سلام
منظورش اينه كه با يه دختر دوست هست .
بعد از مدتي اين دختر بهش گفته كه قبلا يه پسر رو دوست داشته و حالا هم داره اما نمي خواد با اون باشه !
درسته ؟
خب ولش كن بره عزيز ...
كسي كه يه پسر ديگه رو دوست داره ، نمي تونه با يه پسر ديگه رفيق باشه .
موفق باشي ...
سلام
منظورش اينه كه با يه دختر دوست هست .
بعد از مدتي اين دختر بهش گفته كه قبلا يه پسر رو دوست داشته و حالا هم داره اما نمي خواد با اون باشه !
درسته ؟
خب ولش كن بره عزيز ...
كسي كه يه پسر ديگه رو دوست داره ، نمي تونه با يه پسر ديگه رفيق باشه .
موفق باشي ...







علاقه مندی ها (Bookmarks)