چه دعای خوبی
دعامیکنم نفربعد عاقبت بخیروروسفید باشه.همیشه آرزوهای به دلش بیفته که درجهت خیروصلاحشه وبرآورده میشن.
همیشه سالم وبانشاط باشه... تاچهل روز دیگه یکی ازآرزوهای خوبش مستجاب بشود.![]()
تشکرشده 6,549 در 1,838 پست
چه دعای خوبی
دعامیکنم نفربعد عاقبت بخیروروسفید باشه.همیشه آرزوهای به دلش بیفته که درجهت خیروصلاحشه وبرآورده میشن.
همیشه سالم وبانشاط باشه... تاچهل روز دیگه یکی ازآرزوهای خوبش مستجاب بشود.![]()
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
asemaneabi222 (جمعه 19 اردیبهشت 93), paiize (شنبه 20 اردیبهشت 93)
تشکرشده 858 در 268 پست
ممنونم plsh
واقعا اون رضایت خدا و عاقبت بخیری بهترین دعای ممکن بود برای من.
دعا میکنم امید نفر بعدی هیچوقت نا امید نشه...
- - - Updated - - -
آقای امین من دیر فرستادم پستم با شما یکی شد عذر میخوام
اما واقعا براتون دعا میکنم امیدتون نا امید نشه و قلبتون همیشه آرامش داشته،چون من با خوندن جواب های عالی شما به دوستان همیشه لذت میبرم.
تشکرشده 263 در 86 پست
آمین و ممنون
امید به لطف خدا تنها چیز و بهترین چیزیه که تو این سخت ترین روزهای عمرم دارم.
من هم برای نفر بعدی از خدا میخوام که همیشه همیشه همیشه خوشبختی رو تو قلبش داشته باشه
تشکرشده 247 در 117 پست
سلام . مرسی از دعای زیبایت.خوشبختی بهتریتن هدیه است.
برای نفر بعد از خدا می خوام تمام لذت لذات دنیوی و اخروی رو به او بچشاند.
ammin (دوشنبه 09 تیر 93), dokhtare kordestan (یکشنبه 29 تیر 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 23 اردیبهشت 93)
تشکرشده 78 در 33 پست
مرسی از دعای قشنگت
ایشالا مشکلات نفر بعدی به همین زودی حل بشه و خدا دلشو شاد کنه
ammin (دوشنبه 09 تیر 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 23 اردیبهشت 93)
تشکرشده 2 در 2 پست
ازت ممنونم دوست من . اميدوارم همشيه لبت خندون باشه
ammin (دوشنبه 09 تیر 93)
تشکرشده 2 در 2 پست
تشکرشده 105 در 44 پست
دعا میکنم طعم خوش آرامش رو در زندگی بچشه و سالم باشه و زندگی موفق و پر از شادی و نشاط داشته باشه
لبخند از روی لباش محو نشه و خدا توی مشکلاتش پشت و پناهش باشه
![]()
ammin (دوشنبه 09 تیر 93), dokhtare kordestan (یکشنبه 29 تیر 93), hanie_66 (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93)
تشکرشده 576 در 165 پست
ممنون از دعای خوبت نگار جون
خدایا تو میدانی آنچه را که من نمیدانم …
در دانستن تو آرامشیست و در ندانستن من تلاطمها …
تو خود با آرامشت تلاطمم را آرام ساز …
![]()
تشکرشده 6,549 در 1,838 پست
سلام،
حالاکه ماه رمضان ماه رحمت وبرکت هست پس دعاهاهم بیشترمستجاب میشه.
دعامیکنم نفربعد به رضایت بیشتری از زندگیش برسه.رحمت وبخشش الهی شاملش بشه.وعاقبت بخیر بشه.بارضایت واطمینان مسیر زندگیش روطی کند
..
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
heaven65 (سه شنبه 17 تیر 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 09 تیر 93), مصباح الهدی (دوشنبه 09 تیر 93),آرام دل(دوشنبه 09 تیر 93), شیدا. (دوشنبه 09 تیر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)