به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 20 از 48 نخستنخست ... 10111213141516171819202122232425262728293040 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 191 تا 200 , از مجموع 497

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 خرداد 96 [ 05:06]
    تاریخ عضویت
    1391-10-23
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    3,558
    سطح
    37
    Points: 3,558, Level: 37
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    142

    تشکرشده 45 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام اسم منو هم در لیست تون جا بدید اخر سوره حشر(لوانزالنا) به نیت اینکه خدا وند گره از مشکلات منم بگشایه
    وهمچنین اسم دوتا از خواهر های منم بنویسید از طرف اونا هم اخر سوره حشر را میخونم (در کل ما شدیم سه نفر که به لیست تون اضافه کنید)


    راستی باید مشکلات مون رو دونه دونه اسم ببریم یا نه همیجوری کافیست؟

  2. 5 کاربر از پست مفید دريا88 تشکرکرده اند .

    fariba s (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), khaleghezey (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (سه شنبه 09 اردیبهشت 93), بی نهایت (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), شیدا. (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 تیر 00 [ 10:36]
    تاریخ عضویت
    1392-1-18
    نوشته ها
    217
    امتیاز
    10,303
    سطح
    67
    Points: 10,303, Level: 67
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    388

    تشکرشده 576 در 165 پست

    Rep Power
    46
    Array
    سلام
    صبوری جان بابت زحمت هایی که به گردنت افتاد ممنون.حلال کن
    اینجا پر از بنده های خوب خداست که قطعا اگه دعا کنن خدا دعاهاشونو می شنوه
    گره های زیادی تو زندگیم افتاده
    منو از دعای خیرتون محروم نکنین
    امیدوارم که همه طعم برآورده شدن حاجاتشون و آرامش قلبشونو بچشن

  4. 7 کاربر از پست مفید hanie_66 تشکرکرده اند .

    *Yalda* (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), fariba s (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), khaleghezey (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (سه شنبه 09 اردیبهشت 93), بی نهایت (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), باران بهاری11 (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), شیدا. (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93)

  5. #3
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    سلام صبوری جان خوبی ؟

    این تاریخا چیه دقیقا؟

    اگه قراره چهل شب بخونم پس 11.2.93. چیه؟

    5)دوست داشتم دوستان بيان بگن ولي كم لطفي كردن هنوز چيزي نگفتند.
    بخاطر آرامشی که بهم میده
    دعا کردن و دوست دارم
    خصوصا بعد از نماز.
    غذای روحمه ، میخوای ازم دریغش کنی؟؟؟ روحمم مثه جسمم به غذا احتیاج داره.

    دعا کردن برای دیگران خوبه، من دوست دارم.

    تو تاپیک آرزوت گفتم ، نگفتم؟ از بچگی آرزو داشتم یه دشت پر از قاصدک داشته باشم به ازای تمام مشکلات مردم یه قاصدک فوت کنم. بفرستمش پیش خدا تا مشکلاتشون هرچه زودتر حل بشه.

    حالا قاصدکام همون دعاهایی هستن که خدا برامون گذاشته ، یکی یکی تو این چهل شب ، قاصدکامو فرستادم سمت خدا ، امیدوارم مشکلاتتون حل شده باشه.


    پونیو ، زندگی موفق، بهار 68؛ بانو شایسته، بانو شی، بانو پاییزه، مصباح الهدی، پونه، میشل ، شیدا، صبوری، صالحه عزیز(خوشحالم بیماری خواهرتون بهتر شده.)
    دختر تنها، دختر مهربون، اقای فرهنگ27، اقای خاله قزی و خانومشونو دختر نازشون، اقای sci ، baby amiin مدیر همدردی و فرشته مهربون ، بالهای صداقت ، اقاای keyvan اقای omid وخانوم سارا، صبا و امیدوار 92، امیدوار 66 ، امیدوار به اشتی، هانیه66و....

    و همه و همه
    برای همتون آرزوی سلامتی و خوشبختی و عاقبت بخیری دارم.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  6. 10 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    *Yalda* (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), .saber. (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), fariba s (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), khaleghezey (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), paiize (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), پونیو (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), واحد (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), باران بهاری11 (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), شیدا. (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93)

  7. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 26 آبان 96 [ 23:25]
    تاریخ عضویت
    1393-1-18
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    2,709
    سطح
    31
    Points: 2,709, Level: 31
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    104

    تشکرشده 30 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر بیخیال نمایش پست ها
    سلام صبوری جان خوبی ؟

    این تاریخا چیه دقیقا؟

    اگه قراره چهل شب بخونم پس 11.2.93. چیه؟



    اگر درست متوجه شده باشم یعنی روزی که برای شما دعا میکنن بقیه، این تاریخه

  8. 4 کاربر از پست مفید *Yalda* تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), khaleghezey (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), paiize (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), شیدا. (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93)

  9. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 19 اردیبهشت 93 [ 20:18]
    تاریخ عضویت
    1392-2-24
    نوشته ها
    283
    امتیاز
    1,885
    سطح
    25
    Points: 1,885, Level: 25
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    686

    تشکرشده 569 در 244 پست

    Rep Power
    42
    Array
    سلام صبوری جان
    تو این 40 روزگذشته خیلی تو درسام موفق بودم وحافظم قویتر شده.
    وخیلی اتفاقات خوب روحی دیگه واسم افتاده.


    خواستگاری دارم که حتی با استخاره وتحقیق وبررسی دودل ومرددم امیدوارم خدا راهو بهم نشون بده.
    برادرم همین ماه میره سربازی واسه عاقبت به خیریش دعاکنید.

    خداروشکر میکنم وخوشحالم از اینکه بودن در همدردی نتیجه خوبی داره.
    ممنونم صبوری جان

  10. 10 کاربر از پست مفید earth تشکرکرده اند .

    .saber. (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), fariba s (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), khaleghezey (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), majid_k (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), paiize (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), پونیو (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), واحد (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), باران بهاری11 (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), شیدا. (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93)

  11. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 مهر 94 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1391-9-06
    نوشته ها
    1,013
    امتیاز
    19,589
    سطح
    88
    Points: 19,589, Level: 88
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 261
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second ClassSocialOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    5,188

    تشکرشده 3,056 در 916 پست

    Rep Power
    198
    Array

    Bow

    دوستان فکر میکنم صبوری جان رفته مراسم فامیلشون که فوت شده خدا رحمتش کنه و همه رفتگانمون رو بیامرزه . قضیه اینطوریه که ما به مدت 40 روز دعا یی رو که خودمون انتخاب کردیم میخونیم . موقع دعا همه دوستان مد نظر هستند مخصوصا فردی که بالاخص برای اون روز انتخاب شده . مثلا خود من برای 92.2.13 انتخاب شدم چقدر ذوق دارم که همه دوستان به یاد من دعا خواهند کرد. چقدر خوشحالم که با شما اشنا شدم هر چند بطور مجازی .

  12. 10 کاربر از پست مفید واحد تشکرکرده اند .

    *Yalda* (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), .saber. (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), fariba s (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), khaleghezey (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), majid_k (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), meinoush (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), paiize (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), باران بهاری11 (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), شیدا. (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93)

  13. #7
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلام صبوری عزیز
    توی این مدت که زیاذت عاشورا میخوندیم واقعا آرامش خاصی داشتم.حتی وقتایی که خیلی ناراحت یودم یاد این میفتادم که همه این دعارومیخونن واسم وخیلی بیشترآروم میشدم.
    دلم میخواد اینبار واسه حل شدن مشکلاتم باشوهرم دعا کنید.دوست دارم هرچه زودتر همه چی درست بشه به ویژه اینکه قصد دارم یه نفر دیگه روهم به زندگیمون اضافه کنم. دوست دارم تا اون موقع که بچه دارمیشیم مشکلاتمون برطرف بشه.ممنون
    راستی روز منو بابهار68 جابه جا کن.امیدوارم مشکلات بهار جون هم حل بشه وخودش ودخترش عاقبت به خیر بشن.
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  14. 9 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    .saber. (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), fariba s (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), khaleghezey (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), setayesh92 (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), واحد (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), باران بهاری11 (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), شیدا. (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), صبا_2009 (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93)

  15. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    محل سکونت
    زیر سایه خدا...
    نوشته ها
    517
    امتیاز
    3,053
    سطح
    34
    Points: 3,053, Level: 34
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    143

    تشکرشده 599 در 247 پست

    Rep Power
    64
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط paiize68 نمایش پست ها
    سلام صبوری عزیز
    توی این مدت که زیاذت عاشورا میخوندیم واقعا آرامش خاصی داشتم.حتی وقتایی که خیلی ناراحت یودم یاد این میفتادم که همه این دعارومیخونن واسم وخیلی بیشترآروم میشدم.
    دلم میخواد اینبار واسه حل شدن مشکلاتم باشوهرم دعا کنید.دوست دارم هرچه زودتر همه چی درست بشه به ویژه اینکه قصد دارم یه نفر دیگه روهم به زندگیمون اضافه کنم. دوست دارم تا اون موقع که بچه دارمیشیم مشکلاتمون برطرف بشه.ممنون
    راستی روز منو بابهار68 جابه جا کن.امیدوارم مشکلات بهار جون هم حل بشه وخودش ودخترش عاقبت به خیر بشن.
    ممنونم

    نور امیدی که با پس گرفتن دادخواست طلاق شوهرم به وجود اومده بود امروز کور شد
    اومدم که بنویسم از چهله نشینی انصراف میدم یاد پست خودم افتادم

    باید خدا باورت بشه تا او هم یه نقطه بذاره و یاورت بشه


    پشیمون شدم این چله نشینی هم میکنم
    تمام سختی دنیا رو میشه با یک جمله تحمل کرد خدایا میدانم که میبینی!

  16. 4 کاربر از پست مفید بهار_68 تشکرکرده اند .

    fariba s (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), paiize (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), باران بهاری11 (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), شیدا. (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93)

  17. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 اسفند 93 [ 10:05]
    تاریخ عضویت
    1392-12-13
    محل سکونت
    دشت
    نوشته ها
    113
    امتیاز
    1,390
    سطح
    20
    Points: 1,390, Level: 20
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    834

    تشکرشده 492 در 107 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    24
    Array
    سلام دوستان
    سلام صبوری عزیز


    دوستان عزیزم ممنونم بابت تک تک دعاهای که در این چهل شب برای من کردید حتی اگر فقط یک بار یادم بودید

    هر چند مشکل من هنوز حل نشده و هنوز چشم به راه لطف و نظر الهی هستم ولی آرامش خاصی برایم داشت

    این آرامش باعث شد تا بتوانم مشکلاتم را لیست کرده و راهها و روشهای مختلف برای حل شدنش را پیدا کنم و تمام تلاشم را در این جهت صرف کنم

    اینکه من بنشینیم و فقط دعا کنیم و غصه بخورم راه درستی نیست بلکه باید راهها و روشهای مختلف برای رسیدن به هدف امتحان کنم البته به این هم اعتقاد کامل دارم که بعضی از گره ها فقط به دست خداوند باز بشه و یه نظر اون همه چیز رو عوض می کنه.

    توی این چهل شب به نیت تک تک بچه ها و دوستان همدردی زیارت عاشورا خوندم و سعی کردم تا با دقت و حواس جمع بخونم و برای همه کسانی در لیست بودن و بقیه دوستانی که اینجا نبودن دعا کردم و از صمیم قلبم خوشحالم خبر بهبودی نسبی خواهر خانم صالحه را شنیدم انشاالله کاملا سلامتیشان را به دست می آورند.

    برای عاقبت به خیر تک تک بچه ها دعا کردم. پدرم همیشه میگن عاقبت بخیر یعنی همسر خوب داشتن دختر و پسر خوب ، عروس و داماد و نوه خوب داشتن هست تا انسان آنها را ببیند و لذت ببرد از همصحبتی و همکلامی با آنها شاد شود و آرامش داشته باشد. پس من برای همه بچه های همدردی آرزی عاقبت بخیری می کنم.

    التماس دعا و ممنونم از همگی

  18. 6 کاربر از پست مفید fariba s تشکرکرده اند .

    .saber. (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), heaven65 (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), khaleghezey (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), paiize (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), S.H.I.D.E.H (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), شیدا. (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93)

  19. #10
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 بهمن 95 [ 05:25]
    تاریخ عضویت
    1392-2-15
    نوشته ها
    229
    امتیاز
    4,356
    سطح
    42
    Points: 4,356, Level: 42
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    321

    تشکرشده 247 در 117 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    36
    Array
    سلام . صبوری جان من هم سوره یاسین رو می خونم .خواهش می کنمبرای بهبود روابط مادرم و همسرم دعا کنید .استرس این موضوع خواب و خوراک رو از من گرفته . من هم اگه قابل باشم برای همه دوستان دعا خواهم که تک تک ارزوهاشون بر اورده باشی .اسم من توی لیست نیست صبوری جان منو یاذتون نره.

  20. 5 کاربر از پست مفید heaven65 تشکرکرده اند .

    fariba s (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), khaleghezey (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), paiize (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), باران بهاری11 (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), شیدا. (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93)


 
صفحه 20 از 48 نخستنخست ... 10111213141516171819202122232425262728293040 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مشورت در برقراری مجدد یک ارتباط دوستانه از نوع سالم
    توسط mahbang در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 بهمن 90, 21:50
  2. دوستش دارم.دوباره شروع کنم یا ........؟
    توسط پریماه در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 دی 89, 16:24
  3. خلاقيت از نوع فرهنگي...
    توسط parnian1 در انجمن گسترش خلاقانه افکار و احساسات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 بهمن 88, 16:46
  4. تشكر از دوستام توي موضوع خودكشي
    توسط 1371125 در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 اردیبهشت 87, 21:42

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.