RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>
بهه کل کلم اگه بود کل کلای قدیم! یاد سارو بانو به خیر! حداقل وقتی اسمش می شد مدیر گروه خانم ها کم نمی آورد!
خانم ها و آقایان ظاهرا عرصه خالی شده است و برخی هم از خشانت بالای ما عرصه ی سیمرغ را خالی کرده اند بنابراین من هم عذرخواهی می کنم اگه خشانت بالام کسی را ترسانده است باور کنید ما واقعا مثبتیم فقط از اونجا که ظرف مظروف را شکل می ده وقتی ظرفمون می شه کل کل مظروف هم ایجاب می کند خشانت را :)
به هر حال ما پیروزمندانه صحنه نبرد را خالی می کنیم:)
مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى (پیامبر اکرم ص )
علاقه مندی ها (Bookmarks)