به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 21 از 49 نخستنخست ... 11121314151617181920212223242526272829303141 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 201 تا 210 , از مجموع 486

موضوع: * صندلي داغ *

  1. #201
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 فروردین 90 [ 16:16]
    تاریخ عضویت
    1386-11-16
    نوشته ها
    385
    امتیاز
    5,034
    سطح
    45
    Points: 5,034, Level: 45
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    442

    تشکرشده 467 در 211 پست

    Rep Power
    57
    Array

    RE: * صندلي داغ *

    آرزو خانم
    1- اگه به شما مي گفتند فقط 3 تا آرزوي شما برآورده مي شد شما چي آرزو مي كرديد ؟؟؟؟

    2- دوست داريد همسر ايدآلتون چطوري باشه ؟؟؟

    3-تا حالا شده پول رو به عشق ترجيح بدين ؟؟؟؟؟؟

  2. #202
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 فروردین 91 [ 17:04]
    تاریخ عضویت
    1386-11-27
    نوشته ها
    731
    امتیاز
    8,030
    سطح
    60
    Points: 8,030, Level: 60
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 120
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    730

    تشکرشده 755 در 381 پست

    Rep Power
    92
    Array

    RE: * صندلي داغ *

    نقل قول نوشته اصلی توسط مدیرهمدردی
    سلام آرزو خانم
    به صندلی داغ خوش آمدید
    1 - در تالار 3 مشکلی که زیاد تحت تاثیرش قرار گرفتی، و خیلی دوست داشتی حتما حلش می کردی کدامها بودند اگر ممکنه لینکشون را قرار بده.
    2 - بهترین پاسخی که منجر به حل مشکلی شد را از از چه کسی می دانید، لطفا آن شخص پاسخ دهنده را معرفی کنید و لینک پاسخش را در اینجا قرار دهید، تا دوستان در صورت تمایل برای قدردانی به آن فرد رتبه (شهرت)، بدهند.
    3 - گمنام ترین فرد تالار که به نظر شما فعالیتهای سازنده دارد ولی از چشم مدیر تالار و دیگر دوستان پنهان مانده معرفی کنید. جهت قدردانی از او با دادن رتبه (شهرت )، از طرف دوستان.
    سلام آقای مدیر

    این صندلی داغ است یا الکتریکی ؟؟!!
    چون با دیدن اولین سوالات که سوالهای شما بود برق مرا گرفت چون تقریبا 1 ساعت باید تحقیق میکردم تا جواب شما را بدهم .و البته این تحقیق تنها مختص به لیست پاسخهای خودم بود و نه همه پاسخها .
    دیروز بدشانسی هم آوردم درست آخرین لحظه و زمان ارسال پاسخ برق منطقه تا 5 ساعت رفت و تمام زحماتم به هدر رفت

    1 - در تالار 3 مشکلی که زیاد تحت تاثیرش قرار گرفتی، و خیلی دوست داشتی حتما حلش می کردی کدامها بودند اگر ممکنه لینکشون را قرار بده.

    خانم سوگند - دیگه راه حلی به نظرم نمیرسه
    که خیلی دوست داشتم شما جوابشو میدادید http://www.hamdardi.net/showthread.php?tid=1077

    خانم الهه ز - تحمل ندارم
    http://www.hamdardi.net/showthread.php?tid=1157

    خانم نگین - یکی به داد من برسه
    http://www.hamdardi.net/showthread.php?tid=2390

    کلا دعواهای درون خانوادگی که توصیه ای به جز صبر برای یکطرف دعوا ندارند عملا پاسخ قانع کننده ای ندارد و پاسخ گیرنده را چندان راضی نمیکند.

    2 - بهترین پاسخی که منجر به حل مشکلی شد را از چه کسی می دانید، لطفا آن شخص پاسخ دهنده را معرفی کنید و لینک پاسخش را در اینجا قرار دهید، تا دوستان در صورت تمایل برای قدردانی به آن فرد رتبه (شهرت)، بدهند.
    اگر اجازه بدهید برای آنکه کسی دلگیر نشود و در واقع حقیقت را هم گفته باشم همه جوابها را و همه اعضاء را بهترین و قابل تقدیر و تشکر بدانیم چون هسته ای تمام پاسخها چیز با ارزشی به نام «نیت صادق کمک رسانی» و « همدردی» در درون خودش دارد و این دقیقا همان چیزی است که جزء اهداف تالار همدردی است.

    3 - گمنام ترین فرد تالار که به نظر شما فعالیتهای سازنده دارد ولی از چشم مدیر تالار و دیگر دوستان پنهان مانده معرفی کنید. جهت قدردانی از او با دادن رتبه (شهرت )، از طرف دوستان.

    من آقای hsh را معرفی میکنم که گه گاه حضور پیدا میکنند و صادقانه و خالصانه پاسخ میدهند.

  3. #203
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 فروردین 91 [ 17:04]
    تاریخ عضویت
    1386-11-27
    نوشته ها
    731
    امتیاز
    8,030
    سطح
    60
    Points: 8,030, Level: 60
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 120
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    730

    تشکرشده 755 در 381 پست

    Rep Power
    92
    Array

    RE: * صندلي داغ *

    نقل قول نوشته اصلی توسط elina
    سلام آرزو جان
    چند سالته؟
    اگه 100 میلیون پول تو یه بانک برنده بشی باهاش چه کارمیکنی؟
    سلام الینا جونم
    چند سالته؟
    اگر اجازه بدی این سوال رو جواب ندم اما خیلی دوستت دارم

    اگه 100 میلیون پول تو یه بانک برنده بشی باهاش چه کارمیکنی؟

    اگر فک و فامیل روی مخم راه نروند و من را مجبور به پذیرش این شانس بزرگ نکنند....خیلی خیلی احتمال داره اون پول را قبول نکنم چون اعتقاد دادم یک عده چشم امیدشان به چنین پولی بوده است درحالیکه الان نصیب من شده است مثل یک پول باد آورده که ممکن است باد ببرد ، در حقیقت من از سود پول آنان که برای مدتهاست سپردههای خود را رایگان در اختیار بانک گذاشته اند سود برده ام و از نظر من که حرام است و هزار لعنت پشت خودش دارد.ضمنن رابین هود نیستم که آن پول را بگیرم و به فقرا بدهم بهتر است به خود بانک برگردانم.

    ولی اگر این مقدار پول را وام بگیرم یک خانه مستقل به نام خودم میخرم 20% آن را هم به یکنفر که میشناسم میدهم

  4. کاربر روبرو از پست مفید آرزو تشکرکرده است .

    آرزو (سه شنبه 28 خرداد 87)

  5. #204
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 فروردین 91 [ 17:04]
    تاریخ عضویت
    1386-11-27
    نوشته ها
    731
    امتیاز
    8,030
    سطح
    60
    Points: 8,030, Level: 60
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 120
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    730

    تشکرشده 755 در 381 پست

    Rep Power
    92
    Array

    RE: * صندلي داغ *

    نقل قول نوشته اصلی توسط honarmand
    ارزو جان سلام
    شادترين لحظه زندگيتو دوست داري در كنار كي باشي ؟
    دوست داشتي شوهرت چه خصوصياتي رو ترك مي كرد ؟
    اگه امكان بازگشت به گذشته داشت دوست داشتي به كدوم بخش از گذشتت برگردي ؟
    هنرمند مهربونم
    سوالات کلا خیلی سخته

    شادترين لحظه زندگيتو دوست داري در كنار كي باشي ؟

    بگم؟؟!!!!!....................آخرین منجی بشریت

    دوست داشتي شوهرت چه خصوصياتي رو ترك مي كرد ؟

    اینی که گفتی من ن...د ...ا...ر...م ولی دوست میداشتم یک انسان متعادل میبود و به گناه یا اشتباهش پافشاری نمیکرد، یکدنده نبود و هرگز یکطرفه به قاضی نمیرفت .

    اگه امكان بازگشت به گذشته داشتی دوست داشتي به كدوم بخش از گذشتت برگردي ؟
    این سوالت خیلی خوبه باز منو رویایی کرد اخیرا خیلی زیاد این فکر رو میکنم که کاش به عقب برمیگشتم.... چون همه آدمها هر سال بیشتر از سالهای قبل داناتر میشوند و تجربه بدست میاورند من هم خیلی دلم میخواست با تجربه ای که الان از زندگی دارم به عقب برمیگشتم حداقل 8 سال به عقب میرفتم .
    ....کاش میشد

  6. کاربر روبرو از پست مفید آرزو تشکرکرده است .

    آرزو (سه شنبه 28 خرداد 87)

  7. #205
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 آبان 91 [ 17:29]
    تاریخ عضویت
    1386-7-17
    نوشته ها
    1,333
    امتیاز
    16,003
    سطح
    81
    Points: 16,003, Level: 81
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 347
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 498 در 242 پست

    Rep Power
    152
    Array

    RE: * صندلي داغ *

    تا حالا کلم پلو شیرازی خوردی؟
    فصل تابستون بیشتر دوست داری یا زمستون؟
    درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور

    نکرده است\"


  8. #206
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 فروردین 91 [ 17:04]
    تاریخ عضویت
    1386-11-27
    نوشته ها
    731
    امتیاز
    8,030
    سطح
    60
    Points: 8,030, Level: 60
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 120
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    730

    تشکرشده 755 در 381 پست

    Rep Power
    92
    Array

    RE: * صندلي داغ *

    نقل قول نوشته اصلی توسط عارف
    سلام ارزو خانم
    قشنگ ترین سریالی که دیده اید تو این چند ماهه رو اگه یادتون هست بنویسید؟
    به نظر شما تو زندگی مشترک چه چیزی می تونه استحکام زندگی رو بیشتر کنه؟
    سلام به عارف
    قشنگ ترین سریالی که دیده اید تو این چند ماهه رو اگه یادتون هست بنویسید؟
    خدمت شما دوست محترم عرض کنم من همه سریالها را دنبال نمیکنم ولی
    سریال خارجی کانال 3 که خیلی دوست دارم امپراطور دریا ساخت کره جنوبی خیلی زیبا و دیدنی است.
    سریال ایرانی آرزوهای شیرین خیلی شاد و دوست داشتنی بود از کانال یک بازیگران سریال هم مريم سعادت آناهيتا همتي، ارژنگ اميرفضلي و محسن قاضي‌مرادي ...بودند

    به نظر شما تو زندگی مشترک چه چیزی می تونه استحکام زندگی رو بیشتر کنه؟
    به نظر من ایمان واقعی و حقیقی به خدا بهترین وسیله استحکام یک زندگی مشترک است زیرا تنها ایمان واقعی و حقیقی است که بسیاری از انسانها را از اعمال مخفیانه و موزیانه دور نگه میدارد . وقتی شما بفرض خانمتان را بیرون میفرستید مطمئن هستید که او خلافی نمیکند زیرا او از شما نمیترسد بلکه از خدایی میترسد که همه جا هست همینطور اطمینان خانم از آقا که میداند این کبوتر آزاد با ایمانی که دارد به خانه خود باز میگردد .
    داشتن عشق و علاقه حقیقی به هم و در عین حال انتقال متعادل این عشق با کسانی که بیرون از این کانون زندگی میکنند ولی مهمترین عوامل بوجود آورنده این عشق هستند مانند والدین و فامیل هر دو طرف . مسلماً رضایت قلبی و دعای خیر آنان به استحکام یک زندگی کمک بسزایی خواهد کرد .....

  9. #207
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 فروردین 91 [ 17:04]
    تاریخ عضویت
    1386-11-27
    نوشته ها
    731
    امتیاز
    8,030
    سطح
    60
    Points: 8,030, Level: 60
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 120
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    730

    تشکرشده 755 در 381 پست

    Rep Power
    92
    Array

    RE: * صندلي داغ *

    عرفان همین الان قاطی کردم اگر اجازه بدید از سوال آقا عرفان... من برم یک زنگ تفریح ........ چون مُردم پشت کامپیوتر

  10. #208
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 بهمن 88 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1387-3-02
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    3,598
    سطح
    37
    Points: 3,598, Level: 37
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    48

    تشکرشده 48 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: * صندلي داغ *

    سلام

    1- ساکن کدوم استان هستین؟ ( این سؤال رو من از همه می پرسم آخه جالبه )

    2- وقتی کوچولو بودین ، آیا بچه ی شیطونی بودی؟ یکی از شیطنت های دوران بچگی تون رو تعریف کنین...

    3- متولد چه ماهی هستی؟ روز تولدت دوست داری چی بهت هدیه بدن؟

    موفق باشی

  11. #209
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 فروردین 91 [ 17:04]
    تاریخ عضویت
    1386-11-27
    نوشته ها
    731
    امتیاز
    8,030
    سطح
    60
    Points: 8,030, Level: 60
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 120
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    730

    تشکرشده 755 در 381 پست

    Rep Power
    92
    Array

    RE: * صندلي داغ *

    نقل قول نوشته اصلی توسط erfan25
    سلام آرزو خانم
    رضايت قلبي يعني چي ؟!!!
    به نظر مياد شما انسان مغرور و حرف گوش نكني هستيد ؟!!! تا چه حد اين گفته صحت داره
    آياشما از كساني هستيد كه زندگي رو خيلي سخت مي گيريد ؟!!! توضيح بديد
    معمولا چند وقت يكبار قاطي مي كنيد ؟!!!( البته همه انسانها به نوعي قاطي مي كنند يه وقت ناراحت نشيد)
    مسكن روح شما چيست ؟!!!
    هر وقت عصباني بشيد چه شكلي مي شيد و دوست داريد تو اون لحظه چيكار كنيد ؟!!!
    سلام عرفان شلوغ پر سرو صدا

    رضايت قلبي يعني چي ؟!!!
    یعنی قلب به نهایت درجه از چیزی که بدست آورده است و در درون خود راه داده است خشنود شود و این خرسندی را به تمام اعضاء بدن اعلام کرده و آنها هم بعد از یک شادمانی مثل دریای بی موج آرام بگیرند .

    به نظر مياد شما انسان مغرور و حرف گوش نكني هستيد ؟!!! تا چه حد اين گفته صحت داره
    من فکر میکنم غرور تا حدی برازنده خانمها است اما غرور به معنی فخر فروشی اصلا در بنده نیست چون من واقعا به بندگی اعتقاد دارم . حرف گوش نکن هم نیستم چون من همیشه عقل و احساسم با هم کار میکنند و یعنی حرف منطقی در گوشم میرود و جایی که حق داشته باشم کمتر کوتاه میآیم ...فکر کنم از مادرم بپرسید بگوید حرف گوش نکن هستم .

    معمولا چند وقت يكبار قاطي مي كنيد ؟!!!( البته همه انسانها به نوعي قاطي مي كنند يه وقت ناراحت نشيد)
    یعنی از پشت کامپیوتر معلوم میشه من قاطی کردم من کلا قیافه آرومی دارم و بقول یکی از دوستام میگفت تو چقدر چهره آرومی داری...فقط وقتی کسی رعایت حق و حقوق من رو نکنه بدجور قاطی میکنم چون خودم همیشه رعایت دیگران رو میکنم . ضمنن ناراحت نشدم شما ناراحت نشو:D

    مسكن روح شما چيست ؟!!!
    «امید به فردا »با هدیه هایی که میدونم در اوج ناراحتی خدا برام تهیه کرده تا پشت هم بفرسته و خوشحالم کنه ...و عبادت نسبتا زیاد آرومم میکنه.

    هر وقت عصباني بشيد چه شكلي مي شيد
    ابروها پایین و کمی گره خورده دهانم بسته چشمها تیز و فقط فکر میکنم و بررسی میکنم ولی یکی تو دلم میگه بگذر ...اهمیت نده
    و دوست داريد تو اون لحظه چيكار كنيد ؟!!!
    فقط بلند حرف میزنم اهل بزن و بشکن نیستم چون توی عصبانیت هم حواسم به زمانی که آرام و پشیمان میشوم هست .

  12. کاربر روبرو از پست مفید آرزو تشکرکرده است .

    آرزو (سه شنبه 28 خرداد 87)

  13. #210
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 09 مهر 89 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1386-11-13
    نوشته ها
    952
    امتیاز
    20,283
    سطح
    89
    Points: 20,283, Level: 89
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,946

    تشکرشده 1,965 در 675 پست

    Rep Power
    114
    Array

    RE: * صندلي داغ *

    آرزو خانم ممنون از پاسخهاتون
    توضيح :

    ((عرفان شلوغ و پر سر و صدا ))!!!!!!

    واقعيتش اينه كه من خيلي انسان آروومي هستم هم در اجتماع هم در محيط كار و ايني كه فرموديد نمي دونم از چه لحاظ مي گيد..... اتفاقا من از شلوغي و سر و صدا اصلا خوشم نمياد .......
    http://i29.tinypic.com/mtnivn.gif
    [size=large]موفق و پيروز باشيد[/size]


 
صفحه 21 از 49 نخستنخست ... 11121314151617181920212223242526272829303141 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.