سلام شيرين خانم بر گشت دوباره شما رو خوش امد ميگم![]()
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام شيرين خانم بر گشت دوباره شما رو خوش امد ميگم![]()
محمدابراهیمی (یکشنبه 03 آبان 88)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
با سلام
من هم از طرف همه اعضاء برگشتنت را تبريك عرض مي كنم.
هميشه چون گذشته شاد و موفق باشيد![]()
مدیرهمدردی (یکشنبه 03 آبان 88)
تشکرشده 791 در 202 پست
سلام به مدير همدردي عزيز....
خسته نباشيد...
و ممنون از لطف و محبتتون ...
خوشحالم كه اينجا و در بين دوستانم....
و اميدوارم مشكلات همه بچه هاي تالار شكلات بشه ....
آمين...![]()
shirin joon (دوشنبه 02 آذر 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)