به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 19 , از مجموع 19
  1. #11
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: علت صبرش چیه؟

    عزیزم

    ایشون هر نظری و هر برنامه ای دارند ، داشته باشن .

    شما نباید فکرت رو مشغول کنی ، تا اقدامی عملی انجام نداده نباید بهش فکر کنی . غرورت رو هم حفظ کن و اقدامی نداشته باش .

    این حالتت نشون میده با رؤیاهای بدون پشتوانه ، در باره این فرد ، کمی احساست رو درگیرش کردی . با این وصف اگر قدمی هم جلو بزاره بیش از پیش اسیر احساس می شی و اونوقت نسنجیده وارد یک رابطه بدون شناخت و درک هدف طرف می شوی .

    آخر کلامم ، خلاصه کلام است ، اونم اینکه ، اصلاً فکرت رو مشغول این آقا نکن و زندگی عادیت رو طی کن ( نگذار زمینه توهمات برات فراهم بشه که عوارض داره )

  2. 4 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (چهارشنبه 22 تیر 90)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 آبان 88 [ 09:51]
    تاریخ عضویت
    1388-1-08
    نوشته ها
    132
    امتیاز
    4,373
    سطح
    42
    Points: 4,373, Level: 42
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 177
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    112

    تشکرشده 114 در 49 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: علت صبرش چیه؟

    [align=justify]سلام عزیزم
    من بیش از 5 یا 6 بار در این موقعیت شما قرار گرفتم و یک بار که یکی از اقایون محترم که دوست همکارم هستن حتی به همکارم هم گفته بودند که مادرش قراره بیاد محل کارم. من چند هفته ای به این اقا فکر میکردم و در خیالاتام رویاهایی ساخته بودم که متاسفانه به جز اتلاف وقت من هیچ سودی نداشت و بعد از چند ماه خبر ازدواجش رو شنیده بودم . حرفهای برخی از پسرها هیچ پایه و اساسی نداره و جز اتلاف وقت و روحیه ایی یک دختر متین و نازنین مثل شما هیچ حاصلی نخواهد داشت. مواظب قلب مهربونت باش تا اسیبی بهت نرسه[/align]

  4. 3 کاربر از پست مفید النا61 تشکرکرده اند .

    النا61 (چهارشنبه 22 تیر 90)

  5. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 آبان 91 [ 20:53]
    تاریخ عضویت
    1387-12-27
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    3,105
    سطح
    34
    Points: 3,105, Level: 34
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 17 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: علت صبرش چیه؟

    اگرین ، فرشته مهربان و النا 61 عزیز از شما دوستان خوب و مهربونم که با تمام وجود سعی میکنید راهنماییم کنید تا در راه درست گام بردارم ممنونم.
    دوستای خوبم امیدوارم کاری رو انجام بدم که اگه در اینده به گذشتم فکر کردم پشیمون نشم.

  6. کاربر روبرو از پست مفید setare1234 تشکرکرده است .

    setare1234 (یکشنبه 24 آبان 88)

  7. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 آبان 91 [ 20:53]
    تاریخ عضویت
    1387-12-27
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    3,105
    سطح
    34
    Points: 3,105, Level: 34
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 17 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: علت صبرش چیه؟

    دوستای خوبم
    میخوام ادامه ی ماجرا رو بهتون بگم و ازتون بخوام راهنماییم کنید.

    با توجه به راهنمایی بعضی دوستان وشناخت خودم از این فرد احتمال دادم که علت صبرش شاید از روی خجالت باشه.

    به همین دلیل بهش در مورد کار اداری sms زدم و خواستم تا پیگیری کنه. 5 روز بعد دوباره بهش sms زدم که نتیجه رو بپرسم گفت دوستت دارم و می خوام باهات بیشتر اشنا بشم. میخوام باهات ازدواج کنم
    بعد قرار شد بیاد منو تو محیط کارم ببینه که بعد کنسل کرد و گفت همه میفهمند و خوب نیست.

    اون هر 3 روز یک بار sms می زد و حال منو می پرسید و در مورد کارش حرف میزد خیلی مختصر .
    تا اینکه یک روز من بهش smsزدم وحالشو پرسیدم. اونم کلی تشکر کرد. بعد از من پرسید الان با کسی دوستی یا با کسی قصد ازدواج داری یا قبلا" داشتی؟ منم ناراحت شدم و گفتم این چه سوالیه ؟ اونم معذرت خواست و گفت می خواستم بشناسمت.

    10 روز sms نزد تا اینکه من بهش sms زدم و حالشو پرسیدم. اونم گفت بابام مریضه وحالم بده وکلی معذرت خواست که منو بی خبر گذاشته.

    بعد اومد محیط کارم ولی من باز خونه بودم. بعد sms زد که میخوام حرفامو باهات بزنم گفتم هر وقت تو بگی. اونم گفت دوشنبه. (6 روز پیش). ولی قبلش باهات هماهنگ می کنم. الان 9 روز از اخرین sms اش می گذره ومن هیچ خبری ازش ندارم.

    نمی دونم چی کنم؟

  8. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 بهمن 91 [ 15:53]
    تاریخ عضویت
    1386-12-26
    نوشته ها
    157
    امتیاز
    5,443
    سطح
    47
    Points: 5,443, Level: 47
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 26 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: علت صبرش چیه؟

    دوست گرامي ميدونم شما الان مثل خيلي هاي ديگه (از جمله خودم) دوست داري زودتر نتيجه ي كارو ببيني ولي بهتر نيست كمي فكر كنيد كه چرا اون اقا به قراري كه خودشون گذاشتن اهميت نداده و چند روز از اون گذشته. شايد اون ميخواد كاري بكنه كه شما به سمتش برين و درخواست كنين(البته گفتم شايد)
    بهتره كمي صبر كنيد اگه شمارو واقعا بخواد به سمتتون مياد

  9. کاربر روبرو از پست مفید roz_zard تشکرکرده است .

    roz_zard (شنبه 23 آبان 88)

  10. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: علت صبرش چیه؟

    سلام

    ستاره عزیز از رفتار این آقا مشخصه که خودشون هم تصمیم قطعی نگرفتن و مصمم نشدن و یا شرایطشون فراهم نیست . با اینکه این آقا گفتند که قصدشون ازدواجه ، اما به نظر من تا زمانی که رسمی و جدی پا پیش نگذاشتن شما پیام ندید و اگر ایشون خبری ندادند جویای خبر از ایشون نباشید .
    تصمیم این آقا اگر جدی باشه برخوردشون هم جدی تر خواهد بود و پیگیر میشند .
    شما سعی کنید اصلا ذهنتون رو درگیر این مساله نکنید و به ایشون به عنوان همون همکار نگاه کنید نه کسی که قصد ازدواج با شما رو داره اینطوری خودتون راحت تر خواهید بود و آرامشتون هم بیشتر خواهد بود و مثل امروز نگران نخواهی بود . گاهی بعضی از آقایون صرف یک علاقه کوچیک یا جذب شدن اعلام می کنند که قصد ازدواج دارند اما یا اصلا جدی نیست یا شرایطش رو ندارند . این که شما صرف این جمله ذهنتون رو درگیر کنید یا درگیری احساسی برای خودتون ایجاد کنید فقط آرامش رو از خودتون می گیرید . ایشون رو یک آدم عادی ببینید .



    گفتید که نمی دونم چی کار کنم ؟
    شما اصلا هیچ کاری نکن . فقط زندگی کن .


  11. 2 کاربر از پست مفید baran.68 تشکرکرده اند .

    baran.68 (چهارشنبه 22 تیر 90)

  12. #17
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: علت صبرش چیه؟

    سلام

    شما وقار خودتون رو حفظ کنید و اقدامی نکنید .

    ضمنناً همین خود موقعیتی است تا میزان ثبات و وفای به عهد این فرد را بسنجید .

    sms دادن شما کار درستی نیست . نترسید از این که موقعیتی رو از دست بدید . اگر هم احساس می کنید علاقه به او پیدا کردید بدونید که این شکل علاقه صرفاً از روی احساس است نه شناخت منطقی .
    در یک کلام ، ذهنتون رو مشغولش نکنید و اقدامی نکنید .
    بر خلاف توصیه های قبل که گفته شد فکر و اقدام نکنید شما به بهانه کاری تماسی داشتید و ایشون هم خوب درک کردند که این بهانه بوده . حتی اگر کم رویی هم می بود که ایشون قدم پیش نگذاشتند این کم رویی فاکتور خوبی برای یک مرد نیست ( فرق است بین حیاء و کم رویی ) . پس سعی کنید اینبار توصیه ها رو عمل کنید که بعداً پشیمان نشوید .

  13. 2 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (چهارشنبه 22 تیر 90)

  14. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 آبان 91 [ 20:53]
    تاریخ عضویت
    1387-12-27
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    3,105
    سطح
    34
    Points: 3,105, Level: 34
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 17 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: علت صبرش چیه؟

    رز زرد -باران -فرشته مهربان عزیزم مرسی از راهنمایی های خوبتون.

    رز زرد من هم به گفته هات اعتقاد دارم که وقتی کسی قراری میذاره باید بهش اهمیت بده.
    باران عزیز مرسی از حرفای خوبت.

    فرشته مهربان من به این اقا علاقه ای ندارم و فقط از روی عقلم بهش فکر می کنم. اون همیشه تو sms هاش عزیزم و جانم و مواظب خودت باش و.... میگفت ولی من فقط می گفتم مرسی. نمی تونم قبل از ازدواج از این کلمات استفاده کنم . شاید سرد باهاش رفتار کردم.

    علت smsاولی که بهش زدم این بود که تکلیفمو با خودم روشن کنم و چند ماه الکی تو توهم سیر نکنم و تصمیم داشتم اگه جواب سر بالا داد کلا" فراموشش کنم وتا اخر عمر به خودم نگم اگه من قدمی بر می داشتم اون هم قدم های زیادی بر می داشت.

    خیلی جالبه وقتی می بینه من تو محیطی هستم که اطرافم پر از اقایون مختلف هست مدامsms می زنه که مواظب خودت باش باهات کار دارم ولی وقتی مطمئن که تو محیط کارم پسری نیست یک بار هم sms نمی زنه.
    دوستای خوبم به نظرتون شخصیت این پسر چه جوریه؟ یعنی تو انتخابش تردید داره؟ این رفتار هاش چی رو نشون میده؟

  15. کاربر روبرو از پست مفید setare1234 تشکرکرده است .

    setare1234 (یکشنبه 24 آبان 88)

  16. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 بهمن 91 [ 15:53]
    تاریخ عضویت
    1386-12-26
    نوشته ها
    157
    امتیاز
    5,443
    سطح
    47
    Points: 5,443, Level: 47
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 26 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: علت صبرش چیه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط setare1234
    رز زرد -باران -فرشته مهربان عزیزم مرسی از راهنمایی های خوبتون.

    رز زرد من هم به گفته هات اعتقاد دارم که وقتی کسی قراری میذاره باید بهش اهمیت بده.
    باران عزیز مرسی از حرفای خوبت.

    فرشته مهربان من به این اقا علاقه ای ندارم و فقط از روی عقلم بهش فکر می کنم. اون همیشه تو sms هاش عزیزم و جانم و مواظب خودت باش و.... میگفت ولی من فقط می گفتم مرسی. نمی تونم قبل از ازدواج از این کلمات استفاده کنم . شاید سرد باهاش رفتار کردم.

    علت smsاولی که بهش زدم این بود که تکلیفمو با خودم روشن کنم و چند ماه الکی تو توهم سیر نکنم و تصمیم داشتم اگه جواب سر بالا داد کلا" فراموشش کنم وتا اخر عمر به خودم نگم اگه من قدمی بر می داشتم اون هم قدم های زیادی بر می داشت.

    خیلی جالبه وقتی می بینه من تو محیطی هستم که اطرافم پر از اقایون مختلف هست مدامsms می زنه که مواظب خودت باش باهات کار دارم ولی وقتی مطمئن که تو محیط کارم پسری نیست یک بار هم sms نمی زنه.
    دوستای خوبم به نظرتون شخصیت این پسر چه جوریه؟ یعنی تو انتخابش تردید داره؟ این رفتار هاش چی رو نشون میده؟
    دوست عزيز معلومه كه اين مسئله خيلي فكرتون رو مشغول كرده
    اگر اطراف شما اقايون زيادي هم باشن اون نبايد اينطوري به شما اس ام اس بده چون يه جوري داره نمايان ميكنه كه به شما شك داره. حالا يا ميخواد دوست داشتنشو ابراز كنه راهشو ياد نداره يا حس حسودي بهش دست ميده
    فقط الان تنها كاري كه ميتوني بكني اينه كه خون سردي تو حفظ كني و صبر كني تا خود اون اقا اقدام كنند

  17. کاربر روبرو از پست مفید roz_zard تشکرکرده است .

    roz_zard (یکشنبه 24 آبان 88)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.