سلام
با کمال ادب و احترام تقاضای شروع سری پنجم صندلی داغ را دارم .لطفا!
آقای کیوان -خانم باران - آقای محمد ابراهیمی -آقای کنجکاو ......
یکی این صندلی داغ که فسیل شد را دریابد .لطفا!
تشکرشده 3,584 در 906 پست
سلام
با کمال ادب و احترام تقاضای شروع سری پنجم صندلی داغ را دارم .لطفا!
آقای کیوان -خانم باران - آقای محمد ابراهیمی -آقای کنجکاو ......
یکی این صندلی داغ که فسیل شد را دریابد .لطفا!
setareh (یکشنبه 26 دی 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)