سلام خانم 1380 شما خيلي شوخي مي كنيد شوخي دوست داريد ما كه روز خانمها بود تبربك سفارشي گفتيم من به خانمهاي تالار خيلي احترام مي گذارم خانمهاي تالار خيلي زحمت مي كشد![]()
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام خانم 1380 شما خيلي شوخي مي كنيد شوخي دوست داريد ما كه روز خانمها بود تبربك سفارشي گفتيم من به خانمهاي تالار خيلي احترام مي گذارم خانمهاي تالار خيلي زحمت مي كشد![]()
محمدابراهیمی (چهارشنبه 06 آبان 88)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
شمع جمع شاپرکهایی رضا
ای کلید ساده مشکل گشا
آن گل زیبا گل خوشبو تویی
ای رضا جان، ضامن آهو تویی
با نگاهت چون کبوتر کن، مرا
تا بگیرم اوج، خوشحال و رها
baby (شنبه 09 آبان 88)
تشکرشده 3,465 در 1,036 پست
سلام
امیدوارم روز عید به همه شما خوش گذشته باشه ...........خصوصا" به براد های عزیزم اعم از مجرد و متاهل
آقای کنجکاو از اون لحاظ حق با شماست البته از اون لحاظ ها نه از این لحاظ :D خب من دیدم شما خودتون عین خیالتون نیست و فکر کنم اصلا" انتظار نداشتین روزی داشته باشین منم خواستم غافلگیرتون کنم و خداییش دیدم بی انصافیه روز دختر باشه اما روز پسر نه یا هردو باشه یا هیچکدام نباشه بعدشم من و گل مریم و بقیه خانمها بیرون بودیم دو در و به شما خوش آمد می گفتیم نه اینکه اومده باشیم داخل حواستون کجاست ؟ :D
خانم دکتر مهربون بداخلاقی اصلا" بهتون نمیاد بیخود خودتونو بداخلاق نشون ندین که مهربونی از وجودتون میباره میدونم که با کارم موافق بودید:43:
من که برای همه شما هم برادرها وهم خواهرهای عزیزم دعا کردم شب عید و روز عید و کلا" امیدوارم شما هم برای خواهر کوچیکتون دعا کرده باشید![]()
m.mouod (سه شنبه 12 آبان 88)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام از خواهر خوب مهربان دلسو ز خانم زهرا به خاطر اين تاپيك زييا قشنگ از خانم زهرا تشكر و قدرداني مي كنم![]()
محمدابراهیمی (دوشنبه 11 آبان 88)
تشکرشده 713 در 214 پست
سلام
چند وقتیه وقت نمی کنم به تالار سر بزنم و از تالار بی خبر بودم امروز همینجوری اومدم لیست پست ها را ببینم دیدن این تاپیک شوکه ام کرد!
از خواهر خوبم موعود هم بابت این تاپیک تشکر می کنم![]()
مسلمان (چهارشنبه 13 آبان 88)
تشکرشده 3,465 در 1,036 پست
سلام
یادش بخیر...
سال گذشته برای رعایت مساوات روز پسر رو بنده به تقویم تالار همدردی اضافه کردم که با اعتراض خانم دکتر سارا (البته در قالب شوخی) و استقبال برادرهای همدرد مواجه شد.
یک سال گذشت و روز پسر دوباره رسید.
و باز هم این روز رو به برادرهای عزیز همدردی تبریک میگم.
چه برادرهایی که در گذشته بودند و امروز نیستند چه اونهایی که تازه عضو شدند و خلاصه همه آقا پسرها.
آقایون متاهل هم ناراحت نباشند چون بنده به شخصه به همه شون تبریک میگم.
میلاد آقا امام رضا(ع) و روز پسر بر شما مبارک
از خداوند متعال برای همه شما برادرهای خوب و مومن و مهربان سعادت و خوشبختی آرزو میکنم.
خوشبخت و پیروز و موفق باشید![]()
m.mouod (شنبه 16 مهر 90)
تشکرشده 4,006 در 737 پست
سلام
منم با نام گذاری این روز زیبا به این اسم موافقم(حالا کی از تو پرسید).
روزتون مبارک![]()
فرقی نمی کند که گودال کوچک آبی باشی
یا دریای بیکران، زلال که باشی، آسمان در تو پیداست.
پاییزان (شنبه 16 مهر 90)
تشکرشده 1,873 در 399 پست
منم حرف دوستمونوتاییدمی کنم.
نامگذاری این روزعزیزوبه عنوان روزپسربه همه اقاپسرای تالارتبریک عرض میکنم.![]()
mahi91 (یکشنبه 17 مهر 90)
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
سلام
یادمه روز دختر درست حسابی به ما تبریک نگفتن.
اما به قول سارا بانو، ما بیمعرفت نیستیم :)
عید همگی مبارک
روز آقا پسرا هم مبارک![]()
دختر مهربون (یکشنبه 17 مهر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)