داشتيم از كوه برميگشتيم،تو گوشم گفت با تواما! داشتم فكر ميكردم منظورش چيه كه يه دفعه داد زد
دووووست دااااارم...
هرچند خيلي از كساني كه اونجا بودن خجالت كشيدم و سرمو انداختم پايين تا وقتي كه رد شديم،اما خيلي بهم چسبيد و با نگاهم ازش قدرداني كردم.
عاااشقشم![]()








پاسخ با نقل قول
( حسودیم شد خوب منم
)




علاقه مندی ها (Bookmarks)