سلام من برگشتم
سلام خانم fm.mohajer من پسرم
خوب با توجه به اینکه من خونه تنها بودم مواد رو نصف کردم یعنی همه مواد را نصف مصرف کردم
مواد رو دوباره می گم
شیر یک لیوان
آرد دو لیوان
شکر نصف لیوان
تخم مرغ دو عدد
گردو یا گنجد هرچی بیشتر بهتر
من اصلا از روغن استفاده نکردم.
ببخشید یخاطر این هه عکس
خانم بی دل برای شما هم این جوری شد؟
دوستان اگه روش بهتری بلد هستین لطفا به منم یاد بدین.
شب یلدای خوبی داشته باشید.
ممنون



















فکر کن دو قاشق آرد وسط اونهمه شیر و تخم مرغ باید هم دریاچه درست بشه. 






علاقه مندی ها (Bookmarks)