بازم سلام
هدف از ایجاد این تاپیک اینه که قوه تخیل افراد مختلف سنجیده بشه ؟؟
بهمین مبنا هر کس میتونه بیاد وبه دلخواه یه داستان تخیلی زاده ذهن خودش رو که حد اقل 5 خط و حد اکثر 20 خط میباشد در اینجا قراربده.
خواهشا افراد سعی کنند در داستان های خود نکته ی علمی خاصی وجود داشته باشد (حداقل2تا وحداکثر 10نکته یا بیشتر)
یعنی به نحوی داستان ها تخیلی علمی داشته باشیم که بر مبنای تخیلی است که نکته علمی در ان وجود داشته باشد
به امید استقبال از این تاپیک
فعلا یاعلی مدد







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)