ani عزیزممنون که پاسخ من رو دادید
و ازتون می خوام که سکوت نکنید
من همانطور که گفتم 4 ساله این آقا رو می شناسم و باید بگم روی رفتار و برخورد و منش ایشون تا قبل این رفتارها قسم می خوردم
وایشون سر قضیه من و دوستم نهایت لطف رو به هردومون داشتن باور کنین دوست ندارم که به این فکر کنم رفتار و حرکات ایشون منظور خاصی داره
و من نمی تونستم چیزی که از ذهنم گذشته رو به زبون بیارم چون دوست نداشتم حرمتها بشکنه من با جوابی که دادم فقط می خواست به ایشون بگم که من هیچ گاه ذهنیت بدی بهشون پیدا نمی کنم
ولی در رفتارم با ایشون کاری کردم که خودشون بفهمن و دید مثبتی که در ذهن من هست رو خراب نکنن
من اگه مشکلم رو اینجا مطرح کردم برای این بود که کمکم کنید بهترین رفتار بکنم تا یه موقعی تهمت بیجا به کسی نزنم
من الان شرایط فوق العاده بدی دارم از نظر روحی کاملا داغونم ولی نه انقدر داغون که بخوام کمبودمحبتم رو از یک مرد زن دارم بخوام و از موقعیتم سو استفاده کنم
من اگه چیزی نگفتم چون تردید دارم چون این آقا مثل برادر بهم کمک کرده و حاالا واقعا یک سری رفتارها برام مبهمه
سعی کنید وقتی قضاوت می کنید خودتون رو جای اون فرد هم قرار بدین








علاقه مندی ها (Bookmarks)