به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 21 از 71 نخستنخست ... 111213141516171819202122232425262728293031415161 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 201 تا 210 , از مجموع 702
  1. #201
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 اسفند 91 [ 18:19]
    تاریخ عضویت
    1390-5-16
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    1,779
    سطح
    24
    Points: 1,779, Level: 24
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    742

    تشکرشده 756 در 179 پست

    Rep Power
    26
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    بهه کل کلم اگه بود کل کلای قدیم! یاد سارو بانو به خیر! حداقل وقتی اسمش می شد مدیر گروه خانم ها کم نمی آورد!
    خانم ها و آقایان ظاهرا عرصه خالی شده است و برخی هم از خشانت بالای ما عرصه ی سیمرغ را خالی کرده اند بنابراین من هم عذرخواهی می کنم اگه خشانت بالام کسی را ترسانده است باور کنید ما واقعا مثبتیم فقط از اونجا که ظرف مظروف را شکل می ده وقتی ظرفمون می شه کل کل مظروف هم ایجاب می کند خشانت را :)

    به هر حال ما پیروزمندانه صحنه نبرد را خالی می کنیم:)
    مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى (پیامبر اکرم ص )

  2. 4 کاربر از پست مفید بچه مثبت تشکرکرده اند .

    بچه مثبت (دوشنبه 05 تیر 91)

  3. #202
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    نقل قول نوشته اصلی توسط بچه مثبت

    به هر حال ما پیروزمندانه صحنه نبرد را خالی می کنیم:)
    جناب مثبت یک وقت سردیتون نکنه؟ :) پیروزمندانه!!!!

    آخه چقدر شما آقایون به این واژه نیاز دارین؟!!

    برای خوشحالی دل سادتون گفتم بای بای و سند رو دادم بهتون شش دنگ که تنهایی توش کیف کنین!

    واسه خودتون احساس پیروزی کنین از خودتون شادی در وکنین!

    بهر حال گناه دارین دیگه :)

    اما برنده و فاتح واقعی کسیه که به فکر دل دوستانش باشه ، همراهیشون کنه و در اوج قدرت ، برای

    شادی خاطر دوستانش بره و بگذاره با رفتنش دل چند تا بچه اونم از نوع مثبتش خوش بشه!

    اگر دلتون خوش شد نوش جانتون :)

    اما.........

    بهار شادی هرگز کم نمیاره...یادتون باشه.

    من رفتم تا بفهمین کل کل با جنگ فرق داره! من پایه کل کل هستم اما نبرد بین خانوما و آقایون نه!

    ما اومدیم اینجا دل آدمهای غمگین و مشکل دار رو شاد کنیم نه اینکه برای رضایت خودمون و به اصطلاح

    فتح!!! به نبرد با کاتیوشا بپردازیم!

    سارابانوی عزیز هم پایه کل کل بود نه نبرد!

    بهر حال میتونین خوش باشین

    اما من هرگز کم نیاوردم و نمیارم. اما دوست دارم این باغ فضای شادی باشه نه میدون جنگ!

    خشونت بالای شما هم کسی رو نترسونده چون اسمش خشونت نیست!

    بلکه من دوست ندارم فضای روحی دوستانم خراب بشه...اصلا اگر ما خانوما نباشیم یک عده آدم خشن

    تو باغ میمونن.. خوش بذگره بهتون


    -------------------------------------
    بهار66 جونم

    برای تلطیف فضا با یک سری عکس یاکریم که تو انباریمون جدیدا متولد شده برمی گردم :) انقده نازن








  4. 6 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (سه شنبه 06 تیر 91)

  5. #203
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    سلام دوستان.

    از وقتی خانم بی دل اون پست راجبع باغ الاچیق رو زده. من خودم شخصا جرعت نمیکنم بیام آلاچیق.

    الاچق سوت وکور شده.

    اصلا دیگه حس حالش مثل اوایل نیست.

    من خودم در اینجا اصلا با کسی جنگ ندارم .اگرم از کلمه جنگ استفاده کردم منظورم مزاح بود ولی خانم بی دل جدی گرفتند.



  6. #204
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    چرا جو سازی میکنی بابا بزرگ؟
    اونیکه ازش میترسی من نیستم
    حالا کل کل خونت اومده پایین، عیبی نداره من همیشه پایه کل کل بوده و هستم ولی از اونجا که خبر آمد خبری در راه است: یک سری تیزر تبلیغاتی از بهار شادی دیده بودم که میخواد بهترین پست کل کلی سال رو بزنه این بود که بی صبرانه منتظر بودم ببینم چطوری میترکونه که بعد ما هم بیایم منفجر کنیم، اما انگار هنوز در راهه

    بابا بزرگ!
    هر چه رفت از عمر یاد آن به نیکی میکنند......چهره امروز از آیینه فردا خوش است

    حالا فردا روز هم میاید میگید یاد پارسال و بی دل و محمد ابراهیمی و بهار شادی و بهار 65 و خار پشت و بچه مثبت و پدر بزرگ و ...بخیر چه باغی و چه آلاچیق کل کلی داشتیم، اما حالا...


    پدر بزرگ ببین همه چی چقدر آرومه:




    خیلی خوب! توصیه اخلاقی بسه حال نداریم! کل کلو عشق است

  7. 2 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (سه شنبه 06 تیر 91)

  8. #205
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    بنده رسما پایان عزای عمومی در آلاچیق رو اعلام میکنم!

    بابا منو محمد ابراهیمی کل کل و شوخی خونمون بشدت اومده پایین
    بنده سه چهار روزه بچه خوبی شدم، عاقل شدم، رفتم اونور مشاوره دادم و حرفهای جدی جدی از خودم در وکردم، حالا با اجازه بزرگترها و خاله خانباجیهای عزیز اومدم یه خورده توی این باغ انرژیهامو تجدید کنم. عیبی که نداره؟ به جایی کسی بر نمیخوره که؟

    من این چند روزه هرچی توی قسمتهای تخصصی و مشاوره تالار سیر و سلوک کردم دیدم اونجا همش کل کله و اعضا دارن همچین شیک و تخصصی و با کلمات قصار دل و جیگر همدیگرو میریزن بیرون!!! اونوقت فقط اسم این آلاچیق بد در رفته! اصلا میخواین یه کار کنیم؟ اسم اینجا رو بذاریم آلاچیق غش و ضعف برای همدیگه (=همدردی) و اسم اونور رو هم بذاریم کل کل به قصد کشت!

    بهار شادی خالی بستی؟ کو پس اون پست معروفت؟


  9. 5 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (پنجشنبه 08 تیر 91)

  10. #206
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    منم با خانم بی دل موافقم.

    اما.............. دستام میلرزه دلم تاپ تاپ میکنه .

    انگاری کسی به هیچ چیزی علاقه نداره . علایق آدمها کجا رفته .

    بی دل من از شما میپرسم . به چه چیزی علاقه داری .

    بابا یکم احساسات بخرج بدید .گلی بلبلی جک وجونوری .وراجبش بحرفیم وتجربه های کسب کنیم.

    در پستی که زدم. راجب با علایق خود سرکوب کردن افسوردگی. حالا افسوردگی هم نبود قبول میکنیما.ارزون حساب میکنم.

    بدو بدو آتیش زدم به مالم بخاطر عیالم.

  11. کاربر روبرو از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده است .

    پدربزرگ (پنجشنبه 08 تیر 91)

  12. #207
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    سلام خانم بی دل محترم باید در این تاپیک شوخی کنید
    خانم بی دل محترم امشب شام خوشمزه چی درست کردید من مهمان شام خوشمزه کنید
    پذیرایی بصرف شیرینی شام است

  13. کاربر روبرو از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده است .

    محمدابراهیمی (پنجشنبه 08 تیر 91)

  14. #208
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    پدر بزرگ من جنبه شوخیم بالاست. شما هرچی دوست داشتید انتخاب کنید من قول میدم با همون موضوع در یک کل کل جانانه کله پاتون کنم

    محمد آخه کی تا حالا بصرف شام، شیرینی خورده! یا بصرف شیرینی، شام خورده!
    در ضمن من هنوز ناهار هم نخوردم! شما از من شام میخوای؟ از وقتی اومدم تو همدردی سو تغذیه گرفتم اینم یخچالمونه:

    صد رحمت به یخچال حامد اینا!


  15. 2 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (پنجشنبه 08 تیر 91)

  16. #209
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    خانم بی دل محترم در تالارهمدردی سو تغدیه گرفتی ناهار نخوردی دلم سوخت ناهار برای شما بیاورم

  17. 2 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (پنجشنبه 08 تیر 91)

  18. #210
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 اسفند 91 [ 18:19]
    تاریخ عضویت
    1390-5-16
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    1,779
    سطح
    24
    Points: 1,779, Level: 24
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    742

    تشکرشده 756 در 179 پست

    Rep Power
    26
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    صرفا واسه به قول دوستان آب شدن برف های بالای آلاچیق و بدون قصد کل کل!
    دوباره کسی قهر نکنه ها!

    یه سری کارگاه انتخاب همسر! توی دانشگاه برگزار شده بود. تبلیغ هاش جالب بود

    مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى (پیامبر اکرم ص )

  19. 2 کاربر از پست مفید بچه مثبت تشکرکرده اند .

    بچه مثبت (پنجشنبه 08 تیر 91)


 
صفحه 21 از 71 نخستنخست ... 111213141516171819202122232425262728293031415161 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.