به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 23 از 92 نخستنخست ... 313141516171819202122232425262728293031323343536373 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 221 تا 230 , از مجموع 913

Hybrid View

  1. #1
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: حال و و احوال ياران همدردي (2)

    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل


    مهتاب جان دیدی دونه درشتها همیشه درست نمیگن؟:)


    اوووووووووف گل گفتی بی دل
    این جمله از طرف من هم هست . که تخت چسبید به این تنگ دلم .

  2. 2 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (چهارشنبه 13 مرداد 89)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 27 دی 92 [ 02:28]
    تاریخ عضویت
    1389-2-06
    نوشته ها
    513
    امتیاز
    5,622
    سطح
    48
    Points: 5,622, Level: 48
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 128
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,129

    تشکرشده 1,123 در 399 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: حال و و احوال ياران همدردي (2)

    دور از جونننننننننننننن شیرینتون عزیزانم

  4. #3
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حال و و احوال ياران همدردي (2)

    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل


    تشکر کیوان و حال میکنین؟
    فقط معطل یه همچین شعری بود!
    بابا! برادر من! شما که دیگه فکر کنم با اون پستی که دیروز زدی باید الان تو مایه های:
    امشب چه شبی است......شب مراد است امشب
    لا لا لا لا لا ....
    و اینا حال کنی!
    ..............

    سلام؛
    ببخشيد كدام پست؟ از چي داريد حرف ميزنيد، من كه قبلا" هم عرض كردم هر گونه شب مراد و لالا.... و مجنون و ليلي رو تكذيب ميكنم.

  5. 3 کاربر از پست مفید keyvan تشکرکرده اند .

    keyvan (پنجشنبه 14 مرداد 89)

  6. #4
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: حال و و احوال ياران همدردي (2)

    من هم تکذیب کیوان را تائید می کنم

    مثلی است قدیمی می گویند : به روباه گفتند شاهدت کیه ؟!
    گفت : دمم

    در ضمن چرا یک وصف عروسی را نمی تونی به ما ببینی که داریم کیفش را می بریم ؟!

    و برای خودمون لباس بدوزیم . مگه چی میشه ؟!

    دوست داریم تو را توی لباس دامادی تجسم کنیم .

    عروسی دعوت کردن تو هم مثل سارا می شود . بوی جوجه کباب می آد اما از خودش خبری نیست . شاید هم عکس آن را نشانمان بدهی و..........


  7. 5 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (پنجشنبه 14 مرداد 89)

  8. #5
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 فروردین 93 [ 12:48]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    نوشته ها
    1,249
    امتیاز
    16,138
    سطح
    81
    Points: 16,138, Level: 81
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 212
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,122

    تشکرشده 8,125 در 1,482 پست

    حالت من
    Vaaaaay
    Rep Power
    143
    Array

    RE: حال و و احوال ياران همدردي (2)

    سلام به همه دوستان:

    آنی جونم به خدا خیلی ناراحتم..ننتونستم به بچههای تالار یک شام بدم...
    می خواستم جشنی هم راه بندازم بلد نبودم والا

    ولی کارت دعوت عروسی دادم...
    دوست دارم یه کاری بکنم ولی هیچی به ذهنم نمی رسه که بتونم پاسخ محبت دوستانم رو بدم...
    دست رو دلم نذار به خدا......

    کیوان راست می گن دوستان بابا یک زن خوب بگیر ما هم دلمون خوشحال شه داداشی گل!!

  9. 5 کاربر از پست مفید سارا بانو تشکرکرده اند .

    سارا بانو (پنجشنبه 14 مرداد 89)

  10. #6
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حال و و احوال ياران همدردي (2)

    نقل قول نوشته اصلی توسط rsrs1380


    کیوان راست می گن دوستان بابا یک زن خوب بگیر ما هم دلمون خوشحال شه داداشی گل!![/color]
    شما يه طوري مينوسيد انگار كه من همه چي ام كامله فقط يه زن خوب كم دارم
    بابامن گير اين هام؟!

    تالار و شام و عاقد و عکاس و آرايشگر و فيلم و لباس و تاج و کفش و کيف و ساک و سکه و شمش و پلاک و شمعدان و ساعت و زنجير و سرويس طلا... آنهم از آن سرويس خوشگلها... و از اين جور مشکلها.
    و ساير ملزومات اداره يك زندگي

    و مابقي مربوط به رفتن زير يك سقف است

  11. 5 کاربر از پست مفید keyvan تشکرکرده اند .

    keyvan (پنجشنبه 14 مرداد 89)

  12. #7
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: حال و و احوال ياران همدردي (2)

    درست میشه

    غمت نباشه ، همه اینا رو از نوع مجازیش برات فراهم می کنیم داداش

    مگر نشنیدی هر کس نان دهد دندان دهد .

    یه مثل کردی :

    قرد بکه ژن بخواز
    قردگه دیدو ژنه گه وجاس

    اگر چه امروزیش شده :

    قرد بکه ژن بخواز
    ژنه گه چود قرده گه وجاس

    غمت نباشـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــه بزار کرات جور شه زن خودش میاد ، خدا هم روزی رسونه دادش نازنین .



    .

  13. 4 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (پنجشنبه 14 مرداد 89)

  14. #8
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: حال و و احوال ياران همدردي (2)

    کیوان اینهایی که گفتی همه حل است و ...............(زمان - صبروپشتکار و ...)

    کار و غیرت و شرف و....( ملزومات روحی و روانی و مهارتی و توانایی مرد ) که باشه بقیه اش هم به امید خدا حل می شود . فرکانس را تنظیم کن روی موج مثبت و ثابت نگه دار و بهش دست هم نزن . از تو حرکت از خدا برکت .

    خلاصه اینکه با پررویی عروسی تو افتادیم !!!!!!!!!!!!!( بله؟!!!!!!! افتادیم ؟!!!!!!!!!!!!!!) ( خانم محترم این چه دیالوگ وحشتناکی است ؟اووووووووووووووش !!!!!!!!!

    خودم با آبکش برای عروسی شاه داماد گلمون آب میارم ( باز هم تبلور نبوغ و... !!!!!!)

  15. 4 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (جمعه 15 مرداد 89)

  16. #9
    ((( مشاور خانواده ))) آغازکننده

    آخرین بازدید
    امروز [ 03:27]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,133
    سطح
    100
    Points: 325,133, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: حال و و احوال ياران همدردي (2)

    نقل قول نوشته اصلی توسط keyvan
    بابامن گير اين هام؟!

    تالار و شام و عاقد و عکاس و آرايشگر و فيلم و لباس و تاج و کفش و کيف و ساک و سکه و شمش و پلاک و شمعدان و ساعت و زنجير و سرويس طلا... آنهم از آن سرويس خوشگلها... و از اين جور مشکلها.
    و ساير ملزومات اداره يك زندگي

    و مابقي مربوط به رفتن زير يك سقف است
    سلام بر كيوان خوش باور
    تازه اينها كه گفتي همش شد سخت افزاري كه مربوط به روز اول زندگي ات هست كه شروع كني از روز دوم علاوه بر سخت افزار بايد به استقبال مسائل نرم افزاري بروي كه در اين تالار انواع و اقسامش رو مديريت مي كني

    بايد خيلي قويتر از اينها براي زندگي باشي. خيلي زياد...

    اين جمله زير هم به خاطر اينكه كائنات آني ازم دلگير نشود:
    مشکلی نيست که آسان نشود.....مرد آن است که هراسان نشود!

  17. 8 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    مدیرهمدردی (شنبه 16 مرداد 89)

  18. #10
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: حال و و احوال ياران همدردي (2)

    کیوان خان عزب اوقلی! ببینم مگه شما فهمیدی که فرشته چی گفت که رفتی جیرینگی یه تشکر زیر مطلبش از خودت در وکردی!
    ترجمه مثل فرشته برای دوستان:
    ورژن قدیمی:
    برو قرض کن زن بگیر
    قرض و میدی زن برات میمونه


    ورژن جدیدش:
    برو قرض کن زن بگیر
    زنت میره قرض برات میمونه


    فکر کنم این مثل فرشته خیلی بار اخلاقی و روانشناسانه داشت نه؟ end مثبت اندیشی بود.

    ببین برادر من! همه زنها که این چیزها را نمیخوان! انشا الله خدا یک زن فهیم و واقع بین نصیبت کنه که خیلی دربند اینجور ظواهر نباشه.
    به قول آقای مدیر فردای روز عروسی خیلی مهمتره که بتونی زندگی خوب و با ثباتی داشته باشی.
    یک خاطره از خودم در وکنم:
    چند سال پیش وقتی هنوز ازدواج نکرده بودم رفتیم به یک مراسم عروسی اونقدر مجلل بود که بیا و ببین! با آخرین مدل ماشینی که تو ایران پیدا میشد عروس رو آوردن توی بهترین باغ و خلاصه هرچی کله گنده هم دعوت کرده بودند. همش فکر میکردم وای چقدر خاطر این عروس عزیز بوده و چه زندگی اییییییییییییییی اینها داشته باشن بعدش
    اما! چند ماه بعد این دو از هم جدا شدند!!!!!!!!! ما که نفهمیدیم چرا اما...
    اینجور اتفاقات باعث شد من بینشی پیدا کردم که وقتی با همسرم نامزد شدم به من گفت دو هفته تمام برات عروسی مییرم با ارکستر و ال و بل و چنین میکنم و چنان میکنم... از ایشون اصرار از من انکار که نه آقا من فقط راضی ام به عقد محضری وعلاقه ای هم به عروسی ندارم!
    ما بعدها توی زندگیمون خوب مسائل زیادی داشتیم اما من تا به حال حتی یک لحظه فکر نکردم که چرا عروسی نگرفتم. و از این بایت خیلی هم راضی ام.
    نمیدونم شاید یه عده بگن آخه مگه میش عروسی نگرفت ما آرزو داریم یا اینکه بعدا داماد و خانواده اش سو استفاده میکنند یا میگن دختر رو دستشون مونده بود و...
    به هر حال نگرشها را باید عوض کرد. چون این سخت گیریها و اسراف و تبذیرهایی که ازدواج را به عقب میندازه باعث به گناه افتادن جوانان میشه و یا حداقلش اینه که فشار روانی زیادی را بر آنها وارد میکنه.

  19. 8 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (شنبه 16 مرداد 89)


 
صفحه 23 از 92 نخستنخست ... 313141516171819202122232425262728293031323343536373 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.