از صمیم دل برای سوگند عزیزم خوشحالم و این برکت رو بهش تبریک میگم، نمی تونی باور کنی چقدر شعف زده شدم ، غیر قابل وصف، انشالله حال خوشت بر دوام
از ترنم محبت عزیز که این برنامه رو بخوبی بپایان رسوند انشاالله به حرمت قران همیشه و همه جا محترم باشه ،
از همه و همه عزیزانی که در کنار هم یک چند آسمانی شدیم، از برادر خوبم پارسا برای همراهی صمیمانه و دعاهای خالصانشون، قدر دانی میکنم و برای دلهای پاکتون شادی و رضایت بی نقص از خدا طلب میکنم ،
و برای آرام دل عزیز که بانی این کار خیر شد از خدا میخوام به دولت قرآن پشت و پناهش و آرام و قرارش باشه ،
الهی همه اونهایی که به اینحا چشم امید داشتند حاجتشون به بهترین نحو برآورده بشه ،
تنتون سالم، دلتون شاد، روانتون آرام،
انشاالله





پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)