
نوشته اصلی توسط
paiize68
سلام صبوری عزیز
توی این مدت که زیاذت عاشورا میخوندیم واقعا آرامش خاصی داشتم.حتی وقتایی که خیلی ناراحت یودم یاد این میفتادم که همه این دعارومیخونن واسم وخیلی بیشترآروم میشدم.
دلم میخواد اینبار واسه حل شدن مشکلاتم باشوهرم دعا کنید.دوست دارم هرچه زودتر همه چی درست بشه به ویژه اینکه قصد دارم یه نفر دیگه روهم به زندگیمون اضافه کنم. دوست دارم تا اون موقع که بچه دارمیشیم مشکلاتمون برطرف بشه.ممنون
راستی روز منو بابهار68 جابه جا کن.امیدوارم مشکلات بهار جون هم حل بشه وخودش ودخترش عاقبت به خیر بشن.
ممنونم
نور امیدی که با پس گرفتن دادخواست طلاق شوهرم به وجود اومده بود امروز کور شد
اومدم که بنویسم از چهله نشینی انصراف میدم یاد پست خودم افتادم
باید خدا باورت بشه تا او هم یه نقطه بذاره و یاورت بشه
پشیمون شدم این چله نشینی هم میکنم
تمام سختی دنیا رو میشه با یک جمله تحمل کرد خدایا میدانم که میبینی!
علاقه مندی ها (Bookmarks)