به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 25 از 43 نخستنخست ... 5151617181920212223242526272829303132333435 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 241 تا 250 , از مجموع 422

Hybrid View

  1. #1
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 فروردین 93 [ 21:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-26
    نوشته ها
    365
    امتیاز
    2,710
    سطح
    31
    Points: 2,710, Level: 31
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,715

    تشکرشده 2,343 در 504 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    سلام من برگشتم
    سلام خانم fm.mohajer من پسرم
    خوب با توجه به اینکه من خونه تنها بودم مواد رو نصف کردم یعنی همه مواد را نصف مصرف کردم

    مواد رو دوباره می گم
    شیر یک لیوان
    آرد دو لیوان
    شکر نصف لیوان
    تخم مرغ دو عدد
    گردو یا گنجد هرچی بیشتر بهتر
    من اصلا از روغن استفاده نکردم.










    ببخشید یخاطر این هه عکس
    خانم بی دل برای شما هم این جوری شد؟
    دوستان اگه روش بهتری بلد هستین لطفا به منم یاد بدین.
    شب یلدای خوبی داشته باشید.
    ممنون

  2. 12 کاربر از پست مفید صاعد تشکرکرده اند .

    صاعد (یکشنبه 24 دی 91)

  3. #2
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>





    عالی بود صابر خان! مرسی از زحمتی که کشیدی و عکسهایی که تهیه کردی. فقط اگه یه کوچولو کمتر بذاری بپزه که رنگش به سیاهی نره دیگه خیلی عالی تر هم میشه. خود خود پن کیکه

    حالا که عکسارو گذاشتی فهمیدم ایراد کار من کجا بوده: من همه مواد رو همون اندازه که گفته بودی ریختم. منتها اشتباها آرد رو دو قاشق دیده بودم! فکر کن دو قاشق آرد وسط اونهمه شیر و تخم مرغ باید هم دریاچه درست بشه.


    آهای خانمهای کد بانوی تالار! من بعد عکسهای خوشگل خوشگل (مثل عکسهای صابر) از آشپزیتون بگیرین. رتبه داره!

    آشپزی با رسم شکل !


    =====================

    فائذه، فائذه، فااااااااااائذه تی فادا من از این بیدها نیستم که به اون بادها بالرزم! نمیتونی با پاچه خواری سرمو گیح ببری دستم بلرزه، قابلمه از دستم بیافته، غذام ولو شه رو زمین، ضااااااااااایع بشم!
    منو نیگاااااااااه! آاااااااه عین کوه مقابل این همه تعریف ایستادم .
    به من میگن بی دل پلنگ!

    بی دلی در همه احوال خدا با او بود
    او نمی دیدش و از دور خدایا میکرد


  4. 9 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (یکشنبه 24 دی 91)

  5. #3
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    بی دل من این غذایی که بهش پنکیک میگید رو قبلانا درست کردم و اصلا دوست نداشتم یه جورایی آدم احساس میکنه یه نون لواش کلفت شیرین خیس داره میخوره

    البته دستورشو یادم نیست که دقیق همین بوده یا نه ولی ترکیباتش همینجوری بود (به جز گردو وکنجد که نداشت) حالا اگه درست کردید و مقبول بود اعلام کنید ما هم احتمالا یه بار دیگه بریم سمتش

    راستی بی دل پلو گردوی من رو هم درست کن اگه خواستی پیاز داغشو کم بریز واقعا خوشمزه است (ومملو از زعفران و گردو که شما خیلی عاشقشی)حداقل برای مهمان داری که عالی هست (چون اون موقع ها دیگه محدودیت روغن و در نتیجه پیاز داغ وجود نداره دیگه) 7-8 صفحه پیش دستورش اومده یادت نره ها ضرر میکنی اگه درست نکنی

  6. 8 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    فکور (یکشنبه 24 دی 91)

  7. #4
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    امدم یه چیزی بگم تا بالاخره کتک رو از بی دل بخورم !

    بابا چرا انقدر خودتونو به زحمت میندازید.

    برای تهیه پنکیک میرید از سوپر مارکت سر کوچه یه بسته پودر پنکیک میخرید و میارید خونه و 4 تا چیز میز بهش اضافه میکنید و میزنید تو رگ !!

    حالا بیا دریاچه درست کن...!

    بوی زخم/ضخم/ظخم ! راه بنداز !

    آبروی چند ساله آشپزیت رو ببر !

    نون لواش خیس کلفت بخور ..!
    بی خیال بابا !

    کی میره این همه راه رو !!! والله !!



  8. 12 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (یکشنبه 24 دی 91)

  9. #5
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 فروردین 93 [ 21:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-26
    نوشته ها
    365
    امتیاز
    2,710
    سطح
    31
    Points: 2,710, Level: 31
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,715

    تشکرشده 2,343 در 504 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    سلام
    خوبید؟
    همه رفتید مهمانی؟
    ایول.
    از تمام دوستانی که به من لطف داشتن تشکر می کنم و امیدوارم لحظه لحظه زندگیشون پر از شیرینی و خنده باشه.
    امیدوارم تو این شب بلند لحظات شاد و زیبایی داشته باشید.

  10. 8 کاربر از پست مفید صاعد تشکرکرده اند .

    صاعد (یکشنبه 24 دی 91)

  11. #6
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    اعضای خوب تالار امشب شب یلدا منزل خانم بی دل محترم دعوت هستم
    مهمانی شب یلدا در منزل خانم بی دل انجام می شود
    به صرف شام شیرینی اجیل میوه هندوانه شاهنامه خوانی موسیقی زنده مراسم در منزل خانم بی دل انجام می شود بسیار جذاب و بیادماندنی

  12. 9 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (یکشنبه 24 دی 91)

  13. #7
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    فکور جان لطف کن لینک پلوگردوت رو بذار امتحان کنیم ببینیم چی از اب در میاد بالاخره.

    آقا صابر، این مریمو ولش کن یعنی جون به جونش کنی ها، کلا سلیقه اش در حد همین خرید پودر پنکیک از سوپری سر کوچه و کنسرو تن ماهی و پیاز داغ سرخ کرده از شهروند و پودر آش رشته از این بسته ایها ...و خلاصه از این چیزاس!

    تازه این همه راه رو هم تا سوپری سر کوچه نمیره که! زنگ میزنه میارن. بعدش هم پودر پنکیکو میخوره یه لیوان اب روش، میره میشینه کنار بخاری شیکمشو تکون میده تا در گرمای معده اش بشه یه چیزی بالاخره

    و اما جونم برای علاقمندان به خلاقیت در پنکیک بگه که پنکیک چون معمولا توی تابه های گرد درست میشه اینه که از قدیم الایام همیشه گرد و البته کمی هم کوچیک بوده. حالا تابه صابر مربع بود پنکیکش مربعی شد. بعضی ها بهش پکینگ پودر میزنند که پف کنه ولی البته اینکار برای سلامتی خوب نیست. میشه بهش خمیر مایه اضافه کرد که هم پف کنه و خمیر مایه برای سلامتی خوب هست و جذب برخی ویتامینها رو بالا میبره.

    و اما خلاقیت هاش در این تصوایر نمایش داده شده که با کمی شربت یا مربا یا میوه تازه و خامه و یا هرچی که دوست دارید و با طبعتون سازگاره میتونید ترکیب کنید و شیرینی خوبی رو از کار در بیارید یا حتی شکرش رو کم کنید و یک غذا یا ساندویچ خوب بشه:

    (متاسفانه بازهم به دلیل اشکال در ادیتور! من نتوانستم عکس آپلود کنم پس لینکشو میگذارم)

    http://www.mindfulmum.co.uk/files/2012/02/Pancake-Day-for-kids.jpg

    http://farm5.static.flickr.com/4072/4304319108_757b2a0805_o.jpg

    http://www.bbc.co.uk/blogs/food/savoury_pancakes.jpg

    و الی ماشا الله...

    ========================

    وای چه عالی آقای ابراهیمی! من که از خدامه

    فقط حیف که من نمیتونم عکس آپلود کنم. وگرنه یلدایی میشد

    اینقدر قشنگ و جذاب و بیادماندنی توصیفش کردی که من دهنم آب افتاد برای این مهمونی! به به! شاهنامه خوانیش هم که صد البته حتما شما اجرا میکنی دیگه، نه؟
    تازه خانوم بی دل، شلغم و لبو هم داره. پنکیک های صابر رو هم میاریم خلاقیتی و هنریش میکنیم. بی بی و پدر بزرگ هم برن توی پارکینگ ذغال باد بزنند (مرد تنومند و...)
    به مریم هم پودر پنکیک بقال سر کوچه رو میدیم بره باهاش حال کنه

    چه شبی بشه امشب

    بی دلی در همه احوال خدا با او بود
    او نمی دیدش و از دور خدایا میکرد


  14. 8 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (یکشنبه 24 دی 91)

  15. #8
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    خانم بی دل مهمانی شب یلدا من دعوت نکرد
    خانم بی دل مهمانی شب یلدا شام خوشمزه چی درست می کنید
    خانم بی دل محترم اجیل هندوانه میوه خریدی
    خانم بی دل محترم سی دی موسیقی پاب مجاز بگذارید
    همه اعضای خوب تالار منزل خانم بی دل مهمانی شب یلدا دعوت دارد
    من خودم در مهمانی خانم بی دل دعوت ندارم وقت ندارم
    مهمانی خانم بی دل شب به یاد موندنی خاطره انگیز باشد

  16. 7 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (یکشنبه 24 دی 91)

  17. #9
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    آقای ابراهیمی شما گل سر سبد مهمونی هستی مگه میشه شما رو دعوت نکرد! من نقش اول رو به شما دادم: شاهنامه خوانی ببینم چه میکنی ها!

    از وقت شام هم که گذشته دیگه برادر من ساعت و نیگااااااا

    آجیل و هندونه اینا رو هم قراره پدر بزرگ و صابر بخرن بیارن.
    امور شیرینی پزی و اینا که دیگه دست کدبانوهای تالار: فکور و ترانه و مریم؟ و میبوسه البته به شرط این که وایسن کنار گاز...

    سی دی مجاز و ایناشم دیگه خودت یه کاریش بکن

    حالا میخوام ببینم بازم پایه این بیاین خونه خانوم بی دل؟ بخصوص اون چند نفر کنار گاز؟بقول ابی اوناییکه اون عقبن حال میکنن؟

    در ضمن آقای ابراهیمی! لطفا دستور پخت شیرینی آلبالویی ات رو بذار که تاپیک تبدیل نشه به باغ همدردی. ملتفتی؟

  18. 6 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (جمعه 01 دی 91)

  19. #10
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    خانم بی دل محترم مهمانی شما خواننده گروه اریان بنیامین بهادری احسان خواجه امیری حمید عسگری بیاورم
    مهمانی خانم بی دل با دسته گل می اورم
    مهمانی خانم بی دل من با جعبه شیرینی دسته گل بزرگ به منزل خانم بی دل می روم

  20. 6 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (یکشنبه 24 دی 91)


 
صفحه 25 از 43 نخستنخست ... 5151617181920212223242526272829303132333435 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حق خودمو بگیرم؟میخوام برم پزشک قانونی
    توسط خانم قاضیانی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 27 بهمن 94, 22:49
  2. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 03 بهمن 94, 19:42
  3. 27 تا مشکل دارم ، افسرده ام ؟ برم روانپزشک؟
    توسط omid65 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 57
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 آذر 91, 22:08
  4. شبکه اطلاع رسانی پزشک آنلاین
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی سایر سایتهای جذاب از نظر شما
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 31 تیر 90, 12:29

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.