تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
asemani (دوشنبه 27 خرداد 92), reihane_b (دوشنبه 27 خرداد 92), rozaneh (دوشنبه 27 خرداد 92), پرنده غريب (دوشنبه 27 خرداد 92), باران بهاری11 (سه شنبه 28 خرداد 92)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
قابل توجه روزانه و میشل:
تکبیـــــــــــــــــــر!
++++++++++
باران بهاری جونم! توصیه میکنم یک انجمن حمایت از مرثیه سرایان تشکیل بده. به این ترتیب که هرچی آق مدیر تاپیک میزنه که ایها الناس بابا اینقدر ننر بازی در نیاورید و غم امروز و فردای این دنیای گذرا را نخورید، شما بیا و نقش بر آبش کن. هر کی مرثیه سراییش سوزناک تر بود علاوه بر تشکر ۳ تا لایک هم بزن تنگش. هر کی هم گفت چرا؟ بگو مگه اینجا اسمش همدردی نیست؟
بی دلی در همه احوال خدا با او بود
او نمی دیدش و از دور خدایا میکرد
ویرایش توسط بی دل : دوشنبه 27 خرداد 92 در ساعت 22:06
reihane_b (سه شنبه 28 خرداد 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 28 خرداد 92), کامران (سه شنبه 28 خرداد 92), میشل (دوشنبه 27 خرداد 92), باران بهاری11 (دوشنبه 27 خرداد 92)
تشکرشده 6,911 در 1,649 پست
هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...
ویرایش توسط میشل : دوشنبه 27 خرداد 92 در ساعت 23:36
reihane_b (سه شنبه 28 خرداد 92), فرهنگ 27 (دوشنبه 27 خرداد 92), کامران (سه شنبه 28 خرداد 92), باران بهاری11 (دوشنبه 27 خرداد 92), راحیل خانوم (سه شنبه 28 خرداد 92)
تشکرشده 825 در 209 پست
سلام
بی دل جان صلاح نی تو این تایپیک بحث کنیم تنها بیا باغ اگ به پلیس خبر بدی پته هاتو سریعا تمام شبکه های جهان پخش میکنم;-)..
نفهمیدم جناب مدیر چی گفتن؟تا اینجاش ک حرفام منافاتی نداشت..
بابا مرثیه سرایی چیه بعد سی سال سی ماه اومدن ی خط نوشتن..افرادی ک به قول شما همش میان مرثیه سرایی میکنن براشون 60تا لایک زده نمیشه..
درد درده چه پشت شونصدتا خنده باشه چه پی هزاران زار...مهم تر همون پشت خندست ک ما نمیبینیم داره از غصه میترکه..
اگ قضیه اینه ک اگ طرف دید با مرثیه سراییش توجه جمع میکنه..خیالتون جمع، خیلی زود طرف لو میره با تکرار کاراش و حرفاش شاید همون اول..حتی گاهی با دیدن عنوان تایپیک میشه حدس زد..
جدا اگ مشکلی و دلیل منطقی روانشناسی هس خب من دیگه رعایت میکنم..البته با دلیل!!
اگ جناب مدیر نظرشونو بگن خیلی لطف میکنن..فکرمیکنم سوال خیلیا باشه..
راستی بی دل جونم شاگرداتم اسم و فامیل باهم صدا میزنی!؟;-)؟
میشل جان گاهی حرفات خیلی قشنگه..حتما به نویسندگی بیشتر فکرکن..خصوصا مجلات روانشناسی..
شادوپیروز باشین
ویرایش توسط باران بهاری11 : دوشنبه 27 خرداد 92 در ساعت 23:35
reihane_b (سه شنبه 28 خرداد 92), فرهنگ 27 (دوشنبه 27 خرداد 92), میشل (دوشنبه 27 خرداد 92), راحیل خانوم (سه شنبه 28 خرداد 92)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
جان میشل به قربانش،من 9م 120 صفحه امتحان جنین شناسی.نشستم همدردی بازی.
اصلن نمی تونم یک ساعت مستمر پای کتاب.
میشل،فعلن این پست تلگرافیو داشته باش،پاراگرافی طلبت باشه سر برج.
reihane_b (سه شنبه 28 خرداد 92), کامران (سه شنبه 04 تیر 92), میشل (سه شنبه 28 خرداد 92), باران بهاری11 (سه شنبه 28 خرداد 92)
تشکرشده 2,912 در 637 پست
بابا یکی به من بگه چرا پست های منو به باغ جابجا کردین؟ دارم کم کم به فکر ترک همدردی می افتم :( اگه قراره جابجا کنید چرا سلیقه ایی عمل میکنید؟ اگه نمی تونید چرا اصلاً مسئولیتشو می پذیرید؟
نمی دانم چه کرده ام
اما
می دانم به تو نیاز مندم
باران بهاری11 (سه شنبه 28 خرداد 92)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
روزانه هر پستی باید سرجای خودش باشه.اونجا تاپیک حال و ضدحال بود.
پست های ما کل کلی بود.برای همین به اینجا منتقل شد.خوبه که حذف نشده.
فرشته مهربان (چهارشنبه 29 خرداد 92), باران بهاری11 (سه شنبه 28 خرداد 92)
تشکرشده 825 در 209 پست
سلام
هرچی فکرکردم من ک حرف بدی نزدم چرا حذف کردن..خداروشکر..عصبانیت به خنده مبدل گشت;-)..
وای خوشمان آمد حقتونه شما از باغ فرار میکنید..;-)..
جناب روزنه به دل نگیرین دیدن شما باغ رو ول کردین گفتن فکرکردین دست خودتونه در برین..;-)..
من ک خندم گرف پس شماهم شاد باشین بچه ها..
حالا هی شما در برین..الانه ک بی دل جون و میشلی جون و جوانه جون و بقیه بیان ی سکته ناقص بزنن..
میدونید یاد چی افتادم ازین برنامه های حاوی آدم کوچولو ک آدم بزرگ با دستاش اینارو جابجا میکنه و میذاره جای دیگه.;-)..
جناب فرهنگ سر امتحان بجای جنین ننویسین همدردی..اگ بچه ی خوبی باشین برید سر درس و مقشتون براتون تا شب ی بستنی خوشمزه میدرستم.;-)..
جناب صابر نترسین کاریتون ندارم;-)..
عزت زیاد
reihane_b (سه شنبه 28 خرداد 92), rozaneh (سه شنبه 28 خرداد 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 28 خرداد 92), فرشته مهربان (چهارشنبه 29 خرداد 92), کامران (سه شنبه 04 تیر 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 30 خرداد 92)
تشکرشده 2,912 در 637 پست
فرهنگ عزیز، حرف من سر سلیقه ای عمل کردنه! مطمئنن خودتم قبول داری که توی اون تاپیک کلی پست با شرایط مشابه گذاشته شده ولی جابجا نشده!
اگه قراره قانونی رو عمل کنیم سلیقه ای نکنیم چون بدترین اثر رو همین سلیقه ایی کار کردن ها روی ذهن و روان و جامعه و محیط و... میذاره
نمیشه یه روز بیاییم و یکسری ویرایش و حذف و جابجایی بکنیم و چند روز سری نزنیم و کلی مطالب مشکل دار دیگه رو که اگه کاربرا گزارش نکنن بی خیال بشیم مشکل سلیقه ای بودنه. واقعاً اگه بعضی از دوستان فرصت و زمانش رو ندارن چرا هنوز مدیریت انجمن ها رو دارن؟ چرا مدیر همدردی با اینکه خودشونم بارها از طریق اعضاء بهشون منتقل شده کاری نمی کنن؟ :(
- - - Updated - - -
یه چیز دیگه هم برام جالبه با اینکه بارها گفتم روزنه صحیحه ولی بعضی دوستان هنوز روزانه مینویسن البته به غیر از بی دل، که مقصودش مشخصه
نمی دانم چه کرده ام
اما
می دانم به تو نیاز مندم
تشکرشده 6,911 در 1,649 پست
بی خیال بابا... صبح دیده بودمش...
البته تو اولین پستی که گذاشتم، تلویحا حال و احوالم رو نوشته بودم... ولی خب قبول دارم که تلویحش شدید بود!! مدیرا متوجهش نشدن و فکر کردن نامربطه... حالا اشکال نداره، پیش میاد دیگه... مهم این بود که نوشته بشه...
اگه بدونید چطور گلوله گلوله پای اون پست اشک ریختم...
راستی بی دل باید یه جایزه به من بدیا... ببین اصلا مرثیه سرایی نکردم؟
البته بعدش که پستمو خوندم، دیدم انگار معلومه که نوشته ی یه قلب دردمنده...ولی الان که اومده تو باغ، دیگه اصلا معلوم نمی ده...
- - - Updated - - -
سلام آقای روزنه... چرا نام کاربریتون رو به "روزنه" تغییر نمی دید؟ هم فارسیه، و هم اینکه مثل roozaneh اشتباه خونده نمی شه.:)
هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...
asemani (پنجشنبه 30 خرداد 92), reihane_b (سه شنبه 28 خرداد 92), rozaneh (سه شنبه 28 خرداد 92), فرهنگ 27 (پنجشنبه 30 خرداد 92), کامران (سه شنبه 04 تیر 92), بی دل (پنجشنبه 30 خرداد 92), باران بهاری11 (سه شنبه 28 خرداد 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 30 خرداد 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)