دیشب برای مونای عزیز زیارت عاشورا و سوره یس خوندم.ان شا الله که گره از مشکلاتت باز بشه.
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
دیشب برای مونای عزیز زیارت عاشورا و سوره یس خوندم.ان شا الله که گره از مشکلاتت باز بشه.
*مونا* (جمعه 20 بهمن 96), dooo (جمعه 20 بهمن 96), Erica (یکشنبه 22 بهمن 96), Glut.tiny (جمعه 20 بهمن 96), maryam123 (شنبه 21 بهمن 96), paiize (شنبه 21 بهمن 96), tavalode arezoo (جمعه 20 بهمن 96), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 22 بهمن 96), میشل (یکشنبه 22 بهمن 96), باغبان (سه شنبه 24 بهمن 96)
تشکرشده 701 در 241 پست
مونا جان ان شاالله گره از مشکلاتتون باز بشه
من به نیت مونای عزیز سوره یس و 100صلوات میفرستم
*مونا* (جمعه 20 بهمن 96), Erica (یکشنبه 22 بهمن 96), Glut.tiny (جمعه 20 بهمن 96), maryam123 (شنبه 21 بهمن 96), paiize (شنبه 21 بهمن 96), tavalode arezoo (جمعه 20 بهمن 96), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 22 بهمن 96), میشل (یکشنبه 22 بهمن 96), باغبان (سه شنبه 24 بهمن 96)
تشکرشده 451 در 164 پست
سلام
من هم برای این کاربر محترم 200 تا صلوات میفرستم
![]()
......دگر حوصله ای نیست
*مونا* (جمعه 20 بهمن 96), Erica (یکشنبه 22 بهمن 96), maryam123 (شنبه 21 بهمن 96), paiize (شنبه 21 بهمن 96), tavalode arezoo (جمعه 20 بهمن 96), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 22 بهمن 96), میشل (یکشنبه 22 بهمن 96), باغبان (سه شنبه 24 بهمن 96)
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
برای خانم الهه زیبایی های عزیز سوره یس و واقعه. ان شا الله حاجت روا .
*مونا* (سه شنبه 24 بهمن 96), Erica (یکشنبه 22 بهمن 96), Glut.tiny (چهارشنبه 25 بهمن 96), maryam123 (چهارشنبه 25 بهمن 96), paiize (شنبه 21 بهمن 96), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 22 بهمن 96), میشل (یکشنبه 22 بهمن 96), الهه زیبایی ها (شنبه 21 بهمن 96), باغبان (سه شنبه 24 بهمن 96)
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
سلام
برای مونا جان 200 صلوات.انشالله که حاجت روابشن
برای برادرالهه زیبایی ها هم 200 صلوات.
برای رویای خیس هم 200 صلوات
امیدوارم همگی گره ازمشکلاتشون بازبشه.
التماس دعا
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
*مونا* (سه شنبه 24 بهمن 96), Erica (یکشنبه 22 بهمن 96), Glut.tiny (چهارشنبه 25 بهمن 96), maryam123 (چهارشنبه 25 بهمن 96), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 22 بهمن 96), میشل (یکشنبه 22 بهمن 96), الهه زیبایی ها (شنبه 21 بهمن 96), باغبان (سه شنبه 24 بهمن 96)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
سلام دوستان گلم
ببخشین که نمیتونم زود به زود بنویسم ولی به فکرتونم و دعا میکنم
اتفاقای خوبی در حال افتادنه:)
من هم به نیت دوست عزیزمون سوره واقعه میخونم .
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
تشکرشده 701 در 241 پست
سلام من هم به نیت الهه زیبایی ها ی عزیز سوره واقعه و صد صلوات میفرستم ان شاالله که خیلی زود به خواسته شون برسن
*مونا* (سه شنبه 24 بهمن 96), Glut.tiny (چهارشنبه 25 بهمن 96), maryam123 (چهارشنبه 25 بهمن 96), tavalode arezoo (چهارشنبه 25 بهمن 96), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 25 بهمن 96), الهه زیبایی ها (سه شنبه 24 بهمن 96), باغبان (سه شنبه 24 بهمن 96)
تشکرشده 3,304 در 1,073 پست
سلام دوستای خوب همدردی
یه مدته که یه سری مشکلات برام پیش اومده میشه برای من منم دعا کنید ؟
ازتون ممنونم
خدا جواب دعاهاتون رو میده حتما
پشت هر کوه بلند، سبزه زاری است پر از یاد خدا, و در آن باغ کسی می خواند, که خدا هست، دگر غصه چرا ؟
*مونا* (سه شنبه 24 بهمن 96), dooo (دوشنبه 23 بهمن 96), Glut.tiny (چهارشنبه 25 بهمن 96), maryam123 (چهارشنبه 25 بهمن 96), tavalode arezoo (چهارشنبه 25 بهمن 96), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 25 بهمن 96), باغبان (سه شنبه 24 بهمن 96)
تشکرشده 1,077 در 458 پست
سلام خانم های گل و مهربون و آقایون بزرگوار..
من اینجا تاپیکای زیادی میبینم، حتی در این تاپیک پست های زیادی برای دعا..
اول میخواستم واسه ی یکی ، دو نفر دعا کنم بعد دیدم نه همه نیاز دارن.
برای همین صلوات ها رو جدا کردم که واسه ی همه خونده باشم.
امشب ۱۰۰ صلوات به نیت maryam123/ چون استارتره و زحمتشو کشیده.
امشب ۱۰۰ صلوات به نیت رفعه مشکل بچه هایی که اینجا تاپیک زدن و تو زندگی مشترکشون مشکل پیش اومده یا مشکلات فردی دارن.
امشب ۱۰۰ صلوات برای یاران همدردی و خوانندگان مهمان که توی دلشون نیات رنگانگی دارن.
میفرستم
از درگاه خداوند سبحان
سلامتی، عشق و آینده ای پر از اتفاقات خوب رو برای همگی خواستارم.
من خودم الان دلم گرفته بود و اومدم تو سایت پیش شما.
اگر لایق بودم منم دعا کنین ، اگر دعا نکردین تنتون سلامت نمیخوام بزحمت بیافتین.
همچنین کسانی که بصورت مهمان این تاپیکو میبینن برای اونها هم بهترین آرزوها رو دارم .
خدا پناه روزهای تنهاییتون و مراقب قلبهای بلورینتون.
دعاهاتون برآورده بشه انشالله و التماس دعا
*مونا* (سه شنبه 24 بهمن 96), Glut.tiny (چهارشنبه 25 بهمن 96), maryam123 (چهارشنبه 25 بهمن 96), tavalode arezoo (چهارشنبه 25 بهمن 96), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 25 بهمن 96), الهه زیبایی ها (سه شنبه 24 بهمن 96), باغبان (سه شنبه 24 بهمن 96)
تشکرشده 267 در 138 پست
سلام به دوستان عزیز
امیدوارم حال دلهای مهربونتون خوب باشه.از دعاها و صلوات ها و سوره هایی که خوندین نهایت تشکر و سپاسگذاری رو دارم
ان شاالله تک تک شما عزیزان و همه اهالیه همدردی عاقبت بخیر شین
تولد آرزوی عزیز ان شاالله براتون خیر پیش بیاد.
زندگی موفق عزیز ان شاالله براتون خیر پیش بیاد.
سحر66 عزیز خوش آمدی به جمعون.ان شاالله خیر برات پیش بیاد
من هم برای برادر الهه زیبایی ها 100 صلوات و 100 سبحان الله می خونم.ان شاالله حاجت روا شن
برای رویای خیس عزیز هم 100 صلوات و 100 سبحان الله می خونم. ان شاالله حاجت روا شن![]()
ویرایش توسط *مونا* : سه شنبه 24 بهمن 96 در ساعت 20:12
Glut.tiny (چهارشنبه 25 بهمن 96), maryam123 (چهارشنبه 25 بهمن 96), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 25 بهمن 96), الهه زیبایی ها (سه شنبه 24 بهمن 96), باغبان (سه شنبه 24 بهمن 96)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)