یادم میاد وقتی بچه بودم ومشهد می رفتیم ،موقع برگشتن مامان وبابام اشک تو چشماشون جمع می شد.هروقت هم حرف مسافرت پیش میومد مقصدی به جز مشهدنبود.خیلی بدم میومد که هیچ جای ایران رو ندیدم
عوضش هزار بار مشهد رفتم!!!!
حالا که بزرگ شدم مخصوصا امسال بیشتر حال اونا رو درک می کنم.چندماه بیشتر ازموقعی که مشهد بودم نمی گذره اما بازم هوس می کنم.مخصوصا هم پنجشنبه ها با اون دعای کمیل...
آقای ابراهیمی پنجشنبه مراسم دعای کمیل خیلی دعام کنید،یه پیام دارم که میخوام به امام رضا برسونیدش اگه ممکنه:
لطفا بهش بگید من هیچی از این دنیا نمی خوام ، فقط ایمان خالص به خدا.دلم میخواد بنده ای باشم که اون میخواد.دراین راه کمک حالم باشه واز وسوسه های شیطان درامان نگهم داره....
رسوندن این پیام بهترین هدیه تولدم خواهدبود.![]()






پاسخ با نقل قول
....به خصوص حال دختر مهربون عزیز و خانواده محترمش

علاقه مندی ها (Bookmarks)