به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 11 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 مهر 89 [ 16:10]
    تاریخ عضویت
    1387-1-19
    نوشته ها
    1,801
    امتیاز
    13,034
    سطح
    74
    Points: 13,034, Level: 74
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    954

    تشکرشده 992 در 530 پست

    Rep Power
    200
    Array

    اوضاع و احوال دانه

    سلام
    براي من مشكلي پيش اومده كه شايد براي خيلي از ماها پيش اومده و براي برخي نگران كننده و متأثر كننده است و براي برخي اهميتي نداره.
    واقعيت اين است كه من الان تقريباً يكسالي است كه نماز نخوندم. فكر مي كنم آخرين بار ماه رمضون پارسال بود. شبهاي احيا كل برنامه ها رو رفتم.
    ماه رمضون پارسال زماني بود كه داشتم نامزد مي كردم.
    توي شرايط بدي بودم و دست به دامن حضرت فاطمه شدم و باور كنيد تنها چيزي كه به قلب پرآشوب من آرامش مي داد ياد حضرت فاطمه بود و جداناً هرباري كه صداش كردم رومو زمين ننداخت و به دادم رسيد. خودمو به او سپردم و از او خواستم كه خودمو بهش بسپرم و هر چي كه صلاحمه او واسط كار باشه. و مي دونم كه او زندگيمو هدايت كرد. من به اينهايي كه مي گم اعتقاد دارم. هميشه قسمتي از روز رو به خوندن قرآن و دعا و نماز خوندن اختصاص مي دادم. اما الان....
    تنها چيزي كه واسم مونده سوره فلق هست كه صبحها كه از در خونه بيرون مي يام مي خونم. خوب كه نگاه كنم مي بينم كه واسه اعتقاداتم هيچ بهايي قائل نمي شم. چند بار گفتم ديگه شروع مي كنم به نماز خوندن اما الان دو ماهه كه هي مي خوام اين كارو شروع كنم اما هنوز اين كارو نكردم.
    به نظر من اگر كسي واقعا اراده بلند شدن و چندركعت نماز خوندن رو نداره به درد هيچ چي نمي خوره. نبايد از خودش انتظار داشته باشه كه توي زندگي كار بزرگ انجام بده چون تبديل به يك آدم بي اراده مي شه.
    در مورد بقيه چيزها هم اراده ام ضعيف شده. بعد از كلي كلنجار با خودم دورباره رفتم باشگاه ورزشي ثبت نام كردم اما توي اين دو هفته فقط دوبار رفتم.
    شايداينها به خاطر اينه كه به خودم و هدفهام بها نميدم. عصبي شدم. زود از كوره در مي رم. آدم بي گذشتي شدم. صبر و تحملم كم شده. غر غرو شدم.
    واقعا براي داشتن اراده بايد چه كرد. من كه مي گويم به توحيد اعتقاد دارم چرا از خدا نمي ترسم؟! واي بر من كه چنين زندگي اي براي خودم درست كردم كه ترس از خدا رو كنار گذاشتم . من كه به روز بعد از مرگ بيش از هركسي اعتقاد داشتم و هميشه براي مردن آماده بودم الان از مردن مي ترسم و با خودم مي گم الان وقتش نيست كه من بميرم. مگه اين منم كه تعيين مي كنم كي وقتش هست كي نيست؟!
    واي دانه. با خودت چه كردي؟!
    دانه، به خودت بيا!!!!

  2. کاربر روبرو از پست مفید دانه تشکرکرده است .

    دانه (پنجشنبه 29 بهمن 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.