یادم باشه که زیبایی های کوچیک رو دوست داشته باشم، حتی اگر مابین زشتی های بزرگ گم شده باشن.
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
یادم باشه که زیبایی های کوچیک رو دوست داشته باشم، حتی اگر مابین زشتی های بزرگ گم شده باشن.
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
یادمان باشد
با شکستن پای دیگران
مــا بهتر
راه نخواهیم رفت..
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
یادمان باشه که.....
![]()
تشکرشده 3,584 در 906 پست
یادم یاشه که
امروز حرفی و حرکتی نداشته باشم که در روز حساب تکه ای از اشتباهات دیگری (آنچه من در حرف و عمل در آن سهیم بودم )رو طوق گردنم کنند .
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
یادت باشه که :
در زندگی یه روزی به عقب نگاه میکنی . به آنچه گریه دار بود [size=x-large]می خندی............[/size]
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
یادم باشد
فردا همین امروز است،
همه اگر نشسته باشیم ،
پس چرا فردا باید بهتر از امروز باشد؟
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
یادت باشه که....
فردا یک راز است
نگرانش نباش،
دیروز یک خاطره بود حسرتش را نخور
اما امروز یک هدیه است
قدرش را بدان.
O.o°•♥خـــٌـدایــا راز دل با تــو چـہ گویَـم ڪِہ تــو خــود راز دِلــــی ♥•°o.O
http://gifportal.ru/data/smiles/cveta-674.gif
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
یادم باشد جواب كین را با كمتر از مهر وجواب!
دو رنگی را با كمتر از صداقت ندهم!
یادم باشد باید در برابر فریادها سكوت كنم....
و برای سیاهی ها نور بپاشم!
یادم باشد از چشمه، درسِِ خروش بگیرم!
و از آسمان درسِ پـاك زیستن!
یادم باشد سنگ خیلی تنهاست…
یادم باشد باید با سنگ هم لطیف رفتار كنم مبادا دل تنگش بشكند!
یادم باشد برای درس گرفتن و درس دادن!
به دنیا آمده ام … نه برای تكرار اشتباهات گذشتگان......
یادم باشد زندگی را دوست دارم....
یادم باشد هر گاه ارزش زندگی یادم رفت در چشمان حیوان!
بی زبانی كه به سوی قربانگاه می رود!
زل بزنم تا به مفهوم بودن پی ببرم.....
یادم باشد می توان با گوش سپردن به آواز شبانه دوره گردی!
كه از سازش عشق می بارد به اسرار!
عشق پی برد و زنده شد....
O.o°•♥خـــٌـدایــا راز دل با تــو چـہ گویَـم ڪِہ تــو خــود راز دِلــــی ♥•°o.O
http://gifportal.ru/data/smiles/cveta-674.gif
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
یادم باشه که......
بزرگترین اقیانوس جهان آرام است پس آرام باش تا بزرگترین باشی........
O.o°•♥خـــٌـدایــا راز دل با تــو چـہ گویَـم ڪِہ تــو خــود راز دِلــــی ♥•°o.O
http://gifportal.ru/data/smiles/cveta-674.gif
shapoor (یکشنبه 03 شهریور 92), پدربزرگ (شنبه 08 تیر 92), مسافر زمان (دوشنبه 03 تیر 92), بی دل (یکشنبه 02 تیر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)