باجی من تورچم
بولمویدون؟
تشکرشده 4,222 در 1,018 پست
باجی من تورچم
بولمویدون؟
تشکرشده 4,222 در 1,018 پست
به به میبینم که آقای بی بی اومده،
چه عجب ،خانمتون اجازه داد که بیاین
بابا شما که انقد ادعا داشتین ،نمی تونستین زود تر خودتونو خلاص کنین بیاین تالار؟
اینجا میای واسه ما تریپ ضد زن می یای ،ولی تو خونه خدا داند...............![]()
gole maryam (یکشنبه 17 مرداد 89)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
چند روز نبودم ببین چی به سر تالار اومده ؟؟ اومدیم ببینیم حال و احوال دل یاران چطوریه ، هیچی عایدمون نشد
بابا منیم ترچی بیلمیرم ، نوار نه یوخ؟
مث اینکه قوانین و اینا رفته زیر تریلی !، قدیما یه تابلوئی بود ، تا یه بدبخت فلک زده میومد مشکلشو فینگلیش می نوشت همه می ریختن سرش که یا فارسی بنویس یا ...!
حالا که ترکا همه سایت رو گرفتن ،
یه روز یکی میره مهمونی ، شب میشه موقع خواب میگه من شبا تشنم میشه بایست آب بخورم.
صابخونه میره یه پارچ آب میاره یه لیوان پر می کنه میزاره بالا سرش.
اون میگه یه لیوان خالی هم بیار.
صابخونه میگه : لیوان خالی میخوای واسه چی؟
میگه : خب اومدیم و من پا نشدم !!!!!!!!!!!![]()
تشکرشده 4,222 در 1,018 پست
بی بی جان بگو کدوما رو میخوای برات بگم؟ خودم مترجم در خدمتتون هستم
اینا هم فینگیلیش نبود که ،ترکیلیف بود![]()
gole maryam (یکشنبه 17 مرداد 89)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
نوشته اصلی توسط rsrs1380
[color]باور می کنم (از اون ور) بجای ناراحتی و تریپ غم و ... ، برو اجازت رو بگیر بیا فقط دور هم باشیم ، آب خالی هم پیشکش !! دیگه ما اینجوریش رو ندیده بودیم ، بابا دستت رو وا کن بزار حداقل یه قطره عرق دستت بچیکه رو زمین !!!!!
ولی کارت دعوت عروسی دادم... برا چسب زدن ... بله البته ! نذاشت حداقل آدرسشو نیگا کنیم ببینیم جشن تو کدوم شهره
دوست دارم یه کاری بکنم ولی هیچی به ذهنم نمی رسه که بتونم پاسخ محبت دوستانم رو بدم... تو تصمیم بگیر ، اینجا بچه ها بجاتون فکر هم میکنن ، اجرا هم میکنن ، نشناختی مگه بچه های تالارو ؟
دست رو دلم نذار به خدا......
کیوان راست می گن دوستان بابا یک زن خوب بگیر ما هم دلمون خوشحال شه داداشی گل!!
[color]کیوان هم میخواد یه زن خوب بگیره ، ولی مگه پیدا میشه ؟؟؟
زن خوب = یه موجود افسانه ای[/color]
گل مریم عزیز
من خدمت همه آذری زبونا ارادت دارم اونم از نوع "دیرینه"
گمونم اون دو صفحه آخر رو باید زحمت ترجمشو بکشین ، برا همین هم بود رفتم از اون صفحات قبل تر یه دونه کشیدم بیرون و جواب دادم ، شانس دکتره دیگه ! یه شانسش دلبند خوبی بود که نصیبش شد ( فک کنم تا حالا دو سوم جونشو برا دلبندش داده باشه) یکی دیگه آشنا شدنش با من بود
![]()
baby (یکشنبه 17 مرداد 89)
تشکرشده 4,222 در 1,018 پست
نوشته اصلی توسط بی دل
به ،سلام مهتاب خانوم ،چی شده آبجی؟
آی...امان از جدایی،امان ،امان ،امان[img]]
نبینم آبجی مهتاب ناراحت بشه ،آبجی به من بگو چی شده؟نوشته اصلی توسط gole maryam
عکس بده ،جنازه تحویل بگیر[img]]
ممنون ،آی آبجی تو هم؟نوشته اصلی توسط lvlahtab
کجایی هستی؟ چطوری ترکی یاد گرفتی؟ قربونت[img]]
ابجی من ترکم ،نمی دونستی؟نوشته اصلی توسط gole maryam
-------------------------------------------
تا من باشم دیگه ترکی ننویسمولی هر کی هم خواست به زبون دیگه هم بنویسه ،حواسش باشه ترجمه اش رو حتما بیاره ،تا دل بچه ها نسوزه که متوجه نمی شن
![]()
gole maryam (یکشنبه 17 مرداد 89)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
بابا آقای بی بی ما که گفته بودیم ترک به این راحتی ها نیستمیدونستم خماری امانتو میبره، همدردی خونت همچین میاد پایین که دیگه در و دیوار رو تالار میبینی! حالا اومدی تفریحی بزنی؟
نه دوستان! زی زی بودن یه چیزه! خماری کشیدنم از اون بدتر!
.......................
مهتاب جان بابا خداییش این عکسه واسه ما گذاشتی؟!!! آخه این آقای سبیل کجاش به من میخوره؟
ولی جان تو حال کردم از اون عکس آقای مدیر! آدمو یاد فراعنه مصر مینداخت
مال بی بی هم که دیگه اساسی زدی تو خال
بقیه هم همینطور. واقعا دستت درد نکنه وقت گذاشته بودی و با تفکر عکسها را انتخاب کرده بودی. عکسهای آنی رو هم به خصوص دومی![]()
بی دل (پنجشنبه 21 مرداد 89)
تشکرشده 6,060 در 1,481 پست
اجـــــــــــــــــــــاز ه خانم گل مریم.
میشه یه تاپیک تو بخش تفریح و سرگرمی ایجاد کنید به اسم "آموزش زبان ترکی" و آموزش هاتون رو آنجا ادامه بدید.
متون پیشنهادی رو هم ترجمه بفرمایید.
دوستان دیگه هم که به زبان دیگه ای صحبت مکنند (داخلی) و مسلط هم هستند بیان اونجا آموزش بدن.
با تشکر.
انجمن فقط فارسی دانان همدردی![]()
صبا_2009 (یکشنبه 17 مرداد 89)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
بی دلی
ترکی (به ضم ت ) به این راحتیا نیست یا ترک اعتیاد ؟؟
بحث آموزش زبان شیرین ترکی بود. یه دفعه شما زدی تو کار ترک و مواد و ذغال خوب و رفیق خوب ؟؟؟
آره قصه اعتیاد و ترک من بر میگرده به دو سه هفته پیش ، که این رفیق خوب ما (داش ابول و میگم) ، دوباره ما رو شارژید !!
هی گفتم بیا یه لطفی در حقم بکن دیگه نشارژونم ، گفت جون تو نمیشه ..... گفتم من زن و بچه دارم بایست به فکر آینده شون باشم ...... گفت را نداره .
خلاصه این شد که دوباره اومدم تو جمع خمارا !!!
تازه بابا چیزی نشده که هف هش روز نبودم ، مگه بیشتر شده؟؟
اما قبلا گفته بودم فعالیتم رو کم کردم.
baby (پنجشنبه 21 مرداد 89)
تشکرشده 1,123 در 399 پست
به به
السلام علیکم و رحمه الله و برکاته...
سلام داداش BABY
خوبین؟خوشین؟سلامتین؟
بابا اساسی هم نگران شدم هم عذاب وجدان گرفتم بدجوری
یه خبری بدین.ان شاا... که خیره.چرا نبودین؟
گفتم شاید بابت قضاوت عجولانه من دلخورین که فعالیتتونو کم کردین
بابا معذرت
آه،ببین...
گردنم از مو باریک تره.خدمت شما
تالار بدون شما صفایی نداره
ان شاا... که همیشه شاد و سرحال باشین
راستی تو تاپیک صندلی داغ عکستونو دیدین؟
یه سری بزنین
در خدمتم
هرچی بپرسین جواب میدم
بچه ها با همتونم
داره وقتش تموم میشه
همونطور که دوست دارم دیگرانو سین جین کنم.خوشم میاد از خودمم سوال بپرسن جواب بدم
بشتابید
بی دل جان راس میگی
پدرم دراومد پشت کامپیوتر تا اون عکسا رو پیدا کردم
وسواس هم که دارم...
اما خداییش عکس تو رو.اون سیبیلو رو قبلا داشتم
هر بار میبینمش یاد تو میفتم
مرامت عین همین لوتیاس.خوشم میاد![]()
lvlahtab (پنجشنبه 21 مرداد 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)