آموخته ام که ...
برای خرج کردن باید سپرده ای قوی در کائنات داشته باشی . زمانی که امروز به فکر فردا نیستی و موجودی حسابت صفر است ، چه چیز را از کائنات طلب می کنی و در انتظار دریافت چه دریچه ی روشنی و بازی از طرف کائنات هستی ؟!!!
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
آموخته ام که ...
برای خرج کردن باید سپرده ای قوی در کائنات داشته باشی . زمانی که امروز به فکر فردا نیستی و موجودی حسابت صفر است ، چه چیز را از کائنات طلب می کنی و در انتظار دریافت چه دریچه ی روشنی و بازی از طرف کائنات هستی ؟!!!
ani (سه شنبه 30 شهریور 89)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
خو حالا ای که گفتی یعنی چه؟
بی دل (شنبه 12 تیر 89)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
آموخته ام
چقدر در مسیر زندگی وقت هدر داده ام و زور زده ام تا خودم را به دیگران ثابت کنم و همانگونه که هستم خودم را به دیگران معرفی کنم امروز دیگر بعد از گذر از سالهای عمر فهمیده ام این کار بیهوده ترین کار ممکن روی زمین است .
به خود که با گستردگی عمری به طول تاریخ بشریت می نگرم . حاصل آنکه : چقدر آشناييهامون تكراريه و رفتارهامون نسبت به هم متضاد ! و آموختم که در دنیای محصول از مکان و زمان و تضاد، تکرار تابع قانون کمیت بوده و تضاد هم کیفیت پذیر است.
ani (دوشنبه 29 شهریور 89)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
که :
دستهایی که کمک می کنند بسیار مقدس تر از لبهایی هستند که دعا میکنند
baby (سه شنبه 30 شهریور 89)
تشکرشده 1,123 در 399 پست
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
آموخته ام که دیگر گوش بدهم، نگویم چیزی میدانم. من هنوز چیزی نمیدانم ولی این را میدانم که انسان هستم و نیازهای عاطفی من بسیار زیاد است و دردهای بسیاری دارم. من هنوز چیزی نمیدانم، می خواهم از هموطنانم چیزی یاد بگیرم. یک کلمه از این نازنین، یک کلمه از آن نازنین..."
و یک کلمه هم از تو نازنین.
keyvan (دوشنبه 29 شهریور 89)
تشکرشده 4,222 در 1,018 پست
نوشته اصلی توسط keyvan
جانا سخن از زبان ما میگویی
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
آموخته ام که
اگر چه این دنیا بسیار زیباست و همواره نمایانگر تناسب و توازن بین اشیا است اما نباید از یاد ببریم که بهترین آموزگار ما همین دنیااست ...هر چند که زندگی در این دنیا کار بسیار سختی است ....
ani (دوشنبه 29 شهریور 89)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
آموخته ام که:
ـ بیش از آنکه مرا بفهمند، دیگران را درک کنم
ـ مرد بزرگ به خود سخت می گیرد و مرد کوچک به دیگران
baby (سه شنبه 30 شهریور 89)
تشکرشده 3,618 در 912 پست
آموخته ام که من همیشه حق انتخاب در زندگی را دارم
حق زندگی کردن و لذت بردن از زندگیم؛ پس همیشه سعی خواهم کرد که بهترین انتخابها رو در بدترین شرایط زندگی بگیرم و خوب می دانم که در بدترین شرایط زندگی خداوند و دستهای او همیشه مرا یاری خواهند کرد.
del (سه شنبه 30 شهریور 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)