نوشته اصلی توسط بی دل
چیه می ترسین چاق شین؟ نترسین! من به جای این که زیاد از سس مایونز استفاده کنم مقدار زیادی ماست را با کمی آب لیمو و سس مایونز مخلوط می کنم که باعث می شه خیلی چاق کننده نباشه! :)
تشکرشده 756 در 179 پست
نوشته اصلی توسط بی دل
چیه می ترسین چاق شین؟ نترسین! من به جای این که زیاد از سس مایونز استفاده کنم مقدار زیادی ماست را با کمی آب لیمو و سس مایونز مخلوط می کنم که باعث می شه خیلی چاق کننده نباشه! :)
مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى (پیامبر اکرم ص )
بچه مثبت (پنجشنبه 08 تیر 91)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
من پشیمون شدم بی دل..همش برا خودت
سس باید سس مایونز باشه..حالا یه پرده هم چاق بشیم چه ایرادی داره؟خیلی هم خوبه.
الان باید بیشتر دو پست غیر مشاوره ای بذاریم یا نذاریم؟
بهار.زندگی (پنجشنبه 08 تیر 91)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
بهار! بچه مثبت دید من از خواستگاری و هنر آشپزی و اینا حرف زدم، رفت از خودش هنر در وکرد. بعد برای اینکه من غذاشو که خوردم و سیر شدم، بحث شیرین خواستگاری رفتن برای ایشونو یادم نره، دو تا کفتر عاشق رو هم گذاشت کنار بشقاب
ولی باور کن این غذا رو دیدم اشتهام کور شد. نه بابا چاقی کجا بود! غذا باید 1. شکل و شمایلش تو دل برو باشه 2. مزه اش یه عمر لای دندون آدم باشه
تا بی دل بگه که بععععلمه شما الان دارای مهارتهای لازم برای ازدواجید. وگرنه الکی که نیست. تا اینجا محمد ابراهیمی با 10 امتیاز از همتون جلو تره.
شنیدی که میگن عذر بدتر از گناه!!!! آخه ماست به جای سس اونم توی این غذااااا؟
بی دل (پنجشنبه 08 تیر 91)
تشکرشده 756 در 179 پست
هفته ی گذشته رفقام را با همسراشون و بچه هاشون! دعوت کرده بودم پارک بهشون همین غذا را دادم همه خوششون اومد :) مطمئنم شما هم می خوردید خوشتون می اومد :)
البته من از هر کسی که غذاهام را میخوره قول می گیرم به همسر آینده ام نگه آشپزی بلدم
مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى (پیامبر اکرم ص )
بچه مثبت (پنجشنبه 08 تیر 91)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
معلومه اگه ما غذا رو بخوریم شما خوشتون میاد:Pمطمئنم شما هم می خوردید خوشم می اومد
بی دل جان سخت نگیر..همین که یه اقا دستی در اشپزی داره خیلیه.ظریف کاریاشو میشه بهش اموزش داد.
اگه هم زیاد ایراد بگیری توقع مردا تو اشپزی از زناشون بالا میره..
من گشنمه...دلم غذا خواست..عصرونه هم خوردم اما با دیدن این سالاد ماکارونی هوس غذا کردم.
کسی هم اینجا نیست غذا درست کنه..منم که حال ندارم کار دارم گرفتارم :D
ببینید چطور با اعصاب و معده مردم بازی میکنید
بهار.زندگی (پنجشنبه 08 تیر 91)
تشکرشده 756 در 179 پست
یه غذای دیگه را هم می تونم بهتون توصیه کنم که این یکی واقعا چاق کننده هست اما خیلی خوشمزه است :
کباب چوب انجیر!
موادی را که باهاش کباب کوبیده درست می کنند و تهیه کنید و به جای این دور سیخ بپیچینش سیخ هایی از چوب انجیر درست کنید و در روغن سرخ کنید!
چوب انجیر طعم و مزه و عطری به کباب می ده که واقعا از خوردنش سیر نمی شین! :)
مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى (پیامبر اکرم ص )
بچه مثبت (پنجشنبه 08 تیر 91)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
حالا همین معجونی که گفتی رو درست کن ببینیم چیه. اگه خوردیم رنگمون کبود نشد! سفارشتو میکنیم به دو سه تا دختر خانوم دم بخت.
بهار فکر کن بندگان خدا اومدن پارک به هوای اینکه بچه مثبت چی میخواد بهشون بده! وقتی با این صحنه مواجه شدند فقط فکر کن چه حالی بهشون دست داده!
اقای بچه مثبت! اونا تعارف کردن شما زیاد جدی نکیر. امر بهت مشتبه نشه!
لازم است نکته ای رو عرض کنم:
بنده یک انسان پست مدرن بیدم! (رجوع دوباره به سنتها) کلا با این غذاهای ملعون بی سر و ته فرنگی مثل سالاد ماکارونی میونه ای ندارم. علایق من: جییییییگر کباب، کله پاچه، انواع خورشهای ایرانی با عطر و بوی مادر بزرگی، انواع کبابها قربونش برم، وااااااااااااااااای مادر دلم ضعف رفت.
بهار کنترل احساس رو برای همین موافع گذاشتن دیگه خواهر من! یعنی اینکه ملت با معده و اعصابت بازی کنن و تو ریلکس لبخند بزنی و خم به ابروت نیاری.
محمد چی شد پس این خورش قیمه؟!!!
بی دل (پنجشنبه 08 تیر 91)
تشکرشده 756 در 179 پست
گفته باشم این آخری را هم خوشتون نیاد اونوقت یه خاطره از آشپزی ام می گم تا یه هفته غذا نخورین ها !![]()
مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى (پیامبر اکرم ص )
بچه مثبت (پنجشنبه 08 تیر 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
[img][/img]
اینم دارم برات سرو میکنم .خانم بی دل
[img][/img]
نوووووووووووووووووووووووو وش جانت گوارای وجود
[img][/img]
بچه ها هول ندید به همه میرسه .ای دستم یکی بیاد کمکم داره میوفته.
پدربزرگ (پنجشنبه 08 تیر 91)
تشکرشده 756 در 179 پست
اگه دستپختم بد بود سری قبلی که بهشون چلومرغ داده بودم دوباره نمی اومدن! :)بهار فکر کن بندگان خدا اومدن پارک به هوای اینکه بچه مثبت چی میخواد بهشون بده! وقتی با این صحنه مواجه شدند فقط فکر کن چه حالی بهشون دست داده!
اقای بچه مثبت! اونا تعارف کردن شما زیاد جدی نکیر. امر بهت مشتبه نشه!
بعد اونا تعارف داشتن کلی آدم دیگه از دستپخت ما خورده و خوشش اومده هیچ کدوم هم تعارف نداشتن :)
من خودم یه آدم سنتی ام که گاهی به مدرنیته رجوع می کنم. ماهی یه بار دوماهی یه بار یا اگه مهمون داشته باشم می زنم تو خط مدرنیته
در ضمن چقدر عجله دارین. قیمه واسه این که واقعا قیمه باشه باید با نخود درست بشه نه با لپه.
نخودشم باید دو شب توی آب خیس بخوره :)
واسه این که بیشتر با اعصاب و معده تون بازی بکنم :)بوقلمون درآوردم واسه فردا این غذا را بپزم :
http://hanichef.blogfa.com/tag/%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%A7%DA%A9-%D8%A8%D9%88%D9%82%D9%84%D9%85%D9%88%D9%86
مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى (پیامبر اکرم ص )
بچه مثبت (پنجشنبه 08 تیر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)