به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 23 از 71 نخستنخست ... 3131415161718192021222324252627282930313233435363 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 221 تا 230 , از مجموع 702
  1. #221
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 اسفند 91 [ 18:19]
    تاریخ عضویت
    1390-5-16
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    1,779
    سطح
    24
    Points: 1,779, Level: 24
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    742

    تشکرشده 756 در 179 پست

    Rep Power
    26
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل
    اه اه اه از گشنگی بمیرم همچین چیزی نمیخورم!!!! یادم باشه برات نرم خواستگاری. حوصله نفرین ناله بعدشو ندارم!
    چیه می ترسین چاق شین؟ نترسین! من به جای این که زیاد از سس مایونز استفاده کنم مقدار زیادی ماست را با کمی آب لیمو و سس مایونز مخلوط می کنم که باعث می شه خیلی چاق کننده نباشه! :)
    مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى (پیامبر اکرم ص )

  2. 3 کاربر از پست مفید بچه مثبت تشکرکرده اند .

    بچه مثبت (پنجشنبه 08 تیر 91)

  3. #222
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    من پشیمون شدم بی دل..همش برا خودت

    سس باید سس مایونز باشه..حالا یه پرده هم چاق بشیم چه ایرادی داره؟خیلی هم خوبه.

    الان باید بیشتر دو پست غیر مشاوره ای بذاریم یا نذاریم؟

  4. 2 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (پنجشنبه 08 تیر 91)

  5. #223
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    بهار! بچه مثبت دید من از خواستگاری و هنر آشپزی و اینا حرف زدم، رفت از خودش هنر در وکرد. بعد برای اینکه من غذاشو که خوردم و سیر شدم، بحث شیرین خواستگاری رفتن برای ایشونو یادم نره، دو تا کفتر عاشق رو هم گذاشت کنار بشقاب
    ولی باور کن این غذا رو دیدم اشتهام کور شد. نه بابا چاقی کجا بود! غذا باید 1. شکل و شمایلش تو دل برو باشه 2. مزه اش یه عمر لای دندون آدم باشه
    تا بی دل بگه که بععععلمه شما الان دارای مهارتهای لازم برای ازدواجید. وگرنه الکی که نیست. تا اینجا محمد ابراهیمی با 10 امتیاز از همتون جلو تره.

    شنیدی که میگن عذر بدتر از گناه!!!! آخه ماست به جای سس اونم توی این غذااااا؟

  6. 4 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (پنجشنبه 08 تیر 91)

  7. #224
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 اسفند 91 [ 18:19]
    تاریخ عضویت
    1390-5-16
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    1,779
    سطح
    24
    Points: 1,779, Level: 24
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    742

    تشکرشده 756 در 179 پست

    Rep Power
    26
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>


    هفته ی گذشته رفقام را با همسراشون و بچه هاشون! دعوت کرده بودم پارک بهشون همین غذا را دادم همه خوششون اومد :) مطمئنم شما هم می خوردید خوشتون می اومد :)
    البته من از هر کسی که غذاهام را میخوره قول می گیرم به همسر آینده ام نگه آشپزی بلدم

    مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى (پیامبر اکرم ص )

  8. 3 کاربر از پست مفید بچه مثبت تشکرکرده اند .

    بچه مثبت (پنجشنبه 08 تیر 91)

  9. #225
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    مطمئنم شما هم می خوردید خوشم می اومد
    معلومه اگه ما غذا رو بخوریم شما خوشتون میاد:P

    بی دل جان سخت نگیر..همین که یه اقا دستی در اشپزی داره خیلیه.ظریف کاریاشو میشه بهش اموزش داد.
    اگه هم زیاد ایراد بگیری توقع مردا تو اشپزی از زناشون بالا میره..

    من گشنمه...دلم غذا خواست..عصرونه هم خوردم اما با دیدن این سالاد ماکارونی هوس غذا کردم.
    کسی هم اینجا نیست غذا درست کنه..منم که حال ندارم کار دارم گرفتارم :D

    ببینید چطور با اعصاب و معده مردم بازی میکنید

  10. 2 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (پنجشنبه 08 تیر 91)

  11. #226
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 اسفند 91 [ 18:19]
    تاریخ عضویت
    1390-5-16
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    1,779
    سطح
    24
    Points: 1,779, Level: 24
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    742

    تشکرشده 756 در 179 پست

    Rep Power
    26
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    یه غذای دیگه را هم می تونم بهتون توصیه کنم که این یکی واقعا چاق کننده هست اما خیلی خوشمزه است :
    کباب چوب انجیر!
    موادی را که باهاش کباب کوبیده درست می کنند و تهیه کنید و به جای این دور سیخ بپیچینش سیخ هایی از چوب انجیر درست کنید و در روغن سرخ کنید!
    چوب انجیر طعم و مزه و عطری به کباب می ده که واقعا از خوردنش سیر نمی شین! :)
    مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى (پیامبر اکرم ص )

  12. 3 کاربر از پست مفید بچه مثبت تشکرکرده اند .

    بچه مثبت (پنجشنبه 08 تیر 91)

  13. #227
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    حالا همین معجونی که گفتی رو درست کن ببینیم چیه. اگه خوردیم رنگمون کبود نشد! سفارشتو میکنیم به دو سه تا دختر خانوم دم بخت.

    بهار فکر کن بندگان خدا اومدن پارک به هوای اینکه بچه مثبت چی میخواد بهشون بده! وقتی با این صحنه مواجه شدند فقط فکر کن چه حالی بهشون دست داده!
    اقای بچه مثبت! اونا تعارف کردن شما زیاد جدی نکیر. امر بهت مشتبه نشه!

    لازم است نکته ای رو عرض کنم:
    بنده یک انسان پست مدرن بیدم! (رجوع دوباره به سنتها) کلا با این غذاهای ملعون بی سر و ته فرنگی مثل سالاد ماکارونی میونه ای ندارم. علایق من: جییییییگر کباب، کله پاچه، انواع خورشهای ایرانی با عطر و بوی مادر بزرگی، انواع کبابها قربونش برم، وااااااااااااااااای مادر دلم ضعف رفت.

    بهار کنترل احساس رو برای همین موافع گذاشتن دیگه خواهر من! یعنی اینکه ملت با معده و اعصابت بازی کنن و تو ریلکس لبخند بزنی و خم به ابروت نیاری.

    محمد چی شد پس این خورش قیمه؟!!!

  14. کاربر روبرو از پست مفید بی دل تشکرکرده است .

    بی دل (پنجشنبه 08 تیر 91)

  15. #228
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 اسفند 91 [ 18:19]
    تاریخ عضویت
    1390-5-16
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    1,779
    سطح
    24
    Points: 1,779, Level: 24
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    742

    تشکرشده 756 در 179 پست

    Rep Power
    26
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    گفته باشم این آخری را هم خوشتون نیاد اونوقت یه خاطره از آشپزی ام می گم تا یه هفته غذا نخورین ها !
    مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى (پیامبر اکرم ص )

  16. کاربر روبرو از پست مفید بچه مثبت تشکرکرده است .

    بچه مثبت (پنجشنبه 08 تیر 91)

  17. #229
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    [img][/img]

    اینم دارم برات سرو میکنم .خانم بی دل

    [img][/img]

    نوووووووووووووووووووووووو وش جانت گوارای وجود

    [img][/img]

    بچه ها هول ندید به همه میرسه .ای دستم یکی بیاد کمکم داره میوفته.

  18. 3 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (پنجشنبه 08 تیر 91)

  19. #230
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 اسفند 91 [ 18:19]
    تاریخ عضویت
    1390-5-16
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    1,779
    سطح
    24
    Points: 1,779, Level: 24
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    742

    تشکرشده 756 در 179 پست

    Rep Power
    26
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    بهار فکر کن بندگان خدا اومدن پارک به هوای اینکه بچه مثبت چی میخواد بهشون بده! وقتی با این صحنه مواجه شدند فقط فکر کن چه حالی بهشون دست داده!
    اقای بچه مثبت! اونا تعارف کردن شما زیاد جدی نکیر. امر بهت مشتبه نشه!
    اگه دستپختم بد بود سری قبلی که بهشون چلومرغ داده بودم دوباره نمی اومدن! :)
    بعد اونا تعارف داشتن کلی آدم دیگه از دستپخت ما خورده و خوشش اومده هیچ کدوم هم تعارف نداشتن :)

    من خودم یه آدم سنتی ام که گاهی به مدرنیته رجوع می کنم. ماهی یه بار دوماهی یه بار یا اگه مهمون داشته باشم می زنم تو خط مدرنیته

    در ضمن چقدر عجله دارین. قیمه واسه این که واقعا قیمه باشه باید با نخود درست بشه نه با لپه.
    نخودشم باید دو شب توی آب خیس بخوره :)

    واسه این که بیشتر با اعصاب و معده تون بازی بکنم :) بوقلمون درآوردم واسه فردا این غذا را بپزم :

    http://hanichef.blogfa.com/tag/%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%A7%DA%A9-%D8%A8%D9%88%D9%82%D9%84%D9%85%D9%88%D9%86
    مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى (پیامبر اکرم ص )

  20. 3 کاربر از پست مفید بچه مثبت تشکرکرده اند .

    بچه مثبت (پنجشنبه 08 تیر 91)


 
صفحه 23 از 71 نخستنخست ... 3131415161718192021222324252627282930313233435363 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.