدر خلوته!

    سرم گیج رفت از سکوت!

    از صبح هی دارم میدوم. کار کار کار. خسته شدم. یاد حرف ترانه افتادم که خودم همون موقع به حرفش هم گیر دادم. یادته ترانه میگفتی خدا رو شکر که قوت کار کردن داریم. منم با این جمله ات کمی شوخی کردم؟

    الان واقعا میخوام هر کدومهاتون دستتون به سمت آسمون رفت مراتب ارادت منو به خدا برسونید و ازش بخواهید که به منم قوت کار کردن بده. چون حقیقتا کم آوردم. آی کمرم! خورد شدم رفت!

    آی ننه چرا زاییدی مونه؟


    پ.ن. یکی از همین روزهاست که خودمو از طبقه هفتم همدردی بندازم پایین!

    از بس که این سیستم جدید منو اذیت میکنه. هر وقت میخوام پست ارسال کنم باید از نو لاگین کنم. بلدم که باید اون ذخیره رو تیک میزدم اینا. ولی باهاش حال نمیکنم آخه!

    من سیستم قبلی همدردی رو میخوام

    بی دلی در همه احوال خدا با او بود
    او نمی دیدش و از دور خدایا میکرد


  8. 6 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    taraneh89 (شنبه 29 تیر 92), پرنده غريب (یکشنبه 30 تیر 92), ویدا@ (یکشنبه 30 تیر 92), بی نهایت (شنبه 29 تیر 92), باران بهاری11 (دوشنبه 31 تیر 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 03 مرداد 92)

  9. #5
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array
    اعضای خوب تالارهمدردی فردا افطاری همه اعضای خوب تالارهمدردی مهمان خانم بی دل هستند
    من مشتاق هستم خانم بی دل محترم فردا افطاری چه غذایی درست می کند
    صد درصد اطمینان می دهم دست پخت خانم بی دل عا لی است

  10. 4 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    asemani (پنجشنبه 03 مرداد 92), بی نهایت (پنجشنبه 03 مرداد 92), بی دل (شنبه 05 مرداد 92), باران بهاری11 (پنجشنبه 17 مرداد 92)

  11. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array
    در بیانات مدیر عظمی حضرت اباالفضل خان جل جلاله در باب مزاح آمده بود که در کلام با ذکور امساک بورزیم و در راستای بیانات گهربار معظم له،‌ از پذیرایی هرگونه آقایان دو لپ خور معذوریم سخت!

    ایضا معظم له میفرمایند که در همکلامی با جامعه ذکور ادبیاتی رسمی بلغور نماییم ما نیز از این امر غفلت نورزیده و برای خشنودی و رضای معظم له تمکین نمودیم در حد خودکشی! باشد که در نتیجه این عمل صالح رستگار شویم

    بی دلی در همه احوال خدا با او بود
    او نمی دیدش و از دور خدایا میکرد


  12. 2 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    باران بهاری11 (پنجشنبه 17 مرداد 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 24 مرداد 92)

  13. #7
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل نمایش پست ها
    در بیانات مدیر عظمی حضرت اباالفضل خان جل جلاله در باب مزاح آمده بود که در کلام با ذکور امساک بورزیم و در راستای بیانات گهربار معظم له،‌ از پذیرایی هرگونه آقایان دو لپ خور معذوریم سخت!

    ایضا معظم له میفرمایند که در همکلامی با جامعه ذکور ادبیاتی رسمی بلغور نماییم ما نیز از این امر غفلت نورزیده و برای خشنودی و رضای معظم له تمکین نمودیم در حد خودکشی! باشد که در نتیجه این عمل صالح رستگار شویم
    در واقع در این سایت تشخیص مرد و زن بودن کاربران کاری بس ریسک پذیر است پس بی دل جان شرط احتیاط بر این است که با همه کاربران در همین حد رسمی بحرفی و مزاج کنی تا بلککم رستگار شوی.
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  14. 3 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    ویدا@ (شنبه 19 مرداد 92), باران بهاری11 (پنجشنبه 17 مرداد 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 24 مرداد 92)

  15. #8
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array
    خانم بی دل به اعضای خوب تالار افطاری نمی دهد
    خانم بی دل جریمه کنیم در صندلی داغ شرکت کند
    خانم بی دل افطاری از بیرون سفارش بده اشپزی نکن خسته می شوید
    خانم بی دل ترسید از من انتقام بگیرد

  16. 6 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    asemani (شنبه 19 مرداد 92), reihane_b (شنبه 19 مرداد 92), ویدا@ (شنبه 19 مرداد 92), مسافر زمان (دوشنبه 21 مرداد 92), بهار.زندگی (شنبه 19 مرداد 92), باران بهاری11 (پنجشنبه 17 مرداد 92)

  17. #9
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    خدا رو شکر این روز عیدی هیچ کس اینقدر دورش خلوت نیست که بیاد اینجا توی دنیای مجازی کل کل کنه. پس من با کی کل کل کنم

    - - - Updated - - -

    خوش به حال همه اونهایی که توی ماه رمضون تونستند زولبیا و بامیه بخورند (البته بعد افطار ها) و بعدم امروز تعطیل بودن.(اینم کل کل با خودم). حتما امروزم عیدی گرفتن.
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  18. 11 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    asemani (شنبه 19 مرداد 92), hamed65 (شنبه 19 مرداد 92), maryam123 (جمعه 18 مرداد 92), reihane_b (شنبه 19 مرداد 92), ویدا@ (شنبه 19 مرداد 92), مسافر زمان (دوشنبه 21 مرداد 92), بهار.زندگی (شنبه 19 مرداد 92), باران بهاری11 (پنجشنبه 07 شهریور 92), دختر مهربون (شنبه 19 مرداد 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 24 مرداد 92), صاعد (جمعه 18 مرداد 92)

  19. #10
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام!

    از این کوچه پس کوچه ها رد می شدم، در باغ همدردی رو دیدم! یاد یاکریم افتادم، گفتم یه سری به باغ بزنیم :)

    عیدتون مبارک.

    میگماااااااا
    من اصلاً عجیب غریب شدم. خودم هم دیگه نمی فهمم قضیه از چه قراره.
    یادمه تو سن 25 سالگی تو اوج آمادگی برای ازدواج بودمااااا
    دیگه کم کم افت کردم. سنم داره بالا میره. دیگه کم کم باید کلاً از میادین خداحافظی کنیم :)

    اصلاً دیگه خودم هم نمی دونم چی به چیه. اصلاً استپ شدم!
    یه زمان احساس می کردم دنبال "دوستی" نمیرم چون فکر می کنم این کار اشتباه هست و "ازدواج" هم نمی کنم چون موقعیت مناسب نیست. ولی حالا دیگه احساس می کنم تنهام چون تنهام! مثل یه آدمی شدم که دیگه تنهایی رو باور کرده و دیگه تواناییش رو نداره که از تنهایی در بیاد!

    از بس هی نشد، امیدم رفته.

    عجیبه

    یادش بخیر... چند سال پیش ها هر چند وقت یه بار یکی رو یه جا می دیدم، چند وقت "عاشقش" بودم، چند وقت سرم گرم بود. واسه خودم غم عشق می خوردم، وقت می گذشت :)
    دیگه عاشق هم نمیشم.


    قاصدک ! هان چه خبر آوردی ؟
    از کجا وز که خبر آوردی ؟
    خوش خبر باشی ، امّا ، امّا
    گِرد بام و درِ من
    بی ثمر می گردی
    انتظار خبری نیست مرا
    نه ز یاری، نه ز دَی
    ار و دیاری باری

    برو آنجا که بود چشمی و گوشی با کس
    برو آنجا که تو را منتظرند
    قاصدک ! در دل من همه کورند و کرند
    دست بردار از این در وطن خویش غریب

    قاصد ِ تجربه های همه تلخ
    با دلم می گویند
    که دروغی تو دروغ
    که فریبی تو فریب

    قاصدک ! هان ، ولی .... آخر .... ای وای !
    راستی آیا رفتی با باد؟
    با توام ، آی ! کجا رفتی ؟ آاااای ... !
    راستی آیا جایی خبری هست هنوز ؟
    مانده خاکستر ِ گرمی ، جایی ؟
    در اجاقی طمع ِ شعله نمی بندم ، خردک شرری هست هنوز ؟
    قاصدک ! ابرهای همه عالم شب و روز
    در دلم می گریند .

  20. 11 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    asemani (شنبه 19 مرداد 92), omid65 (شنبه 19 مرداد 92), Pooh (یکشنبه 27 مرداد 92), ویدا@ (شنبه 19 مرداد 92), نازنین آریایی (یکشنبه 20 مرداد 92), مسافر زمان (دوشنبه 21 مرداد 92), بهار.زندگی (شنبه 19 مرداد 92), باران بهاری11 (پنجشنبه 07 شهریور 92), دختر مهربون (شنبه 19 مرداد 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 24 مرداد 92), صاعد (شنبه 19 مرداد 92)


 
صفحه 25 از 125 نخستنخست ... 515161718192021222324252627282930313233343545556575 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 595
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 92, 03:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.