سلام.
من کاملا با نظر کیوان عزیز موافقم جشن باید برگزار بشه نه خیلی ساده و نه خیلی افراطی ، در حد عرفش نیاز هست .آدم آرزو داره !!! به قولا هر دختری دوست داره برای یک شب لباس سفید عروسی بپوشه و پسر هم آرزو داره از بهترین روز زندگیش یه خاطره به ذهنش داشته باشه. این موقعیت هیچ وقت دیگه بوجود نمیاد. حتی اگه در آینده صد برابره هزینه اون مراسم رو داشته باشی نمی شه جبرانش کرد....
پس آقایون محترم بهتره یه کم دست به جیب بشوند یه مراسم عروسی که بیشتر با شما نیست . پس از الان برید کار کنید تا جلوی روی خونواده محترم شرمنده نباشید . من از طرف خانم ها قول می دم که مراعاتتون رو بکنیم.
اگه آقایون برای به دست آوردن اونی که دوستش دارند بیشتر هزینه کنند قدر اون و لحظات با هم بودن رو بیشتر می دونند.









علاقه مندی ها (Bookmarks)