شب ز اسرار علی اگاه است**** دل شب محرم سر الله است .
تشکرشده 192 در 78 پست
شب ز اسرار علی اگاه است**** دل شب محرم سر الله است .
تشکرشده 537 در 283 پست
شب شبه شعر و شوره شب شب ماه و نوره با یار قرار گزاشتم دیر کرده راهش دوره
تشکرشده 537 در 283 پست
شاهین صفت چو طعمه چشیدم ز دست شاه
من نظم در چرا نکنم از که کمترم
تشکرشده 59 در 29 پست
همراهان عزیز سلام
از زیباجون تشکر می کنیم به خاطر این ایده جالب که باعث شد ما به اشعاری که تو ذهنمون و کتابها وجود دارند یه سرکی بکشیم.
ولی معمولاً مشاعره باید به صورت همزمان باشه تا حضور ذهن سنجیده بشه و مشخص بشه چه کسی ابیات بیشتری را از حفظ داره.
به نظر من بهتره به کمک مدیر انجمن یه ساعتی مشخص بشه که هر کی مایله آنلاین بشه و مشاعره به صورت آنلاین انجام بشه تا در آخر این قسمت هم با معرفی یک برنده بسته بشه تا نوبت به خلاقیت های بعدی برسه .
هر کی موافقه دستش بالا ؟؟؟؟
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
سلام تارا
من موافقم نیستم چون حفظ شعرم ضعیفه...
خوبی این موضوع اینه که افراد به جای شعرهای دم دستی، دنبال محتوا هم هستند و اینجا مجموعه بسیار غنی از اشعار که افراد روی آنها اصرار دارند فراهم می شود.
توجیه خوبی بود نه .
پس با اجازه زیبا.ده و یک اصلاح کوچک روی شعرشون :
شاهین صفت چو طعمه چشیدم ز دست شاه
کی باشد التفات بـــــــــــه صیــــــــد کبــــــوترم
حالا «م» میدم:
من که شبها ره تقوا زدهام با دف و چنگ
اين زمان سر به ره آرم چه حکايت باشــد
تشکرشده 537 در 283 پست
دیگه آسمون براش ،فرقی با قفس نداشت
واسه پرواز بلند ، تو پرش هوس نداشت
تشکرشده 537 در 283 پست
دوش من بودم و آن بت بنده نواز
از من همه لابه بود و از وی همه ناز
تشکرشده 14 در 8 پست
تو آمدی ز دورها و دورها
ز سرزمین عطرها و نورها
نشاندهای کنون مرا به زورقی
ز عاجها ز ابرها بلورها
تشکرشده 926 در 486 پست
سالها دل طلب جام جم از ما می کرد
وانچه خود داشت از بیگانه تمنا می کرد
تشکرشده 537 در 283 پست
در خلوت خود نشسته ام : نا گاه
مرگ آ ید و گو یدم : « ز جا برخیز !
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)