سلام
ای کاش یک نهضتی در این سایت و وبلاگ نویسی پیش بیاید تا این ذکر منبع نهادینه بشه.
یکی از اعضاء خلاق و آگاه به این قضیه می تونه یه تاپیک راه اندازی کنه و نحوه اجرایی کردن منبع نویسی را شروع کنه .
شاید اینطوری حداقل در تالار همدردی منبع نویسی نهادینه بشه.
قبول دارم بعضی وقتها آنقدر مطالب را بدون منبع، در سایتها تکثیر می کنند، که یافتن اصل آن مشکل هست. اما باید به دنبال راهکار باشیم.
اهداء عضویت رایگان به تناسب کاربردی بودن آن تاپیک
علاقه مندی ها (Bookmarks)