<embed src="http://www.clocklink.com/clocks/0031-black.swf?TimeZone=GMT0330&" width="230" height="230" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash">
چه ساعت خوشكلي كار خودمه تشويقم نمي كنيد ؟![]()
تشکرشده 1,965 در 675 پست
<embed src="http://www.clocklink.com/clocks/0031-black.swf?TimeZone=GMT0330&" width="230" height="230" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash">
چه ساعت خوشكلي كار خودمه تشويقم نمي كنيد ؟![]()
erfan25 (شنبه 17 فروردین 87)
تشکرشده 1,965 در 675 پست
<embed src="http://www.clocklink.com/clocks/0010-red.swf?TimeZone=GMT0330&" width="150" height="150" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash">
اينم يه ساعت خوشكل ديگه تقديم به دوستان خوبم(آتنا -گردآفريد-فرزاد- زينب) و به خصوص مدير عزيز جناب سنگ تراشان
![]()
erfan25 (چهارشنبه 25 اردیبهشت 87)
تشکرشده 28 در 15 پست
بابا قبوله.. همین طور ازت هنر می باره. اما چرا می خوای به قول بچه ها گفتنی بچزونی مون!؟
خوب بگو یاد ما هم بده از این چیز میزا بذاریم دیگه.. قربونت برم. آدم یه چیزی بلده باید عشقش باشه بگه و به دیگران یاد بده....
با پی اچ پیه با چیه اینا که می ذاری؟
فرزاد (چهارشنبه 25 اردیبهشت 87)
تشکرشده 204 در 87 پست
فکر کنم اگه این تاپیک بجای اینکه کف بچه های تالار رو ببره جنبه آموزشی داشت بهتر بود!
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
سلام با تشکر از erfan25
دوستان در مورد موسیقی یه کمی وضع فرق می کنه....
میدونید اگر در یک موضوع هر کس یک موسیقی بزاره، چه خبر میشه....
اما در مورد سرگرمی های دیگر جالب خواهد بود.
( در ضمن به خاطر فضای سایت، و سرعت بالا آمدن صفحات و سایر مسائل فنی، زیاد نمیشه روی این بخش مانور کرد ... متاسفانه...، اما قبول دارم که متنوع وجالب خواهد بود)
تشکرشده 47 در 27 پست
عرفان جان سلام
گفتی احساس امیدوارم در سال جدید احساس ما عوض بشه البته حس بدی هم ندارم همین که شما دوستان خوب را دارم دنیایی از احساس.
گرد آفرید عزیز معمولا کسانی که کارهای انیمیشن و ..... رو انجام میدن اگه قرار باشه به همه بگن که ...........خلاصه.
قربونتون
تشکرشده 1,965 در 675 پست
<bgsound src="http://www.tarhebartar.ir/music/Alamatesoal.mid" loop="-1">
<embed width=300 height=150 src="http://pcsuite.persiangig.ir/felash/itend.swf" wmode="transparent">
مخواه از رخ ماهت نگاه بردارم
مخواه چشم بپوشم ، مخواه بردارم
اگر به یـُمن ِ قدمهای مهربانت نیست
بگو که سجده از این قبله گاه بردارم
مگر بهشت نگاه تو عاشقم بکند
که دست از سر ِ نقد ِ گناه بردارم
گناه ِ هرچه دلم بشکند به گردن توست
گناه ِ هر قدمی اشتباه بردارم
تو قرص ماهی و من کودکی که می خواهم
به قدر کاسه ای از حوض ِ ماه بردارم
بیا که چشم ِ جهانی هنوز منتظر است
بیا که دست از این اشک و آه بردارم
<embed width=300 height=150 src="http://pcsuite.persiangig.ir/felash/itend.swf" wmode="transparent">
تشکرشده 1,965 در 675 پست
<embed width=600 height=400 src="http://pcsuite.persiangig.ir/felash/bannerpcsuite.swf" wmode="transparent">
تشکرشده 1,965 در 675 پست
<embed width=600 height=400 src="http://my.opera.com/yazdani4713/homes/files/buosh.swf" wmode="transparent">
تشکرشده 8 در 5 پست
این تاپيك با این موزیک زیبا و عکسهای متحرکش واقعا ادم رو احساساتی میکنه
مرسی اقا عرفان واقعا جالب بود
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)