سلام دوستان مهربونم
... کمی دلم گرفته بود. گفتم با شماها درد دل کنم تا مثل همیشه آروم شم.
راستش باز هم معیار خواستگاری از من فقط ظاهریه... خسته شدم... آخه این برای من درک شدنی نیست. یعنی هیچ کدام از جنبه های دیگر شخصیتم ارزش ندارند؟
من تا این لحظه منتظر کسی نشسته ام که من را به خاطر انسان بودنم بخواد اما نیافتم ...
چرا مردانی که من را پسندیدند عملا فقط یک خواسته و معیار داشتند؟
از خودم که زیاد پرسیده ام، اما نمی تونم پاسخ بدم شما می تونید کمکم کنید؟
به نظر شما بهتر نیست این سوالم را بی پاسخ بگذارم و ازدواج کنم؟ بالاخره به خودم می گم 1-سنم بالا رفته 2- تا کنون که بهتر از این یافت نشده، و در ضمن در این شرایط دوستانم را می بینم که به همین خواستگاران من غبطه می خورند و به قول آنها من ناشکری می کنم...
حالا خوشحال می شم از نظرات و راهنمایی های ارزنده شما مهربونا بهره من شم. بفرمایید استفاده می کنم
ممنونم از همه مهربونیاتون
خیر ببینید![]()







سلام دوستان مهربونم

علاقه مندی ها (Bookmarks)