سلام
منم دعای فرهنگ رو برمیدارم ممنون از دعات
برای نفر بعدی صبر در مقابل مشکلات آرزومندم![]()
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
سلام
منم دعای فرهنگ رو برمیدارم ممنون از دعات
برای نفر بعدی صبر در مقابل مشکلات آرزومندم![]()
ویدا@ (دوشنبه 16 مرداد 91)
تشکرشده 4,954 در 1,249 پست
ممنون از دعاهای نفرات قبلی
من هم دعا میکنم که نفرات بعدی همیشه از ته دل به یاد خدا باشن و هیچوقت فراموشش نکنن و در تمام سختی ها نگویند خدایا چه مشکل بزرگی دارم بلکه بگویند این مشکل نیست چون من خدای بزرگی دارم...
فکور (سه شنبه 17 مرداد 91)
تشکرشده 6,060 در 1,481 پست
سلام
مرسی ویدا جان. این دعای هر روز من و خانوادم هست و شدیدا بهش نیاز داریم.
امیدوارم مستجاب بشه
برای نفر بعد آرزو میکنم هیچ وقت در شرایطی قرار نگیره که آرزوی مرگ کسی رو داشته باشه
پی نوشت:دوستان عزیز من خیلی زیاد تحت فشارم .خواهش میکنم هر موقع که دارین دعا میکنین منو خانواده م رو هم یاد کنید.![]()
صبا_2009 (سه شنبه 17 مرداد 91)
تشکرشده 659 در 208 پست
سلام
مرسی صبا جان دعای شما هم به من رسید
............
برای نفر بعدی دعا میکنم به همه آرزوهای خوبی که به صلاحش هست برسه و همیشه شاد شاد و سرافراز زندگی کنه
صبا جان موقع افطار برای شما و خانواده عزیزت هم دعا میکنم که انشالله مشکلات حل بشه
موفق باشی خانومی![]()
سارا@ (سه شنبه 17 مرداد 91)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
مرسی سارا جان.
برای نفر بعد دعا میکنم همیشه زندگیش شاد و پرانرژی باشه..هر روز زندگیش قشنگتر از روز قبل باشه.
موفق باشید
بهار.زندگی (سه شنبه 17 مرداد 91)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
مرسی بهار جان. خودم رو در مسیر دعات قرار میدم و همینطور برای نفر بعد آرزو میکنم:
خداوند خیر دنیا و آخرت رو نصیبش بکنه و از همه مهمتر رضایت خداوند رو بدست بیاره و با اولیا و صالحان محشور بشه![]()
بی دل (سه شنبه 17 مرداد 91)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
شرمنده بی دل جان انقد دعات خوب بود نتونستم ازش بگذرم.
برای نفر بعد ارزو میکنم گره های زندگیش یکی یکی باز بشه،رزق و روزیش بیشتر بشه،عشق و محبت تو زندگیش زیادتر بشه و ارامش رو در پناه لطف خدا بدست بیاره.
موفق باشید
بهار.زندگی (دوشنبه 16 مرداد 91)
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
زندگی توأم با آرامش و عشق ،و بدور از دغدغه و پریاشانی و غم
keyvan (دوشنبه 16 مرداد 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
از کیوان عزیز بابت این دعای کامل ممنونم دعایی هست که نمیشه ازش گذشت
برای نفر بعدی زندگی پربرکت لبانی پر از لبخند آرزومندم![]()
ویدا@ (سه شنبه 17 مرداد 91)
تشکرشده 1,600 در 571 پست
ممنون بابت دعاتون
برای نفر بعدی و همه دوستان ، ارامش و آسایش در کنار عزیزانش از خداوند خواستارم
داود.ت (سه شنبه 17 مرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)