سلام
خانومی انقدر خودت رو سرزنش نکن شما کار اشتباهی نکردی شما فقط با مردی که قرار بود روزی همسرت بشه قدری صمیمی شدی شاید هر کسه دیگه ای هم جای شما بود همین کار می کرد هر کسی به سمت طرف مقابلش کشیده میشه و گرایش پیدا می کنه تازه در شرایطی که شما صیغه هم بودید و کاملا اونو به عنوان شوهر قبول کرده بودید هرچند که من در کل با این بحث صیغه مشکل اساسی دارم و هیچگاه نمی تونم بپذیرم
بهترین کار اینه که خاطراتت رو مرور نکنی چون با مرورشون فقط خودتو اذیت می کنی اگه کسی ازت سوالی در مورد اون آقا کرد سرتو بگیر بالا بگو ما قسمت هم نبودیم دوران نامزدی رو گذاشتن واسه شناخت دیگه ما تو دوره ی شناخت به این نتیجه رسیدیم که به درد هم نمی خوریم
در مورد رابطه ای که باهاش داشتی اصلا نباید عذاب وجدان داشته باشی خانومی چون تو هیچ کار اشتباهی نکردی
اگرم گاهی اون لحظه ها یادت می آد به خودت بگو اون لیاقت منو نداشت
در مورد ازدوداجتم نگرانن نباش اونی که قسمتت باشه سر راهت قرار می گیره فقط سعی کن دنبالش نگردی و هی منتظر نباشی یکی از راه برسه به وقتش درست می شه فعلا سعی کن خودت رو آروم کنی و از زندگی کردن با خودت لذت ببری
باور کن گاهی تنهایی به ما فرصت می ده تا خودمون بهتر بشناسیم هرچند که تو تنها نیستی و خانوادت رو داری پس اون آقا رو از ذهنت بنداز بیرون تو شرایطت خیلی بهتر از کسیه که عقد کرده و طلاق گرفته اونجوری مطلقه محسوب می شه ولی شما نه پس فکر نکن بدترین اتفاق برای شما افتاده
آروم باش و زندگی کن
روزها دارن می گذرن پس بهتره ازشون درست استفاده کنی
![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)