به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 33
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1387-3-23
    نوشته ها
    390
    امتیاز
    6,183
    سطح
    51
    Points: 6,183, Level: 51
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    202

    تشکرشده 210 در 101 پست

    Rep Power
    58
    Array

    RE: جشن (مراسم عروسی) آری یا خیر؟؟؟

    سلام.
    من کاملا با نظر کیوان عزیز موافقم جشن باید برگزار بشه نه خیلی ساده و نه خیلی افراطی ، در حد عرفش نیاز هست .آدم آرزو داره !!! به قولا هر دختری دوست داره برای یک شب لباس سفید عروسی بپوشه و پسر هم آرزو داره از بهترین روز زندگیش یه خاطره به ذهنش داشته باشه. این موقعیت هیچ وقت دیگه بوجود نمیاد. حتی اگه در آینده صد برابره هزینه اون مراسم رو داشته باشی نمی شه جبرانش کرد....

    پس آقایون محترم بهتره یه کم دست به جیب بشوند یه مراسم عروسی که بیشتر با شما نیست . پس از الان برید کار کنید تا جلوی روی خونواده محترم شرمنده نباشید . من از طرف خانم ها قول می دم که مراعاتتون رو بکنیم.

    اگه آقایون برای به دست آوردن اونی که دوستش دارند بیشتر هزینه کنند قدر اون و لحظات با هم بودن رو بیشتر می دونند.

  2. 3 کاربر از پست مفید شیلا تشکرکرده اند .

    شیلا (دوشنبه 15 تیر 88)

  3. #12
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 اسفند 94 [ 11:19]
    تاریخ عضویت
    1387-7-01
    نوشته ها
    1,949
    امتیاز
    22,799
    سطح
    93
    Points: 22,799, Level: 93
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 551
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,205

    تشکرشده 4,460 در 1,179 پست

    Rep Power
    212
    Array

    RE: جشن (مراسم عروسی) آری یا خیر؟؟؟

    سلام بر دوستان عزیزو متشکر بخاطر نظرات بسیار سازنده شما..

    خلاصه نظرها::
    ""shad"" عزیز می فرمایند::
    ""جشن ازدواج میتونه با دو نفر و یا با هزاران نفر برگزار بشه، و چیزی که مهمتر از همه اینها و حتی خرج و مخارجش هست، نیت و حس و حال اون جشن هست..""
    و>>اما کاری رو بکنیم که دلمون راضی باشه، کاری کنیم که لذت ببریم کاری که همیشه با افتخار ازش یاد کنیم.. انسانها به چیزهای متفاوتی افتخار می کنند، بعضی به سادگی و بعضی نه "
    (نقاب)::پس شاد عزیز معتقد است که مهم نیت واقعی از مراسم هست نه خود مراسم و اینکه هر کس نظر و میل متفاوتی دارد...

    ""کیوان"" گرامی می فرمایند::
    "هر انسانی دوست داره مراسم عروسی با شکوهی داشته باشه؛مثل خود من
    و>>حد تعادل رو دوست دارم.
    (نقاب)..پس کیوان معتقد است جشن عروسی الزامیست و حتی باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

    ""estar""عزیز می فرمایند:
    ""نظر خودم اینه که زیاد خرج بیهوده نکنیم و حتی اگه مراسمم نگیریم مشکلی ندارم. اما دوست دارم واسه دل خودم و خودش یه مراسم خودمونی دوتایی بگیریم اونم فقط به خاطر خاطره ها و عکساش !!!
    (نقاب)>>استار گرامی می گویند حتی اگر مراسمی هم برگزار نشود مشکلی ندارند و به یک میهمانی ساده بسنده می کنند.

    ""دیجیتال من"" عزیز می فرمایند::
    ""منم کمابیش با نظرات دوستان موافقم ؛ به نظرم یک مراسم ساده و کم خرج اما صمیمی و شاد بهترین گزینه هست .
    (نقاب)>>ایشان هم معتقدند مراسم بایده ساده باشد نه مراسم رایج در جامعه ما.

    "شیلا" عزیز می فرمایند::
    ""من کاملا با نظر کیوان عزیز موافقم جشن باید برگزار بشه نه خیلی ساده و نه خیلی افراطی ، در حد عرفش نیاز هست
    (نقاب)>>>ایشان هم اصرار بر برگزاری جشن عروسی دارند و حتی تذکری جدی به آقایان می دهند که از همکنون خود و جیب هایشان را آماده سازنند.
    باتشکر از دوستان....

    بنده هماکان بر سر موضع قبلی خود یعنی عدم برگزاری ""جشن عروسی ""(رایج در جامعه) هستم و دلایلم نیز همان ابتدا مطرح نمودم...

    "کیوان" عزیز فرمودند جوجه را آخر پاییز می شمارند..داشتیم برادر؟؟

    "نقاب">>>کیوان جان بنده از سال ها پیش و تا کنون بر نظر خود (مبنی بر عدم برگزاری مراسم عروسی رایج در جامعه) هستم و خواهم ماند....زیرا می پندارم با بازتر شدن دید جوانان دیگر باید رسم ها کهن (مخرب) جای خود را بر رسم های نو و جدیدی دهند برای سازندگی هر چه بیشتر یک زندگی نو...

    بنده هم همانند بسیاری از دوستان موافق برگزاری مراسمی ساده هستم و ترجیح می دهم هزینه اضافی و خارج از منطق جشن عروسی را برای مسیر اصلی زندگی خود خرج نمایم.

    با تشکر از دوستان و اعضای محترم.

  4. 5 کاربر از پست مفید حسین پور تشکرکرده اند .

    حسین پور (سه شنبه 16 تیر 88)

  5. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 اسفند 90 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1387-7-21
    نوشته ها
    1,027
    امتیاز
    8,463
    سطح
    62
    Points: 8,463, Level: 62
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,165

    تشکرشده 4,222 در 1,018 پست

    Rep Power
    121
    Array

    RE: جشن (مراسم عروسی) آری یا خیر؟؟؟

    متاسفانه تو جامعه ماهمه چی اخرش یا افراطه یا تفریط
    به نظر من برگزاری مراسم عروسی مهمه ولی به چه قیمتی؟ اگه واقعا کسی پول هزینه عروسی رو نداشته باشه باید تنها خونش رو بفروشه تا واسه بچش مراسم عروسی بگیره؟یا از عشقش بگذره؟از یه زندگی خوشبخت........؟
    اگه انسان به این قیمت میخواد جشن بگیره اصلا این عروسی ارزش نداره
    ولی اگه عروس داماد پول داشته باشه خیلی خوبه که یه عروسی مناسب و نه با تشریفات انچنانی عروسی بگیرن
    ولی اینو بگم لباس عروسی واسه من یکی که خیلی مهمه
    البته ما هنوز اصل قضیه رو(اقا داماد)پیدا نکردیم

  6. 4 کاربر از پست مفید gole maryam تشکرکرده اند .

    gole maryam (جمعه 10 دی 89)

  7. #14
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جشن (مراسم عروسی) آری یا خیر؟؟؟

    نقاب گرامی منظور بنده از جوجه رو آخر پاییز میشمارند ,رو اشتباه متوجه شدی
    منظورم این بود که خوشبختی یا زندگی زیبا به تجملاتی بودن یا افراطی بودن در مراسم عروسی نیست,
    در تصحیح جمع بندی نظر من توسط شما باید عرض کنم که بنده نمیگوییم الزامیست .نظر من این است که با توجه به علاقه ای که به این مراسم دارم (کاری به رسم و رسومات ندارم)برگزار شود اما بدون افراط.
    بنده برای نظر شما احترام قائل میشوم اما این مراسم کهن را مخرب نمیدانم.البته آنگونه که خود تمایل به برگزاری آن دارم.
    شاد باشید

  8. 4 کاربر از پست مفید keyvan تشکرکرده اند .

    keyvan (چهارشنبه 17 تیر 88)

  9. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 آبان 91 [ 17:29]
    تاریخ عضویت
    1386-7-17
    نوشته ها
    1,333
    امتیاز
    16,003
    سطح
    81
    Points: 16,003, Level: 81
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 347
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 498 در 242 پست

    Rep Power
    152
    Array

    RE: جشن (مراسم عروسی) آری یا خیر؟؟؟

    سلام به همه دوستان
    من یه جشن ازدواج خیلی معمولی داشتم. گرچه خودم به همسرم پیشنهاد کردم که فقط مراسم عقد بگیریم که من لباس بپوشم ولی شام ندیم همسرم قبول نکرد.
    ولی خوشحالم که مراسم داشتیم اون لباس رو فقط یه شب میشه پوشید.
    یکی از دوستان ما که مراسم نداشتند هر روز سر این مسئله بحثشونه.
    حرف من اینه که اگه قرار به نگرفتن جشنه همیشه پای حرفت بمونی و اگه قرار به گرفتن جشنه که به نظر من بهتره , میشه در خیلی از هزینه ها صرفه جویی کرد.

  10. 2 کاربر از پست مفید elina تشکرکرده اند .

    elina (چهارشنبه 17 تیر 88)

  11. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 فروردین 93 [ 12:48]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    نوشته ها
    1,249
    امتیاز
    16,138
    سطح
    81
    Points: 16,138, Level: 81
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 212
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,122

    تشکرشده 8,125 در 1,482 پست

    حالت من
    Vaaaaay
    Rep Power
    143
    Array

    RE: جشن (مراسم عروسی) آری یا خیر؟؟؟

    سلام بر دوستان گرامی:

    نقاب گرامی بالاخره چه شد...؟
    ما جشن عروسی بگیریم یا نگیریم؟
    بحث جالبی است ..کاش رها نشود و نتیجه گیری خوبی در انتها برسیم....
    منم منتظرم>>>>>>>>>>

  12. 2 کاربر از پست مفید سارا بانو تشکرکرده اند .

    سارا بانو (جمعه 02 مرداد 88)

  13. #17
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: جشن (مراسم عروسی) آری یا خیر؟؟؟

    سلام

    سنتهای زیبا را هیچ وقت بی دلیل موجه نباید ترک کرد ، اونچه مهمه اینه که از تکلفهای بی جا و چشم و

    هم چشمی های دست و پا گیر باید پرهیز کرد ، که متاسفانه باعث میشه اصل مطلب لوث بشه ، و

    آنقدر عروس و داماد را درگیر اشتغالات ذهنی و دغدغه برای آن کند که شب عروسی خسته و رنجور فقط

    با ژستی ظاهری در مراسم باشند .

    جشن عروسی و کلاً برنامه های ازدواج باید روان و راحت باشد ، از هر چه زائد و تکلف آفرینه و اغلب به

    خاطر حرف مردم و تو چشم اومدنها یا خدای نکرده خودخواهی ها در پیش گرفته میشه و لذت روز ها و

    شبی که باید حواس عروس و داماد بر آن متمرکز باشد را از بین می برد ، پرهیز نمود

    دوستان عزیز !

    نظری به روند الگوهای بی بدیلمون که معصومین علیم السلام است داشته باشیم ، پیامبر صلوات الله

    علیه و الله ، چگونه عمل کرد ؟

    آیا مراسمی برای حضرت زهرا سلام الله علیها و امام علی علیه السلام برگزار نکرد ؟ ، یا برعکس کمک

    کرد که چنین شود ؟اما با سادگی و بی تکلف، به گونه ای که شادی باشد و ولیمه ای هم به مردم داده

    بشه تا نشاط و دعای خیرشان آن هم به جمع ضامن سلامت زندگی عروس و داماد باشد .

    من از اونجا که اطمینان دارم اونچه از سوی این بزرگواران بوده نظر به سلامت روح و جسم دارد ، برگزاری

    این مراسم را هم ( با تاکیداتی که این بزرگواران بر ثواب دادن ولیمه و دعوت مردم در عروسی ) با فضایی

    که ایجاد می کند و همدلی و شادی و سرورش ، و راهی کردن عروس و داماد برای رفتن به سوی آغاز

    زندگی در زیر یک سقف معتقدم که اثر روحی زیادی در تحکیم پیوند دارد ، اگر انتخاب هم درست بوده

    باشد ، و اگر برگزاری این مراسم به گونه ای باشد که دغدغه قرض و وام و دوندگی های پیش و پس را به

    دنبال داشته باشد ، اثر عکس دارد و شادی آن شب برای عروس و داماد را یا ظاهری می کند یا مقطعی .

    پس در یک کلام ، حواشی مراسم اگر نباشد و با معیاری منطقی و عقلانی و انسانی و به دور از

    تکلفهای بیجا و دغدغه آفرین مبتنی بر چشم و هم چشمی و آیرو داری های عرفی ، مراسمی برگزار

    شود ، بسیار شیرین و به یاد ماندنی است . ( ما خود در خانواده این را تجربه کرده ایم و مبتنی بر تجربه

    عرض کردم )

    ****

  14. 5 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (شنبه 17 مرداد 88)

  15. #18
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 اسفند 94 [ 11:19]
    تاریخ عضویت
    1387-7-01
    نوشته ها
    1,949
    امتیاز
    22,799
    سطح
    93
    Points: 22,799, Level: 93
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 551
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,205

    تشکرشده 4,460 در 1,179 پست

    Rep Power
    212
    Array

    RE: جشن (مراسم عروسی) آری یا خیر؟؟؟

    سلامی دیگر..

    خانوم دکتر "rsrs" ممنون بخاطر یادآوری و راه اندازی دوباره این تاپیک...

    دوستان عزیز دقت کنید بنده در پست های قبلی خود نیز اشاره کرده ام که:::
    هرگز مخالف مراسم ساده نیستم و حتی برگزاری چنین مراسمی را نقطه عطفی برای آغاز یک زندگی می دانم زیرا زوج ها با سپری کردن چنین مراسمی به خود متکی تر شده و احساس مسئولیت بیشتری می نمایند.

    ولی بازهم با مراسم جشن رایج در جامعه و حتی خود جشن عروسی بشدت مخالفم....دلیم را هم در ابتدای تاپیک ذکر کردم..
    اصولا جشن عروسی از زمانی در جوامع قدیم رواج یافت که هیچ گونه امکاناتی برای ثبت ازدواج وجود نداشت.....و هدف از برگزاری چنین جشنی این بود که (چون دفترخانه و مدرکی دال بر ازدواج دو فرد وجود نداشت) با دعوت انبوهی از اطرافیان و دیگران......آنان آگاه شوند که بر فرض :::حسن و فاطمه ...به عقد هم درآمدند و از پس زن و شوهر محسوب می شوند.

    ما به یکباره سنت ها را ترک نمی کنیم بلکه رفته رفته سنت ها را اصلاح می کنیم. هیچ لزومی ندارد خانوم لباسی(عروسی) بپوشد....یا آقا ماشین عروسی فراهم کند. و بسیاری از تشریفات و اصول اولیه این مراسم.

    و در اخر اگر دوستان نظری دارند مشتاقانه آماده شنیدن هستم.....
    بسیار ممنون از پاسخ ها و نظرات ارزشمند تک تک شما دوستان و اعضای محترم.

  16. 2 کاربر از پست مفید حسین پور تشکرکرده اند .

    حسین پور (شنبه 03 مرداد 88)

  17. #19
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: جشن (مراسم عروسی) آری یا خیر؟؟؟

    [align=justify]سلام مجدد

    نقاب عزیز ، آنچه دغدغه شماست دقیقاً همان تکلف های بیجائیه که بنده اشاره کردم و گفتم که از برنامه

    های مبتنی بر عرف که ضرورتی هم ندارد و اتفاقاً خود وزر و وبال است پرهیز شود ،.

    این که حتماً لباس عروسی به فلان سبک و... اینها باشد یا ماشین عروس آنگونه تزئین شود که خود تبرج

    هم هست و سر و صدا راه انداختن هایی که گاه در شبانگاه مزاحمت برای مردم هم ایجاد می کند و یا

    پذیرائیهائیی که خیلی وقتها اسراف را در پی دارد و شلوغ کاریهائی که بسیاری مواقع اخلاقیات را زیر پا

    می گذارد یا کلاً به گونه ای عمل کردنها که هم برای عروس و داماد و خانواده هایشان زحمت و تکلف را

    دارد هم حتی برای مهمانان دعوت شده که برای به اصطلاح آبرو مند حاضر شدنها به خرج و مخارج غیر

    ضروری رو میارند دردسر ساز است . همه و همه منطقی و عقائی نیست و سنت پسندیده هم

    نیست ، اینها همه عرفیات مردم ساخته است که اشاره داشتم که مبنای پیدایشش تبرج و خود

    نمائی و چشم و هم چشمیها و برای دیگران بودنهاست .

    پس فکر نمی کنم هیچ آدم عاقلی این را انکار کند که همین ها خود معضلی در رابطه با تشکیل زندگیها

    شده .

    آنچه لازمه در ادامه این تاپیک به نظر بنده پی گیری شود این است که چه باید کرد تا اینها نباشد ، و الا

    نقاب عزیز فکر نکنم کسی در تالار همدردی با اونچه مد نظر شماست مخالف باشد ، بهتر نیست دعوت به

    ارائه راهکار داشته باشیم برای یافتن شیوه هائی که فرهنگ سازی کند و روند های عرفی غلط در

    مراسم عروسی را خط بزند و احیاء ساده گرائیی های سنتهای اصیل را در پی داشته باشد و البته با ساز

    و کارهای نو ؟

    ( شاید اگر عنوان تاپیک گویای این بود که ، مراسم عروسی چگونه باشد ، منظورتان را دوستان بهتر می

    گرفتند و روی این محور می رفتند که ارائه طریق کنند . و البته با کلی گوئی نه بلکه با دادن راه کارهای

    عملیاتی دقیق ) .
    [/align]


    ******

  18. 5 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (شنبه 17 مرداد 88)

  19. #20
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 اسفند 94 [ 11:19]
    تاریخ عضویت
    1387-7-01
    نوشته ها
    1,949
    امتیاز
    22,799
    سطح
    93
    Points: 22,799, Level: 93
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 551
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,205

    تشکرشده 4,460 در 1,179 پست

    Rep Power
    212
    Array

    RE: جشن (مراسم عروسی) آری یا خیر؟؟؟

    فرشته مهربان عزیز و سایر دوستان ببینید ما وقتی می توانیم فرهنگ سازی کنیم که یک موضوع و هدف را قبول داشته باشیم....در صورتی که بنده مخالف سرسخت "جشن عروسی" هستم.

    فرشته مهربان می گویند بهتر نام تاپیک را""، مراسم عروسی چگونه باشد ؟"" می گذاشتیم ...ولی فرشته مهربان عزیز بهتر است "واقعیات" جامعه را پذیرفت.... امروزه و در کشور مراسمی که با عنوان جشن عروسی برگزار می شود حتی در کم هزینه ترین و اصولی ترین آنان .....یک اصل رعایت نمی شود و آنهم اصل "تغییر" است.

    ما از خود واژه "جشن عروسی" برداشت کاملا متفاوتی از انچه بزرگان ما در قدیم اشاره کرده اند داریم....وقتی یک مراسمی خود این واژه (جشن عروسی) را یدک می کشد فاقد اصول لازم است.

    مگر تا حال درباره اسراف و مزاحمت های این مراسم (عروسی) سخن نگفته اند و بر روی اصول پافشاری نکرده اند؟؟؟
    من هم فکر می کنم همه افراد می دانند چگونه باید مراسمی بدون اسراف و مزاحمت بگیرند ....ولی ایا خود جشن عروسی(حتی در کم هزینه ترین)>>>اسراف نیست؟

    کمی دیدمان را تازه کنیم تا کی در مراسم کهنه قدیمی در حا خواهیم زد.... چه کسی گفته است گرفتن مراسم عروسی....موجب مستحکم شدن پایه های زندگیست.

    اری متاسفانه اغلب ما "خودخواهیم".....حاضریم تنها بخاطر یک روز شادی و فخر... ارزشمندترین اصول را زیر پا گذاریم.
    مگر تنها با گرفتن مراسم عروسی می توان دیگران در "شادی" زندگی سهیم کرد....
    مگر نمی شود تنها با یک سوم مخارج و تلاش های بیهوده این چنین مراسمی .... دل چند کودک پروشگاهی را شاد کرد.

    اری می شود.....در یک پرورشگاه یا خانه سالمندان ...مراسم ساده ای برگزار کرد و زندگی را با دعای خیر کسانی اغاز نمود که هیچ پشت و پناه و فردی را در زندگی ندارند.

    مگر این "شادی" نیست؟
    یا حتما باید مراسم جشنی گرفت و اطرافیان را که هیچ نیازی(عاطفی..روحی) ندارند در شادی خود سهیم کرد.

    کمی گسترده تر فکر کنیم....بنده هیچ لوزومی به گرفتن چنین مراسمی نمی بینم... چناچه روان شناسان نام اشنای دیگری ....نمی خواهم نام ببرم ولی یکی از انان را که در این زمینه فعالیتی داشتند به نام دکتر محمود معظمی ....را چنین مراسمی را تایید نمی کنند.
    با سپاس فراوان از توجه تک تک دوستان.

  20. 2 کاربر از پست مفید حسین پور تشکرکرده اند .

    حسین پور (شنبه 03 مرداد 88)


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. قهر خانواده همسرم قبل عروسی و اکنون سعی در برقراری رابطه و آشتی بعد عروسی
    توسط نازگل71 در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: شنبه 22 اسفند 94, 12:20
  2. ادامه عجیبه مشکلات من بعداز عروسی
    توسط reza_000 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 16 مرداد 94, 15:16
  3. برخورد با مشکلات هنگام جشن عروسی
    توسط رفتگر در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 10 مرداد 94, 00:53
  4. عروسی یا سفر خارج از کشور؟
    توسط asal-v در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 20 مهر 92, 21:40
  5. به اين احساس اوليه اعتماد كنم؟؟؟ ... به نظرتون من زود قضاوت ميكنم؟؟؟
    توسط rama25 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 شهریور 91, 09:00

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.