به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 24 از 64 نخستنخست ... 41415161718192021222324252627282930313233344454 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 231 تا 240 , از مجموع 634
  1. #231
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 مهر 94 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1391-9-06
    نوشته ها
    1,013
    امتیاز
    19,589
    سطح
    88
    Points: 19,589, Level: 88
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 261
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second ClassSocialOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    5,188

    تشکرشده 3,056 در 916 پست

    Rep Power
    198
    Array
    دوستان برای حل مشکلات همه دوستان گلم دعا میکنم . وارزو میکنم شادی ماندگار بشه در دلهای مهربانتون .

    دوستان روزهای سخت و اضطراب اوری رو سپری میکنم . و فقط یاد خدا و دعاهای شما عزیزانم میتونه اضطراب رو از من دور کنه . فراموشم نکنید که سخت محتاج دعایم .

  2. 5 کاربر از پست مفید واحد تشکرکرده اند .

    Aram_577 (شنبه 02 خرداد 94), یه دختر سرگردان (چهارشنبه 23 اردیبهشت 94), مصباح الهدی (شنبه 02 خرداد 94), سوده 82 (پنجشنبه 07 خرداد 94), شادمانه (شنبه 19 اردیبهشت 94)

  3. #232
    Banned
    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 22:39]
    تاریخ عضویت
    1394-2-20
    محل سکونت
    سرای آرامش
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    1,040
    سطح
    17
    Points: 1,040, Level: 17
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second ClassOverdrive31 days registered1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 125 در 38 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    دوستان خوب و خدایی می خوام واسه ی یکی از عزیزانم دعا کنید...واقعا در رنج و عذابه...دعا کنید خداوند قدرت تحملش رو دو برابر کنه چون رنجش که هیچ وقت پایانی نداره...خیلی هم مریضه ، درد می کشه برای سلامتیش هم دعا کنید

  4. 4 کاربر از پست مفید ترنم محبت تشکرکرده اند .

    parsa1400 (چهارشنبه 23 اردیبهشت 94), یه دختر سرگردان (چهارشنبه 23 اردیبهشت 94), واحد (چهارشنبه 30 اردیبهشت 94), سوده 82 (پنجشنبه 07 خرداد 94)

  5. #233
    Banned
    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 22:39]
    تاریخ عضویت
    1394-2-20
    محل سکونت
    سرای آرامش
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    1,040
    سطح
    17
    Points: 1,040, Level: 17
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second ClassOverdrive31 days registered1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 125 در 38 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    ه قدری بهم ریختم مجبور شدم اینجا هم بگم تا دعام کنید...
    نمی دونم منو می شناسید یا نه !! اما من همه ی شما رو می شناسم اومدم اینجا بهتون بگم من خیلی ملتمس دعا هستم...خیلی خسته تون کردم با کارام با رفتارام...همین یک ساعت پیش تو کل کل می خندیدم اما الآن دوباره بهم ریختم قرص و دارو به کارم نمیاد می خورم بازم اثری نداره من بیشتر از قرص و دارو به محبت احتیاج دارم...دو تا از دوستام دیروز باهام حرف زدند خوب بودما اما دوباره بهم ریختم...همه هم مرتب همینو می گند قرصاتو بخور باشه می خورم حتی ریسپریدون رو که نصف می خوردم دکترم گفت کامل بخورم منم می خورم کمتر خشم گین می شم اما افسردگی تو وجودم هست و بدترم می شم...دلم می خواد نزدیکانم درکم کنند اما کسی منو نمی فهمه...همسرم خوبه اما نه اون جوری که بخواد آرومم کنه سرش به تبلت و کاراش گرمه...پسرمم رنگ باباشو نمی بینه...کلانی تو این زندگی و تو این دنیا منم و یه کوله باری از مسؤلیت!!! واسه ی درمان خودم !! تربیت فرزندم !! مخارج زندگی !! هر چی که فکرشو بکنید همه ش رو دوش منه هیچ حامی ندارم...کاش من تشنه ی محبت نبودم... واسم دعا کنید حالم خوب بشه من خیلی دارم زجر می کشم...دیگه واقعانی بریدم...معذرت می خوام از اینکه خسته تون کردم
    بازم دلم گرفته گریه ام اختیاری نیست...

  6. 2 کاربر از پست مفید ترنم محبت تشکرکرده اند .

    واحد (چهارشنبه 30 اردیبهشت 94), سوده 82 (پنجشنبه 07 خرداد 94)

  7. #234
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام
    عزیزی را از دست دادیم....
    حالش خوب بود اما با یک مرگ ناگهانی از بین ما رفت...
    اعلامیه اش را که روی دیوار دیدم با خودم گفتم واقعا این اعلامیه ها برای چیست... این خبرهای فوت بقیه...این شرکت کردن ها در مراسم ختم بقیه برای چیست؟

    غیر از اینه که به ما یاداوری می کنه که ما هم روزی خواهیم مرد؟
    غیر از اینه که به ما می گه مرگ نزدیک است؟
    غیر از اینه که این پیام ها چندین بار به ما گفته میشه و ما بی خبر نیستیم؟

    پس ما مرگ ناگهانی نداریم چرا که قبلش به ما کلی یاداوری شده که خواهیم مرد...
    همین پیام ها یاداوریست برای ما که مرگ نزدیک است و ناگهانی نیست...

    و اکنون شاید این عزیز از همه ما مضطرتر باشد چرا که دستش از این دنیا کوتاه است. برایش دعا بفرمایید ...
    و خواهش می کنم برای بازماندگانش طلب صبر از خدا بخواهید...
    و خواهش می کنم برای پدرم هم دعا بفرمایید که با این موضوع نبود برادرش کنار بیایند.پدرم بیماری قلبی دارند . مهمترین خواسته من از خدا این است: سلامتی و طول عمر با عزت برای پدرم...

    متشکرم از دعاهای بی شائبه و صمیمانه شما دوستان عزیزم
    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  8. 9 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    alireza198 (پنجشنبه 07 خرداد 94), Aram_577 (شنبه 02 خرداد 94), asemuni-68 (پنجشنبه 07 خرداد 94), فدایی یار (شنبه 02 خرداد 94), فرشته مهربان (دوشنبه 04 خرداد 94), واحد (جمعه 08 خرداد 94), بانوى مهر (شنبه 02 خرداد 94), سوده 82 (پنجشنبه 07 خرداد 94), شکوه (پنجشنبه 07 خرداد 94)

  9. #235
    سرپرست سایت آغازکننده

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان نمایش پست ها
    یا لطیف

    سلام دوستان خوبم

    آنوقت ها ، وقتی کارتون دوقلوهای افسانه ای را می دیدم که جولز و جولی ( خواهر و بردار ) دستهاشونو که به هم می رسوندن با انرژی خاصی که از آن ساطع می شود کارهایی می کردند که در حالت عادی شدنی نبود ..... این الهام را گرفتم که وقتی دلهای همراه و دستان پاک به هم گره بخورد موج مثبت حاصله از آن کارها می کند باور نشدنی ...... ( از شرح و تفصیلش می گذرم )

    الغرض اینکه به اثر دستان با هم و همسو و همدلانه به درگاه خدا بلند شده تان برای طلب حاجت بنده های خدایی که ملتمس دعایند و مضطر هستند بسیار اعتقاد دارم چون اثرش را دیده ام .

    تالار همدردی مفتخر به چند تاپیک از این دست دعوت به دعا است . یکیش همین تاپیکی هست که خود من بعد از ظهور معجزه گره گشایی به بهترین شکل ، در چند سال پیش با طلب دعایی که یکی از دوستان از اعضاء برام خواسته بود ایجادش کردم تا به همان شکل که همدردیهای عزیز برای من دعا کردند و نتیجه عجیبش را دیدم .... برای بقیه هم چنین کنند .

    حالا دوباره اومدم باهاتون حرف بزنم و به استغاثه بخواهم برای عزیزی از بنده های خوب و دوست داشتنی خدا همگی از صمیم دل و با استغاثه دست به دعا برداریم که از دردسر و ستم هایی که به پیچیدگی سر راهش قرار گرفته و برایش ایجاد شده به بهترین شکلش خلاص شود و حق محقق شود و نه تنها خللی در ایمان و عمل خدا محورانه اش ایجاد نشود که ارتقاء هم بیابد که زیبنده چنین نتیجه ای هست .

    از نزدیک که در جریان جزییات قرار گرفتم و .... دلم گرفت و صبر و گذشت و خدا محوریش با وجود این ظلم ها تحسینم را برانگیخت ، و اطمینان یافتم که خدا حامی او هست و خواهد بود . اما امتحان خود هم دیدم که از هر نوع یاری ای که از من بر می آید چقدر مایه در طبق اخلاص خواهم گذاشت . پیچیدگی مسائلش به گونه ای است که اقدام عملی ای جز دعا به طلب یاری و معجزات حق از من بر نمیاد این است که هم خود از اعماق قلبم دعایش می کنم و برایش از خدا می خواهم که خود وکیلش شود به حل مسئله و هم به هرکس می رسم از اعماق وجود می خواهم دعایش کنند .

    اکنون دستم را به سوی شما هم دراز کرده ام و عاجزانه و صمیمانه از شما می خواهم که مرا شرمنده لطف همیشگی خود سازید و برای این عزیز دعا کنید و از خدا بخواهید مِن حَيثُ لا يَحتَسِبُ یاریش کند و گره از کارهایش باز کند و حق او را اعاده کند و از زنجیزه ستمی که در حقش روا داشته شده هم حفظش کند هم رهایش سازد در کمال صحت و سلامت جسم و روح و اخلاق و دین ( که اهل وَمَن يَتَوَكَّل عَلَى اللَّهِ است )

    دلم قرص می شود به همراهی شما عزیزان با دست هایی که به هم می دهید و در دست به سوی شما روان شده من قرار می دهید تا معجزه حاصل آید از همدلی ای متحد و قوی با نظر لطف الهی .....

    هر پیشنهادی در خصوص دعا دارید برای این منظور دریغ نفرمایید

    من همینجا و پیشاپیش از درگاه خدا از اعماق وجودم می طلبم که هر حرکت کوچکی که در این همراهی به دعا و طلب یاری برای این عزیز می کنید خدا به بهترین شکل عوض خیرش را به خود شما باز پس دهد . خدایا از این حقیر سراپا تقصیر این طلب را برای این دوستان بپذیر ... به آمین ملائک هفت آسمان




    -----------------------------------------------------

    پاورقی :
    برای من هر تشکری ذیل این پست یعنی همراهی و همدلی و موجبات دلگرمی و امید هرچه بیشتر را فراهم می سازد . شما هم کسان دیگر را با خود همراه سازید
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان نمایش پست ها




    دوستان عزیز

    بار دیگر دعاهای شما و دیگر دوستان در دنیای غیر مجازی دارد معجزه را نشان می دهد .... موضوع و مشکل این عزیز از بغرنجی و پیچیدگی به شکلی که باورش سخته داره به سوی حل شدن میرسه و این نیست جز از قدرت لایزال الهی با گل شدن غنچه دعاهای شما

    ادامه دهید تا به زودی خبر نتیجه نهایی را بدهم ان شاء الله
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان نمایش پست ها



    با سلام

    و باز هم بارقه های دیگری از معجزه دعاهایتان ..... خبر خوب دریافت کردم که مانده عملی شدنش که با ادامه دعا از سوی شما عملی هم خواهد شد و حقیقتاً معجزه رخ می دهد
    سلام بر عزیزان همراه و همدل همدردی

    دوستان عزیز

    به لطف دعاهای شما ، و دوستان دیگر که در دنیای غیر مجازی همراه شما شدند در دعا گویی و عاشورا و علقمه خوانی ها .... معجزه ای به بار نشست و مشکل عزیزی که برایش دعا گو بودید اواخر هفته پیش کاملاً حل شد
    .... اگر چه در این مسیر رنجهایی برده اند اما حلاوت حل شدن آن با نظر لطف الهی آنهم آغازش با اتفاقی به ظاهر تلخ اما برکت ساز و نشانگر دست خدا ...... که می تواند بصیرت بخش باشد به سوی آیات آفاقی ، رنجها را می پوشاند و نظر من این است که حلاوتهای بسی بیشتر در پیش است با روشنتر تر شدن الطاف خفیه الهی که به مرور آشکار می شود و رخ می نماید و ......

    بیایید اثر به خلوص دل و با سخاوت دعا برای دیگری کردن را بخصوص به صورت جمعی و با همراهی و .... را باور کنیم و در مقابل ابلیس یاس آفرین دلمان قرص باشد که تا خدا هست و خدا خواهی و خدا را خواندن جایی برای ناامیدی و یأس نیست و همین خود صبوری می آفریند و تأمل و تعقل و دانسته قدم بر داشتن در برابر مشکلات .....

    مگر خود نگفته :

    ادعونی استجب لکم .....


    پس عجیب نیست که وقتی با همدلی او را بخوانیم و مصلحت و خیر باشد او اجابت کند حتی آنچه امکان طبیعی اش سخت باشد و گاه ناممکن .....

    دستهایتان همیشه سرسبز از اثر دعا گویی برای مضطرین و ملتمسین دعا باد ، دلتان پیوسته خرم از اثر خیر برای دیگران خواستن باد و زندگیتان سرشار از خیرات و برکات کثیر حاصل از انعکاس دعاهایتان باد

    امیدکه هرآنچه می طلبید و خیر است جملگی حاصل شود ان شاء الله



    از طرف خود و این عزیز از شما کمال قدردانی را دارم

    التماس دعا







  10. 5 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    Aram_577 (جمعه 08 خرداد 94), asemuni-68 (پنجشنبه 07 خرداد 94), واحد (جمعه 08 خرداد 94), بانوى مهر (دوشنبه 04 خرداد 94), سوده 82 (پنجشنبه 07 خرداد 94)

  11. #236
    سرپرست سایت آغازکننده

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مینا30 نمایش پست ها
    نمیدونم چرا اینقد سرگردان و سردرگمم . حوصله هیچ چیز رو ندارم یه عالمه کار عقب افتاده دارم.کار خونمو بزور انجام میدم در حالی که قبلا کار خونه روخیلی دوست داشتم و با شور اشتیاق انجام میدادم . تصمیماتی که میگیرم دقیقه ای و آنیه و زود عوضشون میکنم. مدام تصویر اون زن و بچه تو فکرم هست. یه دقیقه از شوهرم متنفر هستم و تصمیم میگرم خودم رو از دستش خلاص کنم و یه دقیقه فکر میکنم بدون اون نمیتونم به زندگی ادامه بدم . یه دقیقه تصمیم میگیرم ببخشم و دقیقه ای بعد تصمیم به انتقام و دقیقه ای بعدش به فرار فکر میکنم.چیکار کنم که از فکر اون زن و فکر خیانت همسرم رها بشم؟چه کنم که به زندگی طبیعی برگردم چه کنم که احساس سرخوردگی نکنم؟ چیکار کنم که از این همه دو دلی و تردید و افکار بد و مصموم خلاص بشم ؟ چیکار کنم که محبتها و توجه های همسرم رو بدون قضاوت بپذیرم ؟
    أَمَّن يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ .
    اکنون مضطر هستم ...سرگردانم ......برای رفع گرفتاری روحم اضطرار دارم اکنون در سختی و عذاب هستم کیست که با دستان یاریگرش ،دستان خالی و ناتوان مرا بگیرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟


    .





  12. 4 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    asemuni-68 (پنجشنبه 07 خرداد 94), واحد (جمعه 08 خرداد 94), سوده 82 (پنجشنبه 07 خرداد 94), شکوه (پنجشنبه 07 خرداد 94)

  13. #237
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 22 فروردین 98 [ 15:00]
    تاریخ عضویت
    1394-1-19
    نوشته ها
    275
    امتیاز
    7,709
    سطح
    58
    Points: 7,709, Level: 58
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    521

    تشکرشده 526 در 206 پست

    Rep Power
    65
    Array
    سلام دوستان
    دیروز یه مشکلی برام پیش اومد که بدجوری دلمو شکوند
    از همتون میخوام که برام دعا کنید که این مشکل حل بشه
    بدجوری به دعاهاتون احتیاج دارم
    یاعلی...

  14. 4 کاربر از پست مفید alireza198 تشکرکرده اند .

    asemuni-68 (پنجشنبه 07 خرداد 94), فرشته مهربان (جمعه 08 خرداد 94), واحد (جمعه 08 خرداد 94), شکوه (پنجشنبه 07 خرداد 94)

  15. #238
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 اردیبهشت 96 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-27
    نوشته ها
    126
    امتیاز
    4,516
    سطح
    42
    Points: 4,516, Level: 42
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    49

    تشکرشده 97 در 48 پست

    Rep Power
    29
    Array
    دوستان همتون واسم دعا کنید که امسال گره از مشکلم باز بشه خدا واقعا کمکم کن یه جورایی به یه معجزه نیاز دارم

  16. 5 کاربر از پست مفید الهه4 تشکرکرده اند .

    alireza198 (پنجشنبه 07 خرداد 94), asemuni-68 (سه شنبه 12 خرداد 94), فرشته مهربان (جمعه 08 خرداد 94), واحد (جمعه 08 خرداد 94), شکوه (پنجشنبه 07 خرداد 94)

  17. #239
    Banned
    آخرین بازدید
    شنبه 27 تیر 94 [ 02:26]
    تاریخ عضویت
    1394-2-31
    نوشته ها
    322
    امتیاز
    6,682
    سطح
    53
    Points: 6,682, Level: 53
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 99.9%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class31 days registered5000 Experience Points
    تشکرها
    354

    تشکرشده 728 در 228 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوستان خدایی
    ازتون می خوام واسه ی یه بنده خدایی دعا کنید
    اصلا شرایط خوبی نداره

    - - - Updated - - -

    لازم به ذکره که این دوست عزیز یکی از کاربرای همدردی هستند

  18. 3 کاربر از پست مفید بانوى مهر تشکرکرده اند .

    alireza198 (جمعه 08 خرداد 94), asemuni-68 (سه شنبه 12 خرداد 94), فرشته مهربان (جمعه 08 خرداد 94)

  19. #240
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 02 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1394-2-06
    نوشته ها
    339
    امتیاز
    15,253
    سطح
    79
    Points: 15,253, Level: 79
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    700

    تشکرشده 557 در 227 پست

    Rep Power
    72
    Array
    سلام هوبه همه
    احساس تنهایی میکنم
    حتی نمیگم دعام کنید اصن حوصله نوشتن ندارم
    نمیدونم چرا اظطراب دارم
    نگفتم دعاکنید چون اولا دعا نمیمنید ثانیا اگم بکنید واس خودتونه

  20. 2 کاربر از پست مفید zzzz تشکرکرده اند .

    alireza198 (جمعه 08 خرداد 94), asemuni-68 (سه شنبه 12 خرداد 94)


 
صفحه 24 از 64 نخستنخست ... 41415161718192021222324252627282930313233344454 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. غیر فعال شدن ایمیل های غیر معتبر
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 اردیبهشت 97, 13:57
  2. پاسخ ها: 58
    آخرين نوشته: یکشنبه 15 تیر 93, 09:49
  3. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 30 مرداد 92, 10:02
  4. ازدواج با پسر غیر ایرانی غیر مسلمان(دوستش دارم چه کنم؟)
    توسط 1391 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 21 دی 91, 21:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.