چشمک جان سلام
رسیدن بخیر........
انگار آش آنی عزیز باعث جمع شدن همه بچه ها شده
آنی جان عجب دست سبکی داری هر از گاهی از این آش ها بپز تا بچه ها دور هم جمع بشن
چشمک چون کمک نکردی یه کاسه سهمت میشه چونه نزن قربونش![]()
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
چشمک جان سلام
رسیدن بخیر........
انگار آش آنی عزیز باعث جمع شدن همه بچه ها شده
آنی جان عجب دست سبکی داری هر از گاهی از این آش ها بپز تا بچه ها دور هم جمع بشن
چشمک چون کمک نکردی یه کاسه سهمت میشه چونه نزن قربونش![]()
ویدا@ (دوشنبه 22 اسفند 90)
تشکرشده 3,762 در 695 پست
نه ویدا جون من دوتا کاسه می خوام
آخه آش انی جون رو از خطر بزرگی نجاتش دادم
یکی که غریبه بود زیر اجاق رو زیاد کرده آش بسوزه من که رسیدم زود کم کردمش تا ته نگیره![]()
چشمک (دوشنبه 22 اسفند 90)
تشکرشده 6,121 در 1,114 پست
هرکی حق منو بخوره
هرکی زرنگ بازی واسم دراره
هرکی نامردی در حقم کنه
می دونم
بچه های همدردی این کارو نمی کنند
می دونم اونا هوامو دارن
می دونم سهم آش منو نگهداشتن
آش منو بیارید بخورم دارم از گشنگی می میرم
نازنین آریایی (دوشنبه 22 اسفند 90)
تشکرشده 3,762 در 695 پست
نازنین اگه کیک ندی که بهت آش نمی دیم
بدو بدو برو کیکت رو بیار بعد آش می خواهیم تولد بگیریم.....
آنی جون آشت که خیلی چسبید برامون [size=large]سبزی پلو ماهی هم بپز
قربون دستت بگما اول صفم..[/size]
چشمک (دوشنبه 22 اسفند 90)
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
واي منم همينطوريم بهار اسم اقاي ابراهيمي كه مياد ياد نازي ميفتم!!!!نوشته اصلی توسط بهار66
بچه ها من بانك نوازشم خاليه خاليه يكي به آني بگه بياد منو بغل كنه![]()
گلنوش67 (دوشنبه 22 اسفند 90)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
دم بهار و این همه چیزهای خوب خوب برای پرکردن بانک نوازشی
تابش بی نظیر خورشید - هوای خوب -شکوفه های ریز نشسته بر شاخه های درخت -گربه ی روی دیوار - صدای بی نظیر گنجشکها - نسیم بهاری - این جنب و جوش مردم - این شیشه های تمیز خانه ی همسایه ها - بوی چهارشنبه سوری و انتظار قشنگ - بوی عید و نوروز و.......................همه و همه برای پر شدن بانک نوازشی من و شماست .
کافی است که واقعا ببینیم و از هر صحنه تصویر قشنگی در ذهن و احساسمان به یادگار باقی بماند بدون گارد و فیلتر این لبخندهای کوچولو روی صورت مردم را سیو کنیم و این تصاویر بی نظیر در طبیعت این صداها ی قشنگ و...............
قابلیت این را دارند که بانک نوازشی ما را پر کنند و بی نیاز از نوازش منفی و شرطی و ..........کند .
ani (سه شنبه 23 اسفند 90)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
آنی جان سلام صبح قشنگت بخیر
اگه زحمتی نیست لطفا فکر سبزی پلو ماهی شب عیدم از حالا باشید
آخه دست پختت حرف نداره![]()
ویدا@ (دوشنبه 22 اسفند 90)
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
بله همینه ،
هیچ کی حواسش به من نبود .
واسه من شستن دیگ ها موند.
ممنون آنی جون.
چشمک و بهار و نازنین هم همه آش ها رو بردند.
آنی این رسمش بود ؟ ولی اشکال نداره.
دیگ ها رو بیارید بشورم شاید اینجور حاجت روا شدم.![]()
بی نهایت (دوشنبه 22 اسفند 90)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
چشمک جان ممنونم مشکل مامانم تقریبا برطرف شد.تو تاپیکم هم گفتم http://www.hamdardi.net/thread-21257-page-4.html
البته با کمک شما دوستای گل.
خوشم میاد هر کی نبوده اما سر اش رسیده تازه دوتا دوتا هم میخوان:)،ببینید این شکم سنسوراش چقد قویه که همه هستن:D
بی نهایت جون دیگ رو بذار اقایون بشورن:)،شما چرا؟انشالله حاجتت هم براورده میشه.
خداییش هر کی میگه دعا میکنم دعا کنه ها...سر سفره هفت سین سال تحویل و عیدی و دیده بوسی ،بچه های همدردی رو از یادتون نبره ها.فکر کنید یه لحظه مشخص همه واسه هم دعا میکنن چه انرژی مثبتی تولید میشه بلاخره بین این همه ادم یکی مستجاب دعا هست دعای همون برای هممون کافیه.
اره انی جون بهار واقعا ادمو سرمست میکنه..این تصاویری که گفتی اخ چه حس خوبی به ادم میده...
فقط سبزی پلو با ماهی رو بذار راست راستی واسه شب عید از الان نذاری این شکمای بیچارمون هی ببینن و بخوان،اخه سبزی پلو با ماهی شب عید با بقیه سبزی پلو با ماهیا فرق داره،اون یه چیز دیگه است.
گمونم عقده ای شدیم رفت اینطور که ما پیش میریم سیزده بدرم لابد میخوایم اینجا باشیم و مجازا سیزده مون در کنیم.
از همه اینا که بگذریم سخن عیدی خوشتر است..اقای مدیر همدردی به فکر عیدی باشید.موافقید انجمن ازاد رو با شارژ معمولی قبول کنن ؟(الان جناب مدیر همین شارژمو صفر میکنه بعلت سوء استفاده).خوب بلاخره بریم اونطرف ببینیم چه خبره؟هم سیاحته هم ...(قافیه کم اوردم:D)
بهار.زندگی (دوشنبه 22 اسفند 90)
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
نوشته اصلی توسط بهار66
آره عاليه بهار جون
آقاي مدير حداقل يكي دو روز رو بذاريد برا بازديد از ناكجا آباد .يه نيم ساعتي بيايم مهموني
گلنوش67 (سه شنبه 23 اسفند 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)