n.delnaz عزيز
نظرت درباره اينكه خداوند به حضرت موسي در كوه تور فرمود كه فاخلع نعليك (كفشهايت را خارج كن ) چيه و فكر ميكني كه چرا اين كلام بكار رفت ؟
تشکرشده 375 در 164 پست
n.delnaz عزيز
نظرت درباره اينكه خداوند به حضرت موسي در كوه تور فرمود كه فاخلع نعليك (كفشهايت را خارج كن ) چيه و فكر ميكني كه چرا اين كلام بكار رفت ؟
او مـانده و قلب آهنـــی تان مردم!
یا می نگـرد به دشمنی تان مردم!
این پاسخ لطف یک درخت است؟تبر؟
لعنت به نمکدان شکنی تان ! مردم!
sayehhaye_mah (سه شنبه 19 خرداد 88)
تشکرشده 59 در 40 پست
سلام دوست عزيز
اني اناربك فاخلع نعليك انك بالوادالمقدس طوي (اي موسي) من پروردگار تو هستم. كفشهايت را در آور كه اكنون در وادي مقدس قدم نهاده اي.
وقتي كسي اونقدر اوج مي گيره كه هيچ عشقي جز معبودش رو نمي بينه قطعاً توانسته از بند هر چه مادي است به در آيد . اي كاش من هم روزي ، لحظه اي قبل از مرگم از بند خود رها مي شدم و لذت اندكي كمال رو مي چشيدم .
هميشه زلال باشي .
تشکرشده 1,607 در 499 پست
سلام
امیدوارم سالم وسر حال باشید
منم پیگیر صندلی داغ هستم نگران نباشید اگر افرادی علاقمند وجود ددارند هیچ نگران نباشید
اجازه بدهید تا دوستان كم كم در جریان بازگشایی تالار قرار گیرند و حضور یابند.
متشکرم![]()
تشکرشده 59 در 40 پست
عجب خوش شانسم من تا حالا كي اينهمه روي صندلي داغ نشسته البته غير از دو ساعت مدام به تعطيلي خورديم .
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
صندلي از اين خنك تر را تا به حال كسي تجربه نكرده ! شانس شماست كه هوا هم آنقدر گرم نيست تا خنكي اين صندلي دلچسب تر از هر صندلي شود .
بر طبق اخبار هواشناسي از پس فردا بايد منتظر افزايش دما باشيم . حالا نظرت را در مورد صندلي خنك در يك روز گرم تابستاني بگو .
خوردن بستني چه حسي در تو ايجاد مي كند ؟
خوردن بستني را تنها مختص به تابستان مي داني و يا از خوردن آن در زمستان هم لذت مي بري .
چه صندلي خوشمزه اي شد ؟!
ani (سه شنبه 19 خرداد 88)
تشکرشده 59 در 40 پست
نوشته اصلی توسط ani
N.DELNAZ (سه شنبه 19 خرداد 88)
تشکرشده 1,607 در 499 پست
با سلام خدمت همه شما دوستان عزیز
با کمی خستگی بدر کردن الان دیگه انرزی دارم تا کل تابستون رو در خدمتتون باشم.
طی تغییراتی که شما دوستان به طور روز افزون در اختیار دارید روند تالار به سوی تخصصی شدنش رو به رشد است ولی can ما نباید بزاریم تالار به صورت خشک پیش بره همون طور که مدیر هم دوست دارند ما همه ی سعی وتلاشمون اینه که در گوشه ای از این تالار تخصصی به سرگرمی هم پرداخته بشه لذا در زیر اسم افرادی که تا کنون در صندلی داغ شرکت کردند را مشاهده میکنید:
مدیرهمدردی
دانه
گرد آفرید
shad
sorena_arman
elina
محمدابراهیمی
Lord.Hamed
keyvan
نقاب
bloom
digitalman
آرزو
setareh
ani
108
honarmand
................................
افرادی که در سری سوم شرکت کردن ولی بعضی از این افراد به علت نداشتن وقت کافی شرکت نکردند
طاهره
مثل من
آرمان 26
taravat
BABY
roya.b
Mke
fafa1360
کنجکاو
nikoofar 25
mohajer
شیلا
مینا 22
sedmammad
Nilofar
گلپر
بال تكين
هوشیار
sayehhaye_mah
ASRIN GOZALI
homa_59_25
كاترین
روزن
N.DELNAZ
psy133
.............................
و در زیر ادامه لیست سری سوم را مشاهده میکنید که از این به بعدش رو نتونستیم در خدمت این اعضا باشیم چون بی سرور شدیم.
estar7
ماندگار
ester
m.mouod
shirin Joon
اسماء
بهاره
fatima-7
wintersun77
bahare.tanha
خسته
شادزی
sade begam...
garibe
پسر بهاری
.................................................. .................................................. ....
وحالا لیستی که توسط بنده تنظیم شده را مشاهده میکنید این لیست بر اساس
انلاین شدن افراد در تاریخ 27 و 28 خرداد سال 1388 تهیه و تنظیم شده.
(توجه: افرادی که در ادامه حق شرکت در صندلی داغ را دارند همه حق عضویت پرداختن و تعداد پست وستاره مورد نظر نیست)
estar7
فرشته مهربان
philosara
f_z
راهنمای همدردی
رعنا
rsrs1380
غریب اشنا
سهیل
مریم
صبا_2009
termeh
امیدوارم بتونم به نحو احسن ادامه بدم ودر خدمت این 11 نفر باشم.البته شاید بعضی از این دوستان تمایل به شرکت نداشتن در این صورت میتونن قبل از این که نوبتشون بشه به من اطلاع
بدهند.
کنجکاو (جمعه 29 خرداد 88)
تشکرشده 1,607 در 499 پست
با سلام مجدد
از اولین نفر یعنی استار 7 دعوت میکنم به مدت دو روز در خدمت صندلی داغ باشه
تاریخ 29 و 30 خرداد (شنبه و یک شنبه)
فعلا متشکرم
تشکرشده 338 در 126 پست
سلام مدیر زحمت کش صندلی داغ و همراهان گرامی این تاپیک داغ.
خدا قوت می گم.
خواهش می کنم بفرمایید در خدمتون هستم.![]()
تشکرشده 4,460 در 1,179 پست
سلام بر خواهر عزیزم ""استار""..
امیدوارم که خوب باشی:P
با اجازه سوال هایی بپرسم البته گزینه ای....
1>>استار تا حال عاشق شده؟؟
الف)خیر ب)بله ج)به معنای واقعی نه د)هنوز هم عاشقم
2>>اولین الویت استار برای انتخاب همسر چیست؟؟
الف)صبوری فرد ب)صادق بودن فرد ج)عاشق بودن فرد د)هیچکدام(اگر هیچکدام توضیح بده لطفا)
3>>استار زندگی مشترک را چگونه تعریف می کند؟؟
الف)میدان مبارزه ب)میدان مصالحه ج)درک متقابل د)راحتی بی مداخله
4>>استار فرض کنید روزی از همسرتان اعمالی دیدید که باعث مشکوک شدن شما شد اولین اقدامتان چه خواهد بود؟؟؟
الف)تجسس در حریم خصوصی برای یافتن مشکل ب)تعقیب او و در نظر داشتن رفتار و اعمالش ج)صحبت کردن با او و مطرح کردن مشکل برای حل ان با کمک یکدیگر
د)بروز دادن رفتار پرخاشگرانه و در فکر انتقام بودن
5>>استار کدام یک از شکلک های زیر را دوست دارد؟؟
الف)ب)
ج)
د)
6>>یک ویژگی خوب را از گزینه های زیر بیاب::
الف) مهربان ب)راستگو ج)صبور د)قانع
7>>استار کدامیک از جمله های زیر را صحیح می داند::
الف)بزرگترین مهر و کاری که یک پدر می تواند در حق فرزندانش انجام دهد آن است که همسرش را عاشقانه و همان گونه که هست دوست بدارد.
ب)بزرگترین مهر و کاری که پک پدر می تواند انجام دهد دوست داشتن همسرش است
ج)بزرگترین مهر و محبت که یک پدر می تواند در حق همسرش انجام دهد دوست داشتن فرزندانش است
د)بزرگترین کاری که یک پدر در حق همسرش می تواند انجام دهد ان است که خود را فدای او کند.
8>>و در آخر یک توصیه برای همه اعضا تالار و بنده بفرمایید>>>
9>>>ممنون از خواهرم مهربانم استار عزیز.........ببخشید که وقتتان را گرفتم:![]()
حسین پور (شنبه 30 خرداد 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)