به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 19 , از مجموع 19
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 29 آذر 89 [ 17:43]
    تاریخ عضویت
    1388-8-03
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    2,754
    سطح
    32
    Points: 2,754, Level: 32
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 18 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: واقعا نمی دونم چه کسی مناسب هست!!!کمکم کنید.

    سلام

    زنی رو برای ازدواج انتخاب کنین که اگر او مرد می بود بهترین دوست شما می شد و بالعکس

  2. 2 کاربر از پست مفید raah تشکرکرده اند .

    raah (جمعه 25 دی 88)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 بهمن 88 [ 17:20]
    تاریخ عضویت
    1388-11-03
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    2,248
    سطح
    28
    Points: 2,248, Level: 28
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: واقعا نمی دونم چه کسی مناسب هست!!!کمکم کنید.

    سلام
    من هم به عنوان یک پسر مجرد، همین مشکل را دارم و واقعا گیچ شده ام؟!!
    لطفا مشاوران محترم راهنمایی کنند! واقعا چه کسی مناسب است؟!
    مدام گفته میشه که برای دستیابی به انتخاب مناسب، ملاکهای خود را اولویت بندی کنید و بر اساس امتیازات، فرد مورد نظر خود را انتخاب کنید!! اما چطور می شود ملاکها را اولویت بندی کرد؟! مثلا برای من، همان قدر که زیبایی و تیپ و مشخصات ظاهری طرف مقابلم مهمه، شخصیت درونی، میزان تحصیلات، اعتماد به نفس و همچنین اصالت خانوادگی او نیز برایم از اهمیت زیادی برخورداره و نمی تونم بین این موارد تفکیکی قائل بشم!!!
    با اینکه می دونم هیچکس کامل نیست و خودم هم مطمئنا معایب زیادی دارم، اما یک نوع وسواس فکری منو مدام اذیت می کنه و نمی توانم در مورد افراد مختلفی که بهم پیشنهاد میشه و یا می بینم، به خوبی تصمیم گیری کنم!
    لطفا بنده و هزاران نفر دیگر مثل من را که می دونم چنین مشکلی را دارند، راهنمایی کنید.
    با تشکر

  4. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 04 آذر 90 [ 02:02]
    تاریخ عضویت
    1387-3-24
    نوشته ها
    354
    امتیاز
    5,029
    سطح
    45
    Points: 5,029, Level: 45
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 121
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    325

    تشکرشده 334 در 122 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: واقعا نمی دونم چه کسی مناسب هست!!!کمکم کنید.

    مشکل هممون اینه که یکم ایده آل گرا شدیم.. و ایده آل هیچ وقت پیدا نمیشه..

  5. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 13 خرداد 89 [ 00:25]
    تاریخ عضویت
    1388-10-22
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    2,438
    سطح
    29
    Points: 2,438, Level: 29
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    65

    تشکرشده 65 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: واقعا نمی دونم چه کسی مناسب هست!!!کمکم کنید.

    نسل ما همينه . ذهنمون پر شده از تصاوير فانتزي و ايده آل
    هيچوقتم فكر نمي كنيم كه خودمون هم به اندازه ايده آلمون نقطه مثبت داريم يا نه ؟ فقط توقع
    اگه آدم عواقب اين ايده آل گرايي رو ببينه كه ميشه تنهايي ميشه محروم موندن از خانواده اي كه خودش سازندش بوده يا ميشه انتخاب افرادي كه فكرشم نمي كرديم باهاشون حرف بزنيم چه برسه به ازدواج كردن باهاشون يا ميشه حسرت موقعيت هاي گذشته رو خوردن . طرف مقابل نه بايد سرسري انتخاب بشه نه انقد سختگيرانه كه اصلا انتخابي وجود نداشته باشه همينايي هم كه الان راضي به ازدواج باهوشون نيستيد چند ساله ديگه بدتر ازينا پا پيش ميذارن.
    معمولا نتيجه اين سخت گيري ها برعكس ميشه . haft عزيز خيلي قشنگ گفتن :
    زني رو برای ازدواج انتخاب کنین که اگر او مرد می بود بهترین دوست شما می شد و بالعکس

  6. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 خرداد 90 [ 18:59]
    تاریخ عضویت
    1387-10-25
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    3,221
    سطح
    35
    Points: 3,221, Level: 35
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 129
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    48

    تشکرشده 49 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: واقعا نمی دونم چه کسی مناسب هست!!!کمکم کنید.

    سلام
    گفتن این حرف ها اسونه ولی بهترین دوست من کی می تونه باشه؟
    من کلی دوست از طیف های متفاوت شخصیتی دارم.همه شون رو هم دوست دارم.با هرکدومشون یک وجه از شخصیتم رو ارضا می کنم...
    به نظرم به جای نظریه پردازی و گفتن این که ایده آلیست شدیم کاری بکنیم.
    من خودم واقعا این مشکل رو دارم.
    ممکنه با یکی صحبت کنم خیلی هم خوب باشه ولی در نهایت نمی تونم تصور کنم که همسر آینده مه...ما چجور نسلی هستیم که مدام می ترسیم؟
    من خودم بارها اعتراف کردم که از ازدواج می ترسم.
    چرا؟
    واقعا نمی دونم.
    مشاور ها هم بهم می گن وابسته شو.نترس.عاشق شو...ولی برام ممکن نیست.
    همین الان هم یک رابطه دارم ولی داره به بن ست می رسه به خاطر این که ترس برم داشته.وسواسی شدم و یکی از ایرادهای این آدم که توی همین تالار مطرح کردم شده برام مشکل.از طرفی هم مدام خودمو می خورم که این یکی هم داره شکست می خوره.
    احساس ناتوانی می کنم که از همه چی بدتره
    من واقعا پرتوقع نیستم.
    فکر می کنم دیگران هم نیستن.ما فقط می ترسیم.مثلا نگاه به آمار طلاق می اندازیم.
    خانواده ها هم که فقط می ترسن از این که مجرد بمونیم.
    ازدواج و گذشتن از این مرحله الان بزرگترین کابوس زندگی منه.به خاطر همین یه نه می گم و خلاص
    باید چه کار کنیم؟
    این که بشینیم اولویت هامونو لیست کنیم که کاری رو از پیش نمی بره.
    واقعا مشکل بزرگتری در میونه و متاسفانه ازش غافلیم.

  7. کاربر روبرو از پست مفید تارا 87 تشکرکرده است .

    تارا 87 (دوشنبه 17 اسفند 88)

  8. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 04 آذر 90 [ 02:02]
    تاریخ عضویت
    1387-3-24
    نوشته ها
    354
    امتیاز
    5,029
    سطح
    45
    Points: 5,029, Level: 45
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 121
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    325

    تشکرشده 334 در 122 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: واقعا نمی دونم چه کسی مناسب هست!!!کمکم کنید.

    من یک جمله می گم شاید عوامانه به نظر برسه ولی خودم شخصاً بهش اعتقاد دارم... هر چقدر زندگی رو سخت بگیری زندگی بهت سخت تر می گیره

  9. کاربر روبرو از پست مفید wintersun77 تشکرکرده است .

    wintersun77 (دوشنبه 17 اسفند 88)

  10. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 13 خرداد 89 [ 00:25]
    تاریخ عضویت
    1388-10-22
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    2,438
    سطح
    29
    Points: 2,438, Level: 29
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    65

    تشکرشده 65 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: واقعا نمی دونم چه کسی مناسب هست!!!کمکم کنید.

    ترسي كه باعث دقت بشه خوبه ولي نه ترسي كه جلوي زندگي نرمال آدمو بگيره
    مثل اين مي مونه كه بگيم:
    مي ترسيم وقتي آمار تصادفات رانندگي رو مي شنويم.
    همه به من ميگن دقت كن حواست باشه نكات ايمني رو رعايت كن تا احتمال خطر به حداقل برسه
    اما من مي ترسم برم بيرون تصادف كنم. هر بار كه مي خوام برم بيرون يادم ميوفته ممكنه ماشين الان بهم بزنه ممكنه بميرم ممكنه فلج بشم و ...... آدم عاقل جلوي چيزايي كه خطرساز هستن رو ميگيره بقيش ديگه پيشامده
    يعني آدم بشينه تو خونه بپوسه براي ترس از تصادف؟؟؟؟؟؟؟
    همه تو زندگيشون سختي مي كشن ممكنه سختي كه ما قراره بكشيم تو زندگي با همسرمون باشه.
    نميشه به خاطر ترس جلوي جريان زندگي رو گرفت.
    آدم بايد حواسش باشه كه تو انتخابش موارد خطرساز نباشن . خيلي از اين خطرهارو هم قبل ازدواج هيچ بشري نمي تونه بفهمه و تو زندگي مشخص ميشه خيلي از خطرات رو هم خودمون متوجه زندگيمون مي كنيم .
    منظور از اون جمله هم اين بود ( برداشت منه ) : آدمي كه فقط به خاطر پولش به خاطر قيافش و تب و تاب جووني و .... نخوايمش . آدمي كه اگر همجنسمون هم بود از رابطه باهاش دست نمي كشيديم.

    من یک جمله می گم شاید عوامانه به نظر برسه ولی خودم شخصاً بهش اعتقاد دارم... هر چقدر زندگی رو سخت بگیری زندگی بهت سخت تر می گیره
    خيلي قشنگ گفتيد واقعا هم همين طوره.

  11. کاربر روبرو از پست مفید mahtab66 تشکرکرده است .

    mahtab66 (دوشنبه 17 اسفند 88)

  12. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 07 مرداد 91 [ 21:54]
    تاریخ عضویت
    1389-2-20
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    2,367
    سطح
    29
    Points: 2,367, Level: 29
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    30

    تشکرشده 30 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: واقعا نمی دونم چه کسی مناسب هست!!!کمکم کنید.

    سلام عزيزم منم همينطور.من خيلي خواستگار برام اومده همشون آدماي خوبي بودن ولي من دنبال يه آدم ديگه اي هستم .اگه ميدوني چه آدمي مدنظرت هست صبركن .مطمئن باش هموني كه ميخواهي دنبالت ميگرده وپيدات ميكنه !موفق باشي

  13. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 اردیبهشت 91 [ 10:38]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    2,029
    سطح
    27
    Points: 2,029, Level: 27
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 121
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    46

    تشکرشده 46 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: واقعا نمی دونم چه کسی مناسب هست!!!کمکم کنید.

    من هم با نظر پريا موافقم. ولي اگه واقعا خودت ميدوني كه چي ميخواي. و مطمئن هستي كه خيلي وسواسي نيستي. و تا وقتي كه دلت راضي نشده ازدواج نكن. كاملا دقت كن. مجرد موندن خيلي بهتر از يه ازدواج اشتباه است. اگر نميتوني با طرف مقابلت كنار بيايي به هيچ وجه ريسك نكن. درسته كه هيچ انساني كامل نيست ولي كسي رو انتخاب كن كه بتوني با نقايصش كنار بياي ﴿البته نقايص كه نه﴾ مرد و زن مكمل يكديگرند ولي در صورتي كه خودشون اينو بپذيرند و اين پذيرفتن خيلي به انتخاب اوليه بستگي داره. اميدوارم كه موفق باشي و با توكل به خدا كسي رو انتخاب كني كه ارزش يك عمر زندگي رو داشته باشه

    نقل قول نوشته اصلی توسط wintersun77
    من یک جمله می گم شاید عوامانه به نظر برسه ولی خودم شخصاً بهش اعتقاد دارم... هر چقدر زندگی رو سخت بگیری زندگی بهت سخت تر می گیره
    این مطلب درسته ولی به نظر من برای بعد از ازدواج. بعد از ازدواج باید سخت نگرفت ولی قبل از ازدواج هر چی سخت بگیری کم است. البته در مورد موضوعاتی که ارزش حیاتی برای انسان دارند


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 فروردین 92, 00:01
  2. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 20 خرداد 91, 14:03
  3. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 بهمن 90, 20:16
  5. کسی اینجوری هست (خیلی مهم )
    توسط سریتا در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: چهارشنبه 20 مرداد 89, 08:33

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.