خواهرم آرام سلام از تالار برو بیرون. نترس دعات میکنیم ولی خودت حق نداری بیایی پس تالار ترک کن برو زمستون زیر کرسی تا بهار نیا .معتاد.
نشد نقل قول بگیرم از تاپیک دعا !!
آقا پارسا این چه طرز خوشآمد گوییه!!!!! من اصلانم معتاد نیستم خودت معتادی
این تبلت من کووووش
من ترک کردم...چرا منو از تالار بیرون میکنیمیرم دیگه پشت سرمم نگاه نمیکنما!!!!!!









میرم دیگه پشت سرمم نگاه نمیکنما!!!!!!

تصمیم گرفتم مرد زندگی باشم و زنی رو که تو آرزو هاش مرده زنده کنم و چراغ زندگیشو روشن کنم البته اگه قدر بدونه و آرزوی امروزشو فراموش نکنه . 








علاقه مندی ها (Bookmarks)