به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 26

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 28 شهریور 88 [ 19:31]
    تاریخ عضویت
    1386-12-04
    نوشته ها
    89
    امتیاز
    4,708
    سطح
    43
    Points: 4,708, Level: 43
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    118

    تشکرشده 123 در 56 پست

    Rep Power
    0
    Array

    هر شب و هر شب....

    سلام به همه دوستاي دلسوزم
    نميدونم مشكلمو ازكجاشروع كنم....ما2ساله پيش ازدواج كرديم يه روز كه تو خونه تنها بودم و دلم گرفته بودم خواستم كمدامونو مرتب كنم كه ديدم تو كمد شوهرم پر از cd هستش فكركردم فيلمه گذاشتمش تو كامپيوترديدم عكساي شوهرمه بادوست دخترش(قبل از ازدواج)،عكسايي از اون دختر كه تو جاهاي مختلف ازش گرفته بود و چندتاعكس كه توش شوهرم زيرپيراهن ركابي پوشيده بود و اون دخترم يه تاپ و كنار هم دراز كشيده بودند و از خودشون عكس انداخته بودند و .... كه اتفاقاً اون دختر همشهريمه و تودوران ابتدايي و دبيرستان هم مدرسه بوديم و اونم مثل من براي دانشگاه تو اين شهري كه الان هستيم قبول شده بود تو سراسري مهندسي برق ميخوند.خلاصه خيلي ناراحت شدم آخه به قيافه شوهرم نميخورد قبلاًاز اين كارا كرده باشه يه كارمند با قيافه كاملاًمتشخص ومرتب بهش گفتم و اون گفت كه اونو دوست نداشته دختره ول كن نبود،بماند كه منم باورم نشد شوهرم اگه نميخواست اون اتفاقا نمي افتاد معلومه اونم ميخواست.منم تو اون دوران حامله بودم تبديل شده بودم به يه افسرده حالام خيلي عصبي و حساسم همش فكر ميكنم شوهرم قولم زده من روز خواستگاري بهش گفتم گذشته سالم بايد داشته باشي برا من خيلي مهمه و اونم گفت همينطوره.حالا دو ساله هر شب و هر شب خواب اون دختر عوضي و اون عكسا رو ميبينم خيلي كارا كردم مثلاًبرام از يه سيد كه خيلي اعتقاد دارم برام دعا نوشتن يكي دو روز اثرداشت بعدش همون آش و همون كاسه،ياشبا قبل خواب آية الكرسي ميخونم حمدو سوره ميخونم اما اثري نداره به خدا خيلي وقتام تو روز اصلاً به ذهنم نمياد اما شبا باز خوابشو ميبينم خيلي داغونم دارم ديوونه ميشم همش ميگم خدايا يعني قراره من تا آخر عمرم اين خوابارو ببينم؟به نظر شماها چيكار كنم تا ديگه اين كابوسارو نبينم.شوهرمم منو خيلي دوست داره و هر كاري ميكنه تا اون چيزا رو فراموش كنم خيلي مهربونه و با مسئوليته و همش كنار منه.

  2. کاربر روبرو از پست مفید samanins_62 تشکرکرده است .

    samanins_62 (جمعه 26 آذر 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.