به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 شهریور 90 [ 23:06]
    تاریخ عضویت
    1386-11-19
    نوشته ها
    114
    امتیاز
    6,188
    سطح
    51
    Points: 6,188, Level: 51
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 162
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 20 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دخالتهای خانواده همسر و..

    تا زمانیکه اقایون یاد نگیرن به جای دست از زبان استفاده کنن این اختلافا خواهد بود دوست عزیز خودتونوبگذارید جای برادر همسرتون اگر به خواهر شما ککسی سیلی میزد وکتکش میزد چه حالی میشدید واقعا کنار میایستادید وحرفی نمیزدید خواهش میکنم منطقی باشید واشتباهی که کردیدو گردن بگیرید وحتما حتما حتما این کاری که کردیدو از دل همسرتون دربیارید نگذارید از شما دلش بشکنه

  2. 3 کاربر از پست مفید مارال تشکرکرده اند .

    مارال (سه شنبه 28 مهر 88)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 04 شهریور 91 [ 13:34]
    تاریخ عضویت
    1387-8-22
    نوشته ها
    164
    امتیاز
    6,163
    سطح
    51
    Points: 6,163, Level: 51
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 187
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    289

    تشکرشده 290 در 73 پست

    Rep Power
    34
    Array

    RE: دخالتهای خانواده همسر و..

    باسلام
    واقعا آدم نمیدونه دیگه چی بگه؟!!زمانهای قدیم مردم اکثرسطح علمی فرهنگی وخانوادگی شان پایین بود بیسواد وتکنولوژی ورسانه و...خبری نبود پس انتظار زیادی هم ازایشان نمیشد داشت..اما حالا باوجود رسانه های جمعی من جمله یکی تلوزیون که برنامه های بسیار دررابطه باروابط خانوادگی بصورت آموزشی ومستقیم پخش میکند ویا همین اینترنت که پرازمقاله ها وتجربه های افرادست که میتوان سود برد پس چرا این همه غفلت وچرا خودمان را به بیراهه میزنیم...
    دخترثمره زندگیتون را کتک می زنیدکه ازآن فاکتور میگیریم اما چطور دست بروی همسری می برید که عاشقانه باهم ازدواج کردی تشکیل خانواده دادید علاوه برهمسر بودنش مادرفرزندتان هست که زحمت کشیده بدنیا آورده تربیت کرده بزرگش کرده ...شما بازدن کتک تنها کاری که کردید حریم خانه وهمسرتان راشکستید همسرشما دشمن جنگجو نیست که باشما طلب جنگیدن داشته باشد کسی که عصبانی میشود بعد عقلانی اش پایین میآید وبعد هیجانی اش بالا شما صحیح نبود چنین رفتاری نشان دهید درشان انسان نیست که به جای استفاده قوه عقل از قوه ... استفاده کند اونیازبه محبت شما دارد مردانگی شما درزوربازوکه گنجانده نشده درخانواده آن چیزی که به شما ارزش واحترام میدهد زوربازو نیست سخن سنجیده وهم صحبتی عاشقانه است ...رمز زندگی را نیافتید

  4. 7 کاربر از پست مفید دلداده تشکرکرده اند .

    دلداده (سه شنبه 28 مهر 88)

  5. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: دخالتهای خانواده همسر و..


    به نظر من مردانی که به جای استفاده از عقل ، استفاده از مهارت سخن گفتن از زور بازو استفاده می کنند ، افرادی هستند بسیار ناتوان و ضعیف که هیچ راهی پیش روی خود نمی بینند و سعی دارند مردانگی را با زور بازو ثابت کنند .

    مردانگی به زور بازو نیست ، به اخلاق و رفتار و عمل است .

    هیچ توجیهی برای مردی که چنین کاری می کند وجود ندارد . در هیچ کجا به آنها چنین حقی داده نشده .

    من چنین صحنه ای را در یک مکان عمومی دیدم . مردی که همسرش را در یک مکان تفریحی با وجود آن همه جمعیت به باد کتک گرفته بود تنها به این دلیل که لحظه ای از او جدا شده بود . متاسفانه خانواده ی مرد هم حضور داشتند و ایستاده بودند به تماشای زور بازوی پسرشان .
    به قدری از دیدن این صحنه ناراحت شدم که اشک در چشمانم جمع شد . به راستی این دختر روز اول با چه امید و آرزویی به خانه همسر رفت و حالا چه می بیند . خانواده این دختر چه زجری می کشند که پاره ی تنشان را در دست چنین مردی می بینند .

    نمی دانم مردها چطور به خود اجازه چنین رفتاری می دهند .

    البته به نطر من زن هایی که خود را ضعیف و ناتوان نشان می دهند نیز مقصر هستند و بیش تر مردشان را به چنین رفتاری تشویق می کنند . اگر اولین باری که مردی به خود اجازه چنین رفتاری می دهد برخورد محکمی از سوی زن ببیند حساب کار دستش می آید . به هر حال جامعه قانون دارد و مرد حق چنین کاری ندارد .


  6. 6 کاربر از پست مفید baran.68 تشکرکرده اند .

    baran.68 (چهارشنبه 29 مهر 88)

  7. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 22 فروردین 94 [ 18:02]
    تاریخ عضویت
    1388-7-20
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    4,553
    سطح
    43
    Points: 4,553, Level: 43
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 197
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    3

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دخالتهای خانواده همسر و..

    دوستان خوب از اینکه منو راهنمایی میکنید واقعا" سپاسگزارم ولی به جند سوال منم پاسخ بدید:
    1- حالا من چند سیلی به همسرم زدم چرا اون بابا(پدر همسرم ) باید قشون کشی میکرد خدایی اگه حرفی نمیزد یا یه جور دیگه صحبت میکرد برام اینقدر سنگین نبود
    2- وقتی همسرم تمایلی به رفت و آمد با خانواده من نشون نمیده چرا من باید با خانواده اش رفت و آمد داشته باشم؟
    3-چرا پدر همسرم اجازه دخالت فرزندانش رو تو دعوای ما داد؟

  8. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 96 [ 15:33]
    تاریخ عضویت
    1387-11-29
    نوشته ها
    1,733
    امتیاز
    22,684
    سطح
    93
    Points: 22,684, Level: 93
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 666
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    4,250

    تشکرشده 4,203 در 1,431 پست

    Rep Power
    191
    Array

    RE: دخالتهای خانواده همسر و..

    لابد خانمتون دليلي براي قطع رابطه با خانواده شما داره ديگه زندگي كه بچه بازينيست هر كاري خانمتون كرد شما هم بايد انجاك بدين؟؟؟؟عجيبه ها......

    خب پدره ناراحت شده و احساس كرده ه دخترش ظلم شده و لابد با خودش گفته مگه دختر من بي پناه و بي كس و كاره كه دست روش بلند كرده؟؟حاليش ميكنم!!!شما خودتو بذار جاي پدر خانمت اگه دختر شما رو ...بزنن ناراحت نميشي؟؟كتك كتكه ديگه حالا چه فرقي ميكنه مهم اينه كه شما شخصيت همسرتو خورد كردي.چه با مشت و لگد چه با سيلي!!!

  9. کاربر روبرو از پست مفید parnian1 تشکرکرده است .

    parnian1 (جمعه 01 آبان 88)

  10. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 04 شهریور 91 [ 13:34]
    تاریخ عضویت
    1387-8-22
    نوشته ها
    164
    امتیاز
    6,163
    سطح
    51
    Points: 6,163, Level: 51
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 187
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    289

    تشکرشده 290 در 73 پست

    Rep Power
    34
    Array

    RE: دخالتهای خانواده همسر و..

    خیلی عالیه همسران بتوانند مشکلات خانوادگیشان را بدون آشکارا کردن دربین خودشان حل کنند ولی متاسفانه به خاطر نداشتن یه سری ازمهارتهای زناشویی قادربه اینکار نیستند ودیگران را درجریان زندگیشان قرار میدهند اما دوست خوب ،قرار نیست یه اشتباه را بایه اشتباه بزگتر جواب داد.
    همسرشما هم یک انسان که دارای احساستی هست که شما باید توجه نشان دهید اینکه همسرتان باخانواده شما حاضرنیس رفت وآمد کند حتما دلیلی دارد وشمامیتوانید با صبحت کردن دلیل این عملشان را جویا شوید وبه جای خالی کردن ناراحتیتان به صورتهای غیرمستقیم سعی کنید راه حلی برای مشکلتان پیدا کنیدبالاخره اوبه شما علاقه داشته که باشما ازدواج کرده با صبحت خوشرویی ببینید چی باعث آزردگی اش شده که قطع رابطه کرده ..یا مشکل ازخودهمسرتان هست یا ازخانوادتان وشما روی هردوامر تسلط کافی را دارید که بتوانید مشکل را برطرف کنید..درمورد سوال سوم باید بگم شما هم خودتان پدرهستید بهترمیتوانید حال یک پدر را ترک بکنید فقط کافیست خودتان را جای آن پدر بگذارید که دخترش را به یه شادی وغرور بفرسته خانه بخت آن وقت ناراحتی وکتک خوردن فرزندش را ببیند خب سخت است سکوت کردن ودیدن چهره پریشان فرزند...گرچه کارآنهاهم خیلی صحیح نیست وباید این گونه مشکلات با آرامش بایه مشاوره وبصورت نهانی حل شود...اما شما به عنوان مرد خانواده میتوانید مسیرزندگی خود وهمسرتان را به گونه ایی مطلوب هدایت کنید

  11. 3 کاربر از پست مفید دلداده تشکرکرده اند .

    دلداده (سه شنبه 05 آبان 88)

  12. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اردیبهشت 92 [ 12:37]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,234
    امتیاز
    8,567
    سطح
    62
    Points: 8,567, Level: 62
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 183
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 281 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دخالتهای خانواده همسر و..

    چه راحت می گین فقط چند تا سیلی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! انگار همون طور که خیلی راحت یک لیوان آب رو سر می کشید چند تا سیلی هم زدین دیگه! همسرتون هم باید با بزرگواری شما رو ببخشه ! پدرشون هم تشکر کنن و یا اصلا حرفی بزنند می شه دخالت؟!!!! ولی مادر خودتون چی؟ حتما حرف هایی به همسرتون زدند و حتما دخالتی کردن که بینشون بحث پیش اومده ! اون وقت مادر شما کارشون دخالت نبوده و نصیحت مادرانه بوده!!!!
    دوباره دعوای مادرشوهر و درک نکردن مرد و ...


    برادر خوبم بهتون پیشنهاد می کنم حتما چرخی توی تالار بزنید و کلا مشکلات دیگر دوستان رو بخونید. مطمئننا چیزهای مفیدی دستگیرتون خواهد شد.

    فقط اینو بدونین خانمی نجیبی دارید که بعد از خوردن فقط چندتا سیلی!!!!!!!!!!!!!! همان روز به خانه اتان برگشته! اگر این اتفاقات برای من افتاده بود همسرم تا آخر عمر دیگه منو نمی دید!


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.