سلام:
آنی جونم واقعا متاسف شدم ..هم برای فوت ان فرد هم برای اینکه با اهدا اعضا موافقت نکردند..واقعا این فرهنگ اهدا عضو باید در جامعه جا بیافته ..البته این نظر شخصی من هست و خودم کارت اهدا عضوم همیشه همراهمه...
دوستان از دعاهاتون ممنونم با توسل به فاطمه زهرا و کمک انسان های فرشته خو مشکلم به بهترین نحو و خیلی سریع حل شد..خدایا شکرت...







پاسخ با نقل قول




علاقه مندی ها (Bookmarks)