تا زمانیکه اقایون یاد نگیرن به جای دست از زبان استفاده کنن این اختلافا خواهد بود دوست عزیز خودتونوبگذارید جای برادر همسرتون اگر به خواهر شما ککسی سیلی میزد وکتکش میزد چه حالی میشدید واقعا کنار میایستادید وحرفی نمیزدید خواهش میکنم منطقی باشید واشتباهی که کردیدو گردن بگیرید وحتما حتما حتما این کاری که کردیدو از دل همسرتون دربیارید نگذارید از شما دلش بشکنه





اونیازبه محبت شما دارد مردانگی شما درزوربازوکه گنجانده نشده درخانواده آن چیزی که به شما ارزش واحترام میدهد زوربازو نیست سخن سنجیده وهم صحبتی عاشقانه است ...رمز زندگی را نیافتید



علاقه مندی ها (Bookmarks)