به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 23
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 88 [ 14:00]
    تاریخ عضویت
    1388-2-16
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    2,890
    سطح
    32
    Points: 2,890, Level: 32
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نمی دونم چی کار کنم؛شما بگید

    نقل قول نوشته اصلی توسط نقاب
    سلام بر دوست عزیز و گرامی ""حامد"".
    دوسن خوبم شما در نوشته های خود به این موضوع اشاره کردید که دختری را دوست دارید ولی چون یک بار پیشنهاد داده اید و او جوابی نداده ...دیگر بدلیل غرور یا ترس از شنیدن "نه" نمی توانید پیشنهاد را مطرح کنید...

    به نظر بنده شما دارای شخصیتی هستید که دوست دارید دیگران به شما توجه کنند و در عین حال از توجه افراطی و بیش از حد ناراحت می شوید......بنابراین دوست دارید آن خانوم به شما پیشنهاد دهد ولی اگر ایشان هم این کار را کرد بعدها شک می کنید چرا او خود پیشنهاد داد....!

    در پست اخر هم گفتید هدفم نه ازدواج است نه سرگرمی........اما به نظر من اگر در محیط دانشگاه های امروزی و بدلیل روابط غلط ....هدفتان همان سرگرمی باشد بهتر از هدف ازدواج یا شناخت بیشتر برای ازدواج است.....البته منظورم این است که بین بد و بدتر یکی را انتخاب کنید یعنی بجای ازدواج .. همان سرگرمی..... از این طریق عواقبش بسیار کمتر از ازدواج است......اما در هر صورت هیچ کدام یعنی::ازدواج و سرگرمی از این طریق را توصیه نمی کنم ...

    بنده فقط در صورتی می توانم بگوییم ازدواج و ادامه رابطه برای شناخت بیشتر ....مناسب است که اولا سن شما و ان خانوم را بدانم؟دوما::سطح خانواده؟؟ سوما::هدف و انگیزه شما برای دوستی؟؟؟ چهارما::میزان رشد عقلی و تکامل شخصیتی؟؟ و............
    پس باید پارامترهایی را در نظر بگیریم و کاملا با شرایط هر دوی شما اشنا باشیم تا نظر قطعی را در این مورد دهیم...
    مرسی نقاب عزیز.
    ولی مشکل فعلی من هدف از دوستی و ازدواج و .. نیست
    مشکل من اینه که می خوام اونو بدستش بیارم. و فقط مال خودم باشه
    آخه می دونید خیلی از پسرا دنبالشن و اون تا حالا به کسی جواب مثبت نداده

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 مهر 91 [ 01:57]
    تاریخ عضویت
    1387-10-27
    نوشته ها
    133
    امتیاز
    3,746
    سطح
    38
    Points: 3,746, Level: 38
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    88

    تشکرشده 93 در 40 پست

    Rep Power
    31
    Array

    RE: نمی دونم چی کار کنم؛شما بگید

    نقل قول نوشته اصلی توسط hamed_123


    مرسی نقاب عزیز.
    ولی مشکل فعلی من هدف از دوستی و ازدواج و .. نیست
    مشکل من اینه که می خوام اونو بدستش بیارم. و فقط مال خودم باشه
    آخه می دونید خیلی از پسرا دنبالشن و اون تا حالا به کسی جواب مثبت نداده
    سلام.
    تصور میکنم انسان مغرور و خود خواهی هستید که برای ارضای حس خود خواهی خود از بدست آوردن چیزی که خیلی ها به دنبالش هستند ، با آینده زندگی و احساسات یک انسان بازی میکنید.
    دوست عزیز ، کمی به خودتان بیایید. در احساس هوس گونه شما هیچ منطق و معیاری نیست.
    موفق باشید.

  3. کاربر روبرو از پست مفید سارا5 تشکرکرده است .

    سارا5 (پنجشنبه 17 اردیبهشت 88)

  4. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 اسفند 94 [ 11:19]
    تاریخ عضویت
    1387-7-01
    نوشته ها
    1,949
    امتیاز
    22,799
    سطح
    93
    Points: 22,799, Level: 93
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 551
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,205

    تشکرشده 4,460 در 1,179 پست

    Rep Power
    212
    Array

    RE: نمی دونم چی کار کنم؛شما بگید

    حامد عزیز .....خب اگر هدف نه ازدواج است (نه سرگرمی نه فرار از تنهایی) و ....... پس چرا رابطه را ایجاد می کنید فقط چون دیگرانی مانند شما او را می خواهند و در تلاش برای رسیدن به او هستند...........ایا این معیار مناسبی است برای انتخاب کسی...

    یک سوال ...بر فرض (به قول شما) او را مال خود کردید و بدست آورید..........خب شما چون می بینید دیگران به دنبال بدست اوردنش هستند می خواهید او را بدست اورید اگر بعد از اینکه با او رابطه داشتید حتما دیگران قصد نخواهند داشت تا او را بدست اورند پس آن وقت چه می شود.....؟؟؟خب طبیعی است شما هم دیگر انگیزه ای برای بدست اوردن او و ادامه رابطه نخواهید داشت.........زیرا تنها معیار شما برای برقراری رابطه با او ""حسادت"" و "افراطی عمل کردن"" و ""نوعی غرور بی جا"" است.....

    توصیه::::>>اگر هدفتان تنها این است که او را مال خود کنید باید بگوییم هرگز در فکر برقراری رابطه نباشید زیرا دیگران برده ای نیستند که ما انان را مال خود کنیم بلکه انسان های هستند از جنس خود شما که به محبت و احترام متقابل نیازمند هستند.
    قدری فکر کن دوست خوبم...

  5. 2 کاربر از پست مفید حسین پور تشکرکرده اند .

    حسین پور (شنبه 19 اردیبهشت 88)

  6. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 88 [ 14:00]
    تاریخ عضویت
    1388-2-16
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    2,890
    سطح
    32
    Points: 2,890, Level: 32
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نمی دونم چی کار کنم؛شما بگید

    نقل قول نوشته اصلی توسط سارا5
    نقل قول نوشته اصلی توسط hamed_123


    مرسی نقاب عزیز.
    ولی مشکل فعلی من هدف از دوستی و ازدواج و .. نیست
    مشکل من اینه که می خوام اونو بدستش بیارم. و فقط مال خودم باشه
    آخه می دونید خیلی از پسرا دنبالشن و اون تا حالا به کسی جواب مثبت نداده
    سلام.
    تصور میکنم انسان مغرور و خود خواهی هستید که برای ارضای حس خود خواهی خود از بدست آوردن چیزی که خیلی ها به دنبالش هستند ، با آینده زندگی و احساسات یک انسان بازی میکنید.
    دوست عزیز ، کمی به خودتان بیایید. در احساس هوس گونه شما هیچ منطق و معیاری نیست.
    موفق باشید.
    سارای عزیز فکر می کنم شما یا متوجه ی حرفای من نشودید یا از کسی دلخورید
    می دونم هدفدتون کمکه ولی یه بار دیگه پست خودتونو بخونید؛ بیشتر توهین بود تا کمک
    ولی بازم ممنون

  7. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 مهر 91 [ 01:57]
    تاریخ عضویت
    1387-10-27
    نوشته ها
    133
    امتیاز
    3,746
    سطح
    38
    Points: 3,746, Level: 38
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    88

    تشکرشده 93 در 40 پست

    Rep Power
    31
    Array

    RE: نمی دونم چی کار کنم؛شما بگید

    1. دوست عزیز،من آنچه را که تصور کردم حقیقت است بیان کردم، اگر توهین آمیز بودم ازتون معذرت میخوام.
    2. اصولا اینگونه روابط که هیچ معیاری جز ظاهر در نظر گرفته نمیشه، و هیچ هدفی هم از اون دنبال نمیشه، نمیتونه رابطه سالمی باشه. (باز نظر شخصی خودم بود، ناراحت نشید.)
    3. چرا تصور میکنید با دوست شدن با اون میتوننید اون دخترو مال خودتون کنید؟ در روابط این چنینی هیچ تعهدی وجود نداره، و اون به راحتی ممکنه هر زمان که خواست ازتون جدا بشه، این در شرایطیه که ممکنه شما عاشق و دلبسته اون شده باشید.( یا باالعکس)

    برادر عزیزم. هدف من انتقال تجربیاتم و دیدگاه هایم به شما بود، اگر خواهانش نیستید، یا توهین تلقی میکنید، دیگر نظری نخواهم داد.
    موفق باشید.

  8. کاربر روبرو از پست مفید سارا5 تشکرکرده است .

    سارا5 (پنجشنبه 17 اردیبهشت 88)

  9. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 88 [ 15:23]
    تاریخ عضویت
    1388-2-13
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    3,020
    سطح
    33
    Points: 3,020, Level: 33
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    57

    تشکرشده 59 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نمی دونم چی کار کنم؛شما بگید

    سلامhamed123-برادرعزیزم -ماانسانهافقط یکبار به این دنیا می آییم وفقط یکبارزندگی میکنیم چه بهترکه درست زندگی کنیم درسته که مابه اختیار خودمون به این دنیانیومدیم ولی دراین دنیاتام الاختیار هستیم خداوند به ما قدرت اختیار داده -من نمیدونم شما چند سالتونه ولی همونطورکه گفتین ترم 3هستید میتونم حدث بزنم سنتون زیاد نیست شاید20سال واین سن برای پسرها سن حساسیه می تونم درک کنم شمادوست دارید باجنس مخالف ارتباط داشته باشید ولی همونطورکه گفتیدنه برای سرگرمی نه ازدواج ونه فراراز تنهایی فقط برای تصاحب کردن انسانی که اززیبایی بهره منده وفکرمیکنیدکه این حسی که درشما بوجوداومده نشانه عشق ودوست داشتنه اما عشق خیلی فراترازاون چیزیه که ما تصور میکنیم متاسفانه ما انسانها برروی هر چیزی برچسب عشق میزنیم-عشق معطوف به غیرازخوداست ولی محورهوس خودانسان ولذتهای اونه (همانطوری که شما میگویید (من)اونودوست دارم-اون بایدمال(من)باشه)درحالی که در عشق اینطورنیست(جمله معشوق است وعاشق پرده ای - زنده معشوق است وعاشق مرده ای)عشق فراهم آورنده رشدوشکوفاییه ازکجا معلوم شما با بدست آوردن اون خانوم عطش روحانی تون تموم بشه یا احساس آرامش وخوشبختی کنی؟ من اون خانوم رو نمیشناسم شماکمک خواستید پس اول موقعیت شمارو درنظرمیگیرم باوجوداینکه خودم یه دخترم -وابستگی به دیگران یاهمان هوس درسته که الان دربین جوونای مارواج پیداکرده ومتاسفانه کلاجامعه ماداره میره به سمت اروپایی شدن وسنت ازدواج داره برداشته میشه ولی درسن وسال شما کمی امری طبیعیه -ببینیدعشق این نیست که کسیومحدودبه خودمون یامثلامال خودمون بکنیم-عشق آزادکننده ست بگذریم-امیدوارم از صحبتهای قبلیم به این نتیجه رسیده باشی که توعاشق نیستی بلکه احساساتت از سر غریزه و هوسهای دوران جوونیه چون آدم عاقل(جسارت نباشه)بایک نگاه که عاشق نمیشه حالا باالفرض که شماواقعااون رو دوست دارید آیابه این هم توجه کردید که بایدبه فکرآینده وموقعیت کسیکه که دوستش دارید باشید؟؟؟ اومدیمورابطه برقرارشدومن هم این رودرنظرمیگیرم که اون خانوم علاوه برزیبایی ظاهری باطن زیبایی هم داره -به این فکرکردیدکه اگرشماباهم ارتباط برقرارکردیدودوست شدیدآیاازاون دلسرد می شیدیاعشقتون به اون ادامه پیدا میکنه؟باالفرض که ادامه پیداکرد-آیاحاضریددرآینده باکسی ازدواج کنیدکه قبلابااون ارتباط دوستانه داشتید؟چون خیلی از مردها(البته نامردها) بعدازخوشگذرونیها یاهرچیزی حاضرنیستن در؟آینده بااون خانوم ازدواج کنن-برادرعزیزم شما باید همه جوانب رو درنظر بگیریدحالا ممکنه هردوی شما بهم وابسته هم بشیدوبه خاطرهمین دلیل درآینده وقتی از هم جدا بشیدهردودچارشکست عاطفی میشید(خصوصا اون خانومی که دوستش دارید)چه بسا اون دراین میان موقعیتهای خوبی برای ازدواج براش پیش بیاد ولی بخاطرارتباطی که سرانجامی هم نداره اون موقعیتها روازدست میده پس سعی کنید منطقی فکرکنید-اگه نظرمنومیخواهید سعی کنیدفراموشش کنیدوبه هدف های برترتون در زندگی وآینده فکرکنید-اصلا شاید بعدازاینکه شرایط ازدواج براتون جور شد همین خانوم سرراهتون سبزبشه هرچی خواست خداست سعی کنیدبه عشقآسمانی دست بیابید که همیشه درزندگیتان موفق باشید

  10. 3 کاربر از پست مفید ماه تابان تشکرکرده اند .

    ماه تابان (شنبه 19 اردیبهشت 88)

  11. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 88 [ 14:00]
    تاریخ عضویت
    1388-2-16
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    2,890
    سطح
    32
    Points: 2,890, Level: 32
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نمی دونم چی کار کنم؛شما بگید

    ماه تابان جان
    مرسی از نظرت
    ولی من اصلا نگفتم عاشقش شدم,من فقط بهش علاقه مند شدم و همین طور که خودت گفتی عشق و دوست داشتن دو مقوله جدا از همه
    من متوجه شدم که نتونستم اون چیزی رو که منظورم هست را با حرفام بگم
    ولی بعضی حرفای دوستان تکراریه,اینکه اگه هدفت ازدواج نیست یا شرایط ازدواج رو نداری فراموشش کن این واسم قابله قبول نیست
    ببینید دوستان من یاد گرفتم که واسه احساساتم ارزش زیادی قایل باشم حالا این احساس می خواد هر چیزی باشه
    مشکل من اینه که انتقال این احساس واسم سخته و یاد گرفتن این مهارت زمان بر و من وقت کافی رو ندارم

  12. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 88 [ 15:23]
    تاریخ عضویت
    1388-2-13
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    3,020
    سطح
    33
    Points: 3,020, Level: 33
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    57

    تشکرشده 59 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نمی دونم چی کار کنم؛شما بگید

    نقل قول نوشته اصلی توسط hamed_123
    ماه تابان جان
    مرسی از نظرت
    ولی من اصلا نگفتم عاشقش شدم,من فقط بهش علاقه مند شدم و همین طور که خودت گفتی عشق و دوست داشتن دو مقوله جدا از همه
    من متوجه شدم که نتونستم اون چیزی رو که منظورم هست را با حرفام بگم
    ولی بعضی حرفای دوستان تکراریه,اینکه اگه هدفت ازدواج نیست یا شرایط ازدواج رو نداری فراموشش کن این واسم قابله قبول نیست
    ببینید دوستان من یاد گرفتم که واسه احساساتم ارزش زیادی قایل باشم حالا این احساس می خواد هر چیزی باشه
    مشکل من اینه که انتقال این احساس واسم سخته و یاد گرفتن این مهارت زمان بر و من وقت کافی رو ندارم
    سلام حامدجان اگرمشکلت اینه نمی تونی رابطه برقرارکنی اینه که یا مغروری یا اعتماد به نفس نداری -وگرنه برای پسرها گفتن دوست دارم یابیادوست بشیم که زیاد سخت نیست -یاعلی

  13. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 30 شهریور 88 [ 20:23]
    تاریخ عضویت
    1387-7-14
    نوشته ها
    96
    امتیاز
    3,646
    سطح
    37
    Points: 3,646, Level: 37
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 22 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نمی دونم چی کار کنم؛شما بگید

    نقل قول نوشته اصلی توسط hamed_123
    ماه تابان جان
    مرسی از نظرت
    ولی من اصلا نگفتم عاشقش شدم,من فقط بهش علاقه مند شدم و همین طور که خودت گفتی عشق و دوست داشتن دو مقوله جدا از همه
    من متوجه شدم که نتونستم اون چیزی رو که منظورم هست را با حرفام بگم
    ولی بعضی حرفای دوستان تکراریه,اینکه اگه هدفت ازدواج نیست یا شرایط ازدواج رو نداری فراموشش کن این واسم قابله قبول نیست
    ببینید دوستان من یاد گرفتم که واسه احساساتم ارزش زیادی قایل باشم حالا این احساس می خواد هر چیزی باشه
    مشکل من اینه که انتقال این احساس واسم سخته و یاد گرفتن این مهارت زمان بر و من وقت کافی رو ندارم
    آيا شما كه ياد گرفتين براي احساساتتون ارزش قائل باشين ياد نگرفتين كه با احساسات و عواطف كسي بازي نكنين؟؟؟؟؟ ما فقط به دنيا نيومديم كه نيازهاي خودمون رو بدون در نظر گرفتن احترام به حقوق ديگران برطرف كنيم................شما ميخواين خودتونو با به دست اووردن ايشون ارضا كنين و كاري هم به اين ندارين كه سر اون خانوم چه اتفاقاتي پيش مياد!!!!!! معذرت ميخوام واقعا از اينكه رك ميگم ""ولي اين خودخواهيه محضه""............بازم عذر ميخوام................اگه تمام افراد فقط فقط به خودشون و احساسات خودشون فكر كنن كه ديگه سنگ رو سنگ بند نميشه..........

  14. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 88 [ 14:00]
    تاریخ عضویت
    1388-2-16
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    2,890
    سطح
    32
    Points: 2,890, Level: 32
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نمی دونم چی کار کنم؛شما بگید

    من نمی دونم چرا اینجا فقط داره بهم توهین میشه,تو این فضای مجاری قرار نیست کسی محاکمه بشه که اینجوری در مورد من نظر می دید
    در حالی که من چیزی دیگه ای رو از شما می خواستم,من می خواستم به من کمک کنید ولی شما فقط از طرف مقابل من بدون در نظر گفتن شرایط حمایت می کردید(فکر می کنم دلیلش اینه که اکثر نظردهندگان این تاپیک خانوم بودند)
    بهرحال بزام ممنون که وقت گذاشتید نوشته های من رو خوندید و نظر داید ولی من نتونستم چیزی ازنظراتون یاد بگیرم
    همین جا دادگاه را مختومه اعلام کرده و حامد را از پیدا کردن دوست دختر برای 3 سال محروم می کنیم تا آدم بشه که بفهمه دوست دختر بده و فقط ازدواج خوبه (جدی نگیرید)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.