به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 24 از 50 نخستنخست ... 414151617181920212223242526272829303132333444 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 231 تا 240 , از مجموع 497
  1. #231
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    چند وقته خیلی بی تابی و بی قراری میکنم . میترسم همه تلاشهام رو با دست خودم از بین ببرم
    میشه برام دعا کنید

  2. 4 کاربر از پست مفید zendegiye movafagh تشکرکرده اند .

    fariba s (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), khaleghezey (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), paiize (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), پونیو (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93)

  3. #232
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    چند وقته خیلی بی تابی و بی قراری میکنم . میترسم همه تلاشهام رو با دست خودم از بین ببرم
    میشه برام دعا کنید
    سلام بانو زندگي موفق خودتون شركت نمي كنيد؟؟؟





    • اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري


    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html


    خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
    که جواب برخی دعاهایم؛
    «صبر» و «انتظار» است ...






  4. 3 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    fariba s (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), paiize (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), zendegiye movafagh (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93)

  5. #233
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    سلام صبوری عزیز من قبلا اعلام کردم هر شب آیت الکرسی می خونم اگه خدا قبول کنه

  6. 2 کاربر از پست مفید zendegiye movafagh تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), صبوری (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93)

  7. #234
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    1)بانو دختر 7(سوره حمد با تفسير)93/2/10

    2)دختر بيخيال عزيز(دعايتوسل)93/2/11

    3)فريبا جان(دعايمعراج)93/2/12

    4)واحد عزيز(دعايتوسل)93/2/13

    5)صالحه عزيز(سوره مباركه حشر)93/2/14

    6)بانو كامليا94(سوره واقعه)93/2/15

    7)بانو del(دعایمکارم الاخلاق)93/2/16

    8)شيده عزيز(آيه الكرسي)93/2/17

    9)شيدا جان(آيه الكرسي) 93/2/18

    10)پاييز68 عزيز (آيه الكرسي)93/2/19


    11)خانوم مصباح الهدي (دعاي يستشير)93/2/20

    earth(12 عزيز(دعاي نور)93/2/21

    13)مينوش جان(تمرين عدم قضاوت و تلاش براي آرامش)93/2/22

    14)
    بانو بهار_68 (حديث كسا)93/2/23

    15)خانوم باران بهاري11 (دعاي سيزدهم صحيفه سجاديه)93/2/24

    16)بانو بي نهايت (سوره ملك)93/2/25

    violet(17 عزيز(آية الكرسي)93/2/26

    18)خانوم شميم بهار(حدیث کسا)93/2/27

    19)جناب .saber
    .(دعای مجیر)93/2/28

    20)هانيه_66 عزيز(سوره ی یاسین)93/2/29

    21)خانوم ستايش 92(دعای آیات اسم اعظم)93/2/30

    22)بانو زندگي موفق
    (آیه الکرسی)93/2/31

    sama_t(23 عزيز( مناجات حضرت امیرالمومنین)93/3/1

    24)خانوم ستاره سربي( زیارت عاشورا)93/3/2

    25)خانوم آسماني_68(آيه الكرسي)93/3/3

    26)جناب عباس پور(دعاي پانزدهم صحيفه سجاديه)93/3/4

    27)جناب پژمان1348(سوره واقعه)93/3/5

    28)شهراز عزيز( دعای جامع دنیا و آخرت)93/3/6

    29)جناب خاله قزي(سوره حمد و سوره توحيد)93/3/7

    30)مهتاااب عزيز(
    دعای هجدهم صحیفه سجادیه)93/3/8

    31)پرينو جان( ناد علی)93/3/9

    32)جناب باران13(آیه الکرسی)93/3/10

    33)بانو heaven65(سوره ياسين)93/3/11

    34)پريا22 عزيز(هنوز انتخاب نكردند)93/3/12

    35)انيسا خانوم(هنوز انتخاب نكردند)93/3/13

    36)خودم به نيابت از پونه عزيز(ناد علي ) اين شب متعلق به پونه جان است.93/3/14

    37)جناب**سهيل**(آيه الكرسي)93/3/15

    38)مهنيسا ي عزيز(دعای بیست و دوم صحیفه سجادیه)93/3/16

    39)خانوم صبا _2009 (هر روز 4 صفحه قرآن )93/3/17

    40)سارا124 عزيز(دعاي معراج)93/3/18

    (41)خودم(روزي كه متعلق به من هست رو براي گره گشايي از زندگي abi.bikaran عزيز دعا كنيد.)(دعايي كه فردي كه اون شب بهش تعلق داره انتخاب كرده)93/3/19

    42)جنابammin(دعاي معراج)93/3/20

    43)يلدا خانوم(آيه الكرسي)93/3/21

    44)خانوم دريا 88(آخر سوره حشر(لو انزلنا))93/3/22

    45)خانوم دريا 88 به نيابت از خواهرشون1(آخر سوره حشر(لو انزلنا))93/3/23

    46)خانوم دريا 88 به نيابت از خواهرشون2(آخر سوره حشر(لو انزلنا))93/3/24

    47)earth عزيز به نيابت از برادرشون(آيه الكرسي)93/3/25

    48)خانوم فرناز 123(آيه الكرسي)93/3/26





    • اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري


    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html


    خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
    که جواب برخی دعاهایم؛
    «صبر» و «انتظار» است ...





    ویرایش توسط صبوری : پنجشنبه 11 اردیبهشت 93 در ساعت 11:10

  8. 9 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    *Yalda* (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), abi.bikaran (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), fariba s (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), khaleghezey (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), paiize (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), آرزومند خوشبختی (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), بی نهایت (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), صبا_2009 (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93)

  9. #235
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 اردیبهشت 93 [ 23:18]
    تاریخ عضویت
    1393-2-09
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    68
    سطح
    1
    Points: 68, Level: 1
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    1

    تشکرشده 22 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    کمک کمک

    من میخوام تو تایپیکی که در مورد عذاب وجدان گذشتست نظر بذارم اما نمیتونم..کجا باید اعلام کنم؟کی به من کمک میکنه؟..انگار خطا میده که شما تو یه روز بیشتر از سه تا نظر نمیتونی بذرای چیکار کنم؟

    - - - Updated - - -

    میدونم نباید اینجا را بیخودی شلوغ کنم اما چه کنم ؟ فقط اینجا نظرم ارسال میشه....بعدش پاک کنید که اینجا را بیخودی شلوغش نکرده باشم...من تازه دوروزه تو این سایت اومدم هنوز نتونستم مسلط شم.یه نفر بهم کمک کنه

    وقتی میخوام نظر ارسال کنم این پیغام میاد:


    1. An error has occurred farnaz123! You have reached the maximum number of 3 posts per 1 days set by the admin for this forum.

  10. کاربر روبرو از پست مفید farnaz123 تشکرکرده است .

    khaleghezey (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93)

  11. #236
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    سلام دوستان .

    امروز93/2/11 هست و روزي كه براي كنكوري جمع يعني دختر بيخيال عزيز دعا ميكنيم...

    دختر بيخيال ما دوستان همدردي به يادتيم و برات دعا ميكنيم موفق باشي اگر موفقيت زندگيت در قبولي در اين كنكور هست حتما حتما قبول بشي.

    وظيفه تو تلاش كردن و كاري كه از دست ما بر مياد دعا كردن هست .

    تلاشت رو بكن و نتيجه رو واگذار كن به خود خدا .

    دوستان امشب شب ليله الرغائب هست مواظب آرزو هاتون باشيد.

    - - - Updated - - -

    تقديم به abi.bikaran عزيز
    من در ابتدا خداوند را یک ناظر ، مانند یک رئیس یا یک قاضی میدانستم که دنبال شناسائی خطاهائی است که من انجام داده ام و بدین طریق خداوند میداند وقتی که من مردم ، شایسته بهشت هستم و یا مستحق جهنم ...!


    وقتی قدرت فهم من بیشتر شد ، به نظرم رسید که گویا زندگی تقریبا مانند دوچرخه سواری با یک دوچرخه دو نفره است و دریافتم که خدا در صندلی عقب در پا زدن به من کمک میکند...


    نمیدانم چه زمانی بود که خدا به من پیشنهاد داد جایمان را عوض کنیم... از آن موقع زندگی ام بسیار فرق کرد ، زندگی ام با نیروی افزوده شده او خیلی بهتر شد ، وقتی کنترل زندگی دست من بود من راه را میدانستم و تقریبا برایم خسته کننده بود ولی تکراری و قابل پیش بینی و معمولا فاصله ها را از کوتاهترین مسیر میرفتم...


    اما وقتی خدا هدایت زندگی مرا در دست گرفت ، او بلد بود...

    از میانبرهای هیجان انگیز و از بالای کوهها و از میان صخره ها و با سرعت بسیار زیاد حرکت کند و به من پیوسته میگفت :
    « تو فقط پا بزن »

    من نگران و مضطرب بودم پرسیدم « مرا به کجا می بری ؟ »

    او فقط خندید و جواب نداد و من کم کم به او اطمینان کردم !

    وقتی میگفتم : « میترسم » ، او به عقب بر میگشت و دستم را میگرفت و میفشرد و من آرام میشدم ...


    او مرا نزد مردم میبرد و آنها نیاز مرا به صورت هدیه میدادند و این سفر ما ، یعنی من و خدا ادامه داشت تا از آن مردم دور شدیم ...


    خدا گفت : هدیه را به کسانی دیگر بده و آنها بار اضافی سفر زندگی است و وزنشان خیلی زیاد است ، بنابراین من بار دیگر هدیه ها را به مردمانی دیگر بخشیدم و فهمیدم

    « دریافت هدیه ها بخاطر بخشیدن های قبلی من بوده است »
    و با این وجود بار ما در سفر سبکتر است ...

    من در ابتدا در کنترل زندگی ام به خدا اعتماد نکردم ، فکر میکردم او زندگی ام را متلاشی میکند ، اما او

    اسرار دوچرخه سواری « زندگی » را به من نشان داد
    خدا میدانست چگونه از راههای باریک مرا رد کند و از جاهای پر از سنگلاخ به جاهای تمیز ببرد و برای عبور از معبرهای ترسناک ، پرواز کند...

    و من دارم یاد میگیرم که ساکت باشم و در عجیبترین جاها فقط پا بزنم



    من دارم ازدیدن مناظر و برخورد نسیم خنک به صورتم در کنار همراه دائمی خود « خدا » لذت میبرم و من هر وقتی نمیتوانم از موانع بگذرم


    او فقط لبخند میزند و میگوید : پا بزن...





    • اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري


    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html


    خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
    که جواب برخی دعاهایم؛
    «صبر» و «انتظار» است ...





    ویرایش توسط صبوری : پنجشنبه 11 اردیبهشت 93 در ساعت 12:02

  12. 6 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), khaleghezey (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), paiize (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), reihane_b (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), پونیو (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), شهراز (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93)

  13. #237
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 اردیبهشت 93 [ 23:18]
    تاریخ عضویت
    1393-2-09
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    68
    سطح
    1
    Points: 68, Level: 1
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    1

    تشکرشده 22 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    صبوری شما به من کمک نمیکنی؟

  14. #238
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    سلام فرناز جان چون اينجا تايپيك اخلاقي اعتقادي هست در ارسال مشكل نداري .

    در تايپيك هايي كه دوستان مشكلاتشون رو گفتند در هر روز نميتوني بيشتر از سه تا پست بفرستي .

    اگر بخواي بيشتر بفرستي بايد اشتراك بگيري.

    موفق باشي.

    اگر مشكل اينچنيني داري لازم نيست پست بذاري از طريق تماس با ما بالاي صفحه به مديران اطلاع بده.





    • اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري


    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html


    خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
    که جواب برخی دعاهایم؛
    «صبر» و «انتظار» است ...





    ویرایش توسط صبوری : پنجشنبه 11 اردیبهشت 93 در ساعت 11:59

  15. 2 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), paiize (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93)

  16. #239
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 اردیبهشت 93 [ 23:18]
    تاریخ عضویت
    1393-2-09
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    68
    سطح
    1
    Points: 68, Level: 1
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    1

    تشکرشده 22 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط farnaz123 نمایش پست ها
    صبوری شما به من کمک نمیکنی؟

    صبـــــــــــــــــــــــ ـــــــــوری جون قرررررررررررررررررررررررر رررربونت برم که مشکلما حل کردی..مررررررررررررسی عزیزم

  17. #240
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 03:38]
    تاریخ عضویت
    1392-8-02
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    1,121
    سطح
    18
    Points: 1,121, Level: 18
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsSocial1 year registered
    تشکرها
    441

    تشکرشده 556 در 137 پست

    Rep Power
    27
    Array
    سلام صبوری عزیز خدا قوت

    سوالی داشتم و اون اینکه برای خوندن دعاهامون محدودیت زمانی «قبل نیمه شب شرعی» نداریم؟
    آخه من خودم قبل از خواب میخونم و همیشه ساعت از 12 شب و نیمه شب شرعی میگذره!!
    قَالَ وَ مَن يَقْنَطُ مِن رَّحْمَةِ رَبِّهِ إِلَّا الضَّآلُّونَ﴿حجر۵۶
    کیست که مأیوس شود از رحمت پروردگار به جز گمراهان

  18. 2 کاربر از پست مفید شهراز تشکرکرده اند .

    paiize (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), zendegiye movafagh (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93)


 
صفحه 24 از 50 نخستنخست ... 414151617181920212223242526272829303132333444 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مشورت در برقراری مجدد یک ارتباط دوستانه از نوع سالم
    توسط mahbang در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 بهمن 90, 21:50
  2. دوستش دارم.دوباره شروع کنم یا ........؟
    توسط پریماه در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 دی 89, 16:24
  3. خلاقيت از نوع فرهنگي...
    توسط parnian1 در انجمن گسترش خلاقانه افکار و احساسات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 بهمن 88, 16:46
  4. تشكر از دوستام توي موضوع خودكشي
    توسط 1371125 در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 اردیبهشت 87, 21:42

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.