با سلام و خسته نباشی به همگی
منم از آیه135 تا 140 سوره بقره را میخوانم
طاعاتتون قبول![]()
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
با سلام و خسته نباشی به همگی
منم از آیه135 تا 140 سوره بقره را میخوانم
طاعاتتون قبول![]()
ویدا@ (شنبه 21 مرداد 91)
تشکرشده 3,762 در 695 پست
سلااااااااام
چقدر خوبه که دوباره قران رو از اول شروع کردید
من هم از ایه 141 تا پایان ایه 163 رو می خونم .
التماس دعا.
چشمک (شنبه 21 مرداد 91)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
سلام
با تشکر از همه کمک گیرندگان از قرآن
من هم از ایه 164 تا پایان ایه 202 رو می خونم
التماس دعا از همه عزیزان![]()
مدیرهمدردی (جمعه 20 مرداد 91)
تشکرشده 4,954 در 1,249 پست
من هم از آیه 203 تا 245 رو میخوانم.
با آرزوی قبولی حاجات همه دوستان
راستی دوستان توجه کنند که این دفعه قرار هست ترجمه فارسی قرآن خوانده بشه و خواندن متن عربی اختیاری هست
فکور (جمعه 20 مرداد 91)
تشکرشده 342 در 91 پست
سلام
آیه 246 تا انتهای سوره بقره
محمد89 (شنبه 21 مرداد 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
با سلام
سوره آل عمران از اول تا آیه 30 را من می خونم
با تشکر از حضور همگی
ویدا@ (جمعه 20 مرداد 91)
تشکرشده 2,190 در 377 پست
سلام
تمام شدن دور اول ختم قرآنو به همهی دوستان تبریک میگم. انشاءالله تا آخر ماه رمضان، برای بار دوم قرآنو ختم کنیم.
من هم امشب آیات ۳۱ تا ۸۰ سورهی آل عمران رو میخونم.
التماس دعا![]()
مسافر زمان (شنبه 21 مرداد 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
سلام صبح همگی بخیر و شادی
آیه 81 آل عمران تا 100 با من
دعاهاتون قبول![]()
ویدا@ (شنبه 21 مرداد 91)
تشکرشده 462 در 107 پست
سلام روز بخير
داشتيم رز زرد خانم
راستش من فقط تو محل كارم اينترنت دارم پنج شنبه سرم شلوغ بود فقط چند دقيقه اومدم تندي زدم و رفتم ميبيني كه تو اون ارسال غلط املائي هم دارم
آیه 101 آل عمران تا 150 با من
التماس دعا
ذکر روز شنبه یا رب العالمین
صنا (شنبه 21 مرداد 91)
تشکرشده 4,006 در 737 پست
دوستان عزیز سلام
من هم خوشحالم که این تاپیک رو ادامه میدهید.
صفحه 69 تا 76 آیه 151 تا 200 (تا پایان سوره آل عمران) هم من میخونم.
التماس دعا![]()
فرقی نمی کند که گودال کوچک آبی باشی
یا دریای بیکران، زلال که باشی، آسمان در تو پیداست.
پاییزان (شنبه 21 مرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)